معاون میراث فرهنگی در پاسخ به نامه پیگیری معاون شهرسازی درباره بافت تاریخی شیراز از ملاحظات این وزارتخانه خبر داد و نوشت: لازم است کلیه بناهای ثبت ملی و واجد ارزش تملک و احیا شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات قطری پیام‌ها را منتقل می‌کردند که ملاحظات لجستکی آن به محتاطانه‌ترین شکل ممکن بود؛ طبق گفته یک مقام رسمی آمریکایی، دیپلمات‌های قطری و آمریکایی پیام‌های مکتوب مبادله می‌کردند.
وبینار هوش مصنوعی و ملاحظات اخلاقی آن در نظام سلامت به میزبانی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
محمد درویش: تاکنون چنین دهن کجی آشکاری به ملاحظات و آموزه‌های محیط‌زیستی در هیچ دولتی ندیده بودم.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک و معاون سابق ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در مورد صدور مجوز رشته‌ای چون ژیمناستیک زنان گفت: لباس ژیمناستیک با این ملاحظات و شرایط فرهنگی مجوز نمی‌گیرد، چون بخشی از نمره قهرمانی مدل لباس و آرایش ورزشکار است. تنها یک رشته ژیمناستیک ریتمیک داشتند که می‌توانستیم مجوز بدهیم اما هیچ ارزش قهرمانی و مدالی نداشت.
دولت لهستان به منظور ملاحظات امنیتی، حمل سلاح در این کشور را در مدت حضور رئیس جمهور آمریکا در ورشو ممنوع خواهد کرد.
سخنگوی کمیساریای پناهندگان سازمان ملل متحد تاکید کرد که برای کمک به زلزله زدگان سوری باید ملاحظات سیاسی را کنار گذاشت.
دلایلی چون شیوع ویروس کرونا، آلودگی هوا ، خطرات پوسیدگی ورزشگاه آزادی، آماده نبودن زیرساخت برای ورود بانوان و ملاحظات امنیتی چندماه اخیر ، به عنوان دلایل منع حضور تماشاگران در استادیوم‌ها مطرح شده بود.
نادیده گرفتن تمامیت ارضی ایران از جانب عراق با توجه به ملاحظات امنیتی و منطقه‌ای تهران و بغداد، موضوعی قابل تأمل و مهم تلقی می‌شود که می‌توان آن را در پازل‌های بزرگتر مورد ارزیابی قرار داد.
کیست که نداند آموزش در این موارد پیچیدگی‌هایی دارد و می‌بایست ملاحظات مختلفی را شامل شود؛ کاری که ظاهرا از دید برخی مسئولان نشدنی جلوه کرده و مجابشان نموده که از اساس همه چیز را کنار بگذارند و مانع از هر گونه آموزشی در این باره شوند تا مبادا برخی ملاحظات رعایت نشود و مورد بازخواست قرار گیرند.
سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک گفت: آرامستان اراک فردا ۱۷ آذرماه (پنجشنبه) تعطیل است و هیچگونه آیین تشییع و تدفین برگزار نمی‌شود.
جشنواره غذای پاییزی با رعایت ملاحظات محیط زیستی برگزار شد.
محدودیت‌هایی که بنا به ملاحظات و دستور مراجع ذی‌صلاح، در روز‌های گذشته و در بعضی ساعات روز در سطح بین‌المللی ایجاد می‌شد، هم اکنون برداشته شده است و تنها محدودیت موجود برای دو پلتفرم مذکور است که تصمیم‌گیری درباره آن‌ها به دلیل نقض قوانین حاکمیتی و نقشی که در ایجاد آشوب داشتند باید در مراجعی که ذی‌صلاح هستند، صورت گیرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آژانس باید ملاحظات محرمانگی را رعایت کند، البته هر مرتبه این گزارش‌های محرمانه ( گزارش‌های مربوط به فعالیت صلح‌آمیز هسته کشورمان) در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
رئیس جمهور لبنان گفت که ملاحظات کشورش درباره پیش نویس توافق پیشنهادی آمریکا درباره ترسیم مرز دریایی با فلسطین اشغالی، حق حفاری را برای لبنان تضمین می کند.
منابع عبری زبان گزارش دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تیم مذاکره کننده این رژیم توصیه کرده است با ملاحظات لبنان درباره توافق ترسیم مرز دریایی مخالفت کند.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
بورل: زمینه مشترک برای رسیدن به سندی که ملاحظات طرفین برجام را دربر بگیرد وجود دارد
«جان اراث» با بیش از سه دهه سابقه کار در وزارت خارجه امریکا که اکنون به عنوان مدیر ارشد سیاست در مرکز کنترل تسلیحات فعالیت می‌کند به «نیوزویک» می‌گوید: طرح اساسی توافق هم چنان همان چیزی است که برای بیش از یک سال بوده است: پایبندی به رفع تحریم ها. به وضوح به نفع همه طرفین است که برجام را از سر بگیرند و اجازه ندهند دیگر ملاحظات سیاسی مانعی در این مسیر ایجاد کنند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیسیون های انرژی و امنیت مجلس گزارش دولت از مذاکرات را با شاخص لغو تحریم ها و انتفاع اقتصادی مردم ارزیابی خواهد کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به زودی مشکل ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها حل خواهد شد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: دیدگاه‌ها و ملاحظات جمهوری اسلامی ایران درباره ایده‌های ارائه‌شده از سوی «انریکه مورا» به وی‌ منتقل شده است.
در حالی که وزارت نفت به دلیل برخی ملاحظات، از اعطای سهمیه قیر رایگان بودجه ۱۴۰۱ خودداری می کند، نمایندگان مجلس با اصلاح قانون بودجه، خواستار تأمین اعتبارات آن از منابع داخلی شرکت نفت شدند.
شاید بتوان مهم‌ترین دخالت در حوزه تصمیمات کلان اقتصادی در بخش کشاورزی را طی ۱۰ سال اخیر سیاست ارز ترجیحی یا دلار ۴۲۰۰ تومانی دانست.
بهتر است هیات‌ها از هم اکنون در تدارک تدابیر لازم برای برپایی عزاداری با ملاحظات مورد تاکید وزارت بهداشت باشند. استفاده از فضاهای باز همچون ورزشگاه‌ها در شب‌های عزاداری جزو اقداماتی است که می‌تواند در دستور کار قرار گیرد و اقداماتی دیگری از این دست که در محرم پیشین نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام شد، از سوی هیات امنای هیات‌های مذهبی خیلی سفت و سخت اجرا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ