مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ظرفیت شبکه انتقال در کشور ایران، ۴۵ ترابیت بر ثانیه است که با قرار داد با یک شرکت ایرانی ۲۰ ترابیت بر ثانیه نیز به این ظرفیت اضافه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همراه اول علاوه بر کاهش تعرفه رومینگ بین‌الملل در کشور عراق، از ارائه پنج بسته ویژه اربعین خبر داد.
با حمایت ستاد توسعه علوم فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری، تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال در حوزه علوم شناختی پرداخت می‌شود.
اولین جلسه میز تخصصی هوش مصنوعی به میزبانی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
باشگاه اینترمیلان پیشنهاد مالی خود برای خرید بنجامین پاوارد را به باشگاه بایرن مونیخ ارائه کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرند و رباط کریم در مصلی شهر پرند خبر داد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طی روزهای آینده بسته‌های ویژه اربعین توسط اپراتورها معرفی خواهد شد.
طی نشست مشترک میان مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با مسئولان کمیته ملی المپیک در حوزه بازی‌های آسیایی، گزارش روند آماده‌سازی این تیم ارائه شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
تمامی باشگاه لیگ برتر قراردادهای بازیکنان خود را برای ثبت و صدور کارت به سازمان لیگ ارایه کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در جلسه با وزیر ارتباطات عراق توافق‌هایی از جمله تأمین وای فای رایگان در برخی نقاط و تعریف بسته‌های رومینگ بهتر برای زائران اربعین صورت گرفت.
به احتمال زیاد، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف تراشه A ۱۷ که در انحصار آن‌ها باقی خواهد ماند، عملکرد بهتری ارائه می‌کنند.
شهریار افندی زاده با اشاره به برنامه ریزی همه جانبه وجامع برای ارائه خدمات شایسته درجابه جایی زائرین اربعین ازفراهم‌آوری امکانات مقتضی درشبکه راه‌های مواصلاتی باهدف ارتقای سطح ایمنی خبر داد.
وزیر میراث فرهنگی درباره سیم‌کارت‌های گردشگری توضیحاتی را ارائه داد. عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی گفت: گردشگران نیاز به امکانات از جمله اینترنت بدون فیلتر دارند تا گردشگری رونق پیدا کند.
فرمانده کل سپاه با تسلیت جان‌باختن جمعی از مردم ترکیه و سوریه درزلزله اخیر، از آمادگی سپاه برای ارائه توان و امکانات امدادی و پشتیبانی خود به زلزله زدگان این کشورها خبر داد.
کایی کانلون 2023 در قسمت دماغه طراحی جذاب و مد روز را ارائه می دهد و در سایر جزئیات بدنه مانند دستگیره های پاپ آپ و... محصولی قابل توجه به نظر می رسد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن خیریه بیماران کلیوی با هدف هم‌افزایی امکانات و ارائه خدمات به مددجویان دارای بیماری کلیوی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه معطل امکانات و تجهیزات نمانده و هر زمان هر چیزی را اراده کرده به آن دست پیدا کرده است.
فرمانده مرزبانی فراجا بیان کرد: در گذشته برخی از فرآیند‌ها زمان بر بود که با راه‌اندازی سامانه پلیس من، مرزنشینان می‌توانند امکانات مورد نیاز را برای صدور گذر مرزی سیستمی در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون حضور در مرزبانی این پروانه را دریافت کنند.
هر کدام از شما که دارای ایده، طرح و برنامه برای رفع مسائل مبتلا به در قوه قضاییه هستید و این توانایی را دارید که با امکانات و مقدورات موجود، ضمن ارائه تضمین، نسبت به رفع این مسائل اقدام کنید، آمادگی خود را اعلام دارید و اطمینان داشته باشید که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.
سوپر اپلیکیشن روبیکا در ایام اربعین حسینی، تماس صوتی، پیام متنی، پیام صوتی و ارسال موقعیت مکانی را با اینترنت رایگان ارائه می‌دهد.
بر اساس گزارش ارائه شده در حال حاضر ۱۴ هزار متر مربع از ۱۲ هکتار پایانه مرزی خسروی مسقف است و دو سالن جدا با امکانات گرمایشی و سرمایشی و سایر امکانات رفاهی برای رفت و برگشت زائران درنظر گرفته شده است.
رییس سازمان زندان‌ها گفت: ما در زندان‌ها فروشگاه داریم و فروشگاه‌های ما برای ارایه خدمات به زندانیان است. امکانات رفاهی مازاد بر آنچه در زندان‌ها است، به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد. همه زندان‌های ما به تلویزیون مجهز هستند. امکاناتی که داریم را در حد بضاعت در اختیار برخی از زندانیان قرار می‌دهیم.
ویژگی جدید یوتیوب برای مشترکین Premium ارائه شده است. این قابلیت امکان بزرگنمایی همه ویدئو‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت امکاناتی تقریبا مشابه زوم را برای ویدئو‌های یوتیوب فعال می‌کند و در حالت افقی، عمودی و تمام صفحه کار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ