نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرای مردمی کردن یارانه ها نقش کلیدی دارد و تعلل در معرفی وزیر پیشنهادی بیش از این به صلاح نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«سید صولت مرتضوی» که پس از به روی کارآمدن دولت سیزدهم معاون اجرایی رئیس جمهور شد با رأی مجلس پاستور را به سمت خیابان آزادی برای جلوس بر کرسی وزارت کار ترک می‌کند.
حاجی پور تاکید کرد: اگرچه آقای مرتضوی در وزارت تکاور سابقه تجربه کاری مستقیمی نداشته است، اما با توجه به سوابق مدیریتی و اجرایی ایشان به نظر می‌رسد صلاحیت لازم برای تصدی پست وزارت را دارد.
صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت ارائه گزارش کمیسیون اجتماعی درباره بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کار، جلسه رای اعتماد در روز چهارشنبه هفته جاری تشکیل خواهد شد.
نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد و سید صولت مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون ها مربوطه به تشریح برنامه ها و پاسخ به سوالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر قانون وزیر پیشنهادی باید رأی اکثریت مطلق نمایندگان را کسب کند اما زاهدی وفا موفق به کسب رأی مطلق نمایندگان نشد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: زاهدی وفا در مدتی که سرپرست وزارت کار بود، نشان داد که اهل تعامل با مجلس نیست.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی کار در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
بررسی برنامه و صلاحیت «محمدهادی زاهدی وفا» برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ رأی اعتماد در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه معرفی «محمدهادی زاهدی وفا» برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
نامه معرفی محمد هادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی اعلام وصول شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه رئیس‌جمهور به مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی کار اعلام وصول شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز این فراکسیون، بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار قرار گرفت.
بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار هفته آینده کمیسیون فرهنگی مجلس است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هم در رسانه‌های داخل و هم خارج کشور برخی مطالبی را مبنی بر دو تابعیتی بودن آقای زاهدی وفا عنوان کردند، اما ایشان مثل هر دانشجوی بورسیه وغیر بورسیه در آنجا اقامت داشته است.
پس از اینکه چندی پیش برخی از رسانه ها از معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس خبر داده بودند و سخنگوی هیئت رییسه این موضوع را رد کرده بود امروز سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از معرفی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رأی اعتماد به مجلس خبر داد.
علی رغم اینکه بر طبق وعده معاون پارلمانی رییس جمهور قرار بر این بود که در روز چهارشنبه وزیر پیشنهادی وزارتخانه تعاون کار رو رفاه اجتماعی معرفی شود برخی خبرگزاری مدعی شدند امروز محمدهادی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت به مجلس معرفی شده است و البته این ادعا از سوی برخی از نمایندگان رد شد.
حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص معرفی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس، گفت: امروز یا فردا این موضوع نهایی می‌شود و ما وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می‌کنیم. در وقت قانونی وزیر معرفی می‌شود و امیدواریم با رأی اعتماد مجلس کار را به خوبی انجام دهد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: امروز یا فردا وزیر پیشنهادی کار را به مجلس معرفی می‌کنیم و امیدواریم با رأی اعتماد مجلس کار را به خوبی انجام دهد.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان هفته آینده، وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی شود.
پیش‌بینی می‌شود که تا قبل از پایان هفته آینده وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پایان فرصت سه ماهه دولت برای معرفی وزیر کار نزدیک است لذا هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پایان فرصت سه ماهه دولت برای معرفی وزیر کار نزدیک است لذا هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.
پیامد رژیم غذایی گیاهی بر بارداری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ