اگر کیلیان امباپه به رئال برود، پی اس جی در رقابت با بارسا برای جذب برناردو به راحتی برنده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی منچستریونایتد در مصاحبه‌ای به شوخی گفت که راسموس هویلوند هنوز حق ایجنتی او را برای انتقالش نداده است.
استاندار تهران از در دستور کار قرار گرفتن طرح انتقال بازار تهران پس از مطالعات کارشناسی خبر داد.
روملو لوکاکو در پاسخ به سوال یک هوادار انتقالش به یوونتوس را بعید دانست.
با اعلام فابریزیو رومانو، فقط چراغ سبز باشگاه پاریس برای انتقال مارکو وراتی به الهلال باقی مانده است.
به نظر می رسد که استقلالی ها امید چندانی به توافق با باشگاه سانتاکلارا ندارند و ممکن است محمد محبی فصل بعد را در تیم دیگری به میدان برود.
تهدید امباپه علیه پاریس؛ رقم انتقال به رئال را نصف کنید
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: خط انتقال گاز دیزباد - تربت حیدریه یکی از طرح‌های کلیدی اقتصادی و حتی اجتماعی خراسان رضوی است.
متهم گفت: «همسر عماد در فرصتی مناسب کلید خانه مجردی شوهرش را پیدا کرده و از روی آن ساخته بود. او از من خواست وارد خانه شوهرش شوم و وقتی او به خانه‌اش آمد، با ضربات چاقو او را از پای دربیاورم. من هم با همدستی دوستم در زمانی که همسر عماد گفته بود او به خانه مجردی می‌رود، وارد خانه اش شدیم و وقتی عماد وارد شد او را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو از پای درآوردیم.»
صفحه رسمی بزرگترین شبکه پخش کننده مسابقات ورزشی پرتغال مدعی شد که فنرباغچه مشتری جدی مهدی طارمی است.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ، با انتقاد از سران این باشگاه تغییر سرمربی در این مقطع از فصل را بیهوده و ناموفق دانست.
یک کمیته کلیدی در پارلمان اتحادیه اروپا درباره اقدامات حفاظتی سختگیرانه تر برای جلوگیری از دسترسی سازمان های غیر دولتی اتحادیه به داده ها توافق کرد.
گفته می‌شود کریستیانو رونالدو خوهان انتقال په‌په، ستاره باتجربه هموطنش، به باشگاه النصر شده است.
یوسیپ یورانوویچ یکی از ستاره های کلیدی کرواسی تا اینجای جام جهانی بوده و حتی یک خطا هم نکرده است.
یک رسانه انگلیسی نوشت که آرسنال برای جانشین گابریل ژسوس، به سراغ مهدی طارمی خواهد رفت.
دخالت‌های خویشاوندان و اطرافیان وی در انتصابات و تشکیل کمیته انتصاباتی بدون حضور مدیران و با حضور دوستان و خویشاوندان به موازات کمیته انتصابات وزارت بهداشت که منجر به انتصاب مدیران ناکارآمد و مجیزگوی شده، دال بر طرح اسیضاح است. علاوه بر این موارد یکی از سیاست‌های اصلی این افراد عدم انتقال مشکلات و نقایص به وزیر است که چالش آفرینی کرده است.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه نهایی کردن پروژه انتقال آب از سد آزاد به سنندج یکی از مطالبات جدی مردم استان بود، افزود: سال گذشته این طرح تنها 15 درصد پیشرفت داشت.
تونی آدامز، ستاره سابق تیم ملی انگلیس عملکرد هری کین در جام جهانی را مورد انتقاد قرار داد.
ستاره باسابقه فوتبال ژاپن، پیکام انتقادات رسانه‌ها از بازیکنان این تیم را به سمت خودش گرفت و از تقصیرش در شکست برابر کاستاریکا گفت.
اگر تصور می کنید نتیجه بازی با اروگوئه برای کارلوس کی روش بی اهمیت است به این دلیل که بازی تدارکاتی است سخت در اشتباهید.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ممکن است و او کلید موفقیت بارسای ژاوی خواهد بود.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ممکن است و او کلید موفقیت بارسای ژاوی خواهد بود.
به نظر می رسد که تایید اروین انگاپت باعث شده که نیمیر عبدالعزیز راهی ایران و باشگاه پیکان شود.
معاون دادستان کل کشور، ضمن تقدیر از گروه صنعتی ایران‌خودرو در افزایش تولید خودروی کامل و عرضه به بازار محصولات، از میثاق‌نامه مدیران ارشد این گروه صنعتی برای توقف تولید خودروی کسری‌دار، به‌عنوان یادگار شرایط سخت تحریمی نام برد و گفت: اهتمام مدیرعامل این گروه صنعتی در توقف تولید خودروی کسری‌دار و افزایش عرضه به بازار قابل توجه است.
شیوه انتشار اخبار جعلی در مورد ربایش و انتقال خاوری به ایران این گمانه را تقویت می‌کند که احتمالا این بازی رسانه‌ای از سوی این مفسد فراری و با هدف رد گم کردن کلید خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ