سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران از اعزام دو گروه امدادی به خوی برای کمک به زلزله‌زدگان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اروپا از تصمیمات گروه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکُواس) برای اعزام نیروهای نظامی به نیجر حمایت کرد.
نماینده گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا گفت: تجار بار صادراتی را تحویل بدهند در کوتاهترین زمان بارگیری و کشتی را روانه این کشور خواهیم کرد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و ششمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات‌دهی به زائران خبر داد.
آیین بدرقه اولین گروه از زائران سرزمین وحی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شامگاه سه‌شنبه دوم خردادماه در فرودگاه بین‌المللی‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.
آیین بدرقه اولین گروه از زائران سرزمین وحی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شامگاه سه‌شنبه دوم خردادماه در فرودگاه بین‌المللی‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.
اولین گروه از کادر بهداشتی درمانی هلال‌احمر به عربستان اعزام شدند.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و چهارمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات دهی به زائران خبر داد.
در نخستین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال ۱۴۰۲ دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شدند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد بنا شد سه گروه رشته ورزشی به بازی‌ها اعزام شوند که تاکنون اعزام ۲ گروه قطعی شده است و گروه سوم گروهی هستند که پس از تصمیم‌گیری با نگاه توسعه‌ای اعزام خواهند شد.
در نخستین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال 1402 دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شدند.
بیستمین گروه داوطلب کادر درمانی در آستانه نیمه شعبان امروز عازم عتبات عالیات می‌شوند.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در دومین رقابت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ راهی کشور مصر می‌شوند.
رییس جمعیت هلال احمر از اعزام دومین گروه امداد و نجات تخصصی ایران به کشور ترکیه خبر داد.
تیم ملی تکواندو در قالب ۲ گروه به رقابت‌های آزاد فجیره در امارات و ترکیه اعزام خواهند شد.
بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی فرانسه از بیستم دی‌ ماه آغاز خواهد شد.
ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران در سه گروه راهی مسابقات قهرمانی جهان در کلمبیا می‌شوند.
اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری راهی مکزیک می‌شوند.
اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری راهی مکزیک می‌شوند.
اعضای تیم‌های ملی وزنه برداری مردان و زنان کشور از فردا ۱۳ مهرماه در قالب چهار گروه به مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ در کشور بحرین اعزام می‌شوند.
شهردار منطقه ۲ از بدرقه نخستین گروه خادمین الحسین (ع) شهرداری این منطقه برای اعزام به پایانه مرزی زرباطیه خبر داد.
با اعلام کادر فنی تیم ملی نوجوانان در گروه دختران، نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند.
تیم ملی تنیس ایران بدون سرمربی به مسابقات دیویس کاپ گروه سه منطقه آسیا و اقیانوسیه اعزام می‌شود.
نخستین گروه از تیم های مختلف ورزشی ایران جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز عازم قونیه شدند.
تیم ملی تنیس زنان ایران با پنج بازیکن و بدون صفی در مسابقات تیمی منطقه ۲ آسیا و اقیانوسیه شرکت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ