گروه‌های جهادی زیادی در خوی به خدمات‌رسانی مشغول هستند. امروز با گروه جهادی شهید قربانخانی درباره فعالیت‌های این گروه و آخرین وضعیت زلزله‌زدگان خوی صحبت کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
آمریکا قصد دارد هیأت دیپلماتیک این کشور را از نیجر خارج کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در روزهای آینده مذاکرات مختلفی را بین مقامات دو کشور ایران و سوریه در سطوح گوناگون خواهیم داشت.
به منظور پیگیری توافقات دو و چند جانبه سال گذشته هیئتی به سرپرستی مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار امروز عازم بغداد می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی، محمدرضا مهدیار اسماعیلی را به ریاست هیأت عامل صندوق ملی مسکن به مدت دو سال منصوب کرد.
سازمان بازرسی کل کشور به منظور نظارت بر روند برگزاری کنکور در چند روز گذشته هیأتی را در سازمان سنجش مستقر کرده است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هیأت حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم و بر لزوم تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تاکید داریم زیرا طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است نه همه آن.
منابع آگاه از سفر یک هیأت سعودی-عمانی به یمن برای دستیابی به توافق آتش‌بس دائمی در این کشور خبر دادند.
هیأت مدیره استقلال استعفای فتح‌الله‌زاده را نپذیرفت
یک هیأت قطری به ریاست وزیر مشاور در امور خارجه قطر برای رایزنی با مقامات لبنانی وارد بیروت شد.
اعضای هیأت رئیسه خانه احزاب با «محمد رضا غلامرضا» معاون سیاسی وزارت کشور در ساختمان وزارت کشور، دیدار کردند.
مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی با انتخاب اعضای هیأت رئیسه پایان یافت.
انتخاب هیأت رئیسه مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ها انجام شد.
رئیس هیأت عالی نظارت سازمان اموال تملیکی منصوب شد
معاون وزیر کشور گفت: هیئت وزیران به منظور ایجاد رضایتمندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آئین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور را به تصویب رساند.
برخی از مسئولان اقتصادی بنگلادش از بخش های مختلف موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.
رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اظهارداشت: باید مجرا و مسیر قانونی برای اعتراضات مردمی اندیشیده شود که یکی از آن‌ها، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها هستند که باید حرف و اعتراض مردم را منعکس کنند تا مانع این سوءاستفاده‌ها شوند. دولت هم سامانه ۱۱۱ را ایجاد کرده است تا مردم اعتراضات خود را منعکس کنند.
ترکیب جدید هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان مشخص شد.
در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، اعضای هیأت اجرایی این کمیته نیز مشخص شدند.
یک مقام وزارت امور خارجه گفت: با پایان این دور از گفتگوها، هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران ساعاتی دیگر به تهران بازخواهد گشت.
یک مقام وزارت امور خارجه گفت: با پایان این دور از گفتگوها، هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران ساعاتی دیگر به تهران بازخواهد گشت.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که اساساً اتوبوس مخصوص بانوان یا آقایان در سطح شهر تهران وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ