تمامی باشگاه لیگ برتر قراردادهای بازیکنان خود را برای ثبت و صدور کارت به سازمان لیگ ارایه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از شنبه 28 مردادماه به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می دهد.
محمود واعظی، رئیس دفتر دولت دوازدهم، در واکنش به برخی زمزمه‌ها مبنی بر اینکه ممکن است روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم لیست بدهند، گفت: خیر، از طرف روحانی و لاریجانی هیچ بحثی در مورد ارائه لیست برای انتخابات مجلس دوازدهم مطرح نشده و مطلبی نشنیدم.
خبرها حاکی از آن است که بشیکتاش، دو پیشنهاد متفاوت برای آنته ربیچ به میلان ارائه کرده است. استفانو پیولی این بازیکن را به طور کامل از تیمش کنار گذاشته است.
هیأت نظارت استان در راستای بررسی دقیق صلاحیت داوطلبان و تحت نظارت هیات مرکزی نظارت، موظف است به صورت مستدل و مستند به قانون، مدارک، دلایل یا قرائن اطمینان‌آور بر اساس تحقیقات لازم، اخذ سوابق و مدارک اثباتی از داوطلب، شنیدن توضیحات یا دفاعیات داوطلب و با رعایت موازین شرعی و حقوقی، نظر خود را به هیأت مرکزی نظارت اعلام کند. مدت زمان بررسی و تشخیص صلاحیت در این مرحله (بررسی در هیأت نظارت استان و نظر نهائی هیأت مرکزی نظارت) ۵۰ روز است.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد لیست بازیکنان فصل جدید را به باشگاه ارائه دادند.
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین در این شرایط هیچ خبری از حضور او، ارائه لیست و یا طرفداری از لیست خاصی وجود ندارد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ خبری از حضور لاریجانی در رقابت انتخاباتی مجلس با ارائه لیست و یا طرفداری از لیست خاصی وجود ندارد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
در حالی که شایعات زیادی پیرامون نقل و انتقالات تراکتور وجود دارد اما خمس هنوز لیست خود را به باشگاه ارائه نداده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن اگر منجر به التهاب در جامعه شود، به صلاح نیست، گفت: شهرداری اوایل سال آتی لیست نهایی را به شورای شهر می‌دهد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به آمریکا خواهد رفت و بر همین اساس بهروز عطایی لیست بازیکنانی که باید برای ویزای آن‌ها اقدام شود را به فدراسیون والیبال ارائه داد.
سرمربی ایرانی تیم اماراتی برای تقویت تیمش برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر امارات لیست ورودی را به مدیران این باشگاه ارائه داد
باشگاه استقلال تاکید کرد سرمربی این تیم هنوز لیستی برای خرید و فروش بازیکنان ارائه نکرده است.
باشگاه استقلال تاکید کرد سرمربی این تیم هنوز لیستی برای خرید و فروش بازیکنان ارائه نکرده است.
باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات زمستانی سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.
باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات زمستانی سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.
سنگربان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند عملکرد خوبی در مصاف با انگلیس ارائه کند و در این مسابقه موفق شود.
زاکانی گفت: لیست اعلام کردن کار اشتباهی است و اگر لیست را ارائه کنیم از فردا کسی در شهر نمی‌ماند مهم این است که این ساختمان‌ها ایمن شوند و در گذشته به همه چیز به صورت تک‌بعدی نگاه می‌شده است و مشکل این ساختمان‌های ناایمن تنها از لحاظ آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفته، اما همه چیز ایمنی آتش نشانی نیست.
شعب سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، امروز سی‌ام مهر ماه تا ساعت ۱۹ برای دریافت حضوری لیست و حق بیمه کارگاه‌ها دایر و آماده ارائه خدمات به کارفرمایان هستند.
شعب سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، امروز سی‌ام مهر ماه تا ساعت ۱۹ برای دریافت حضوری لیست و حق بیمه کارگاه‌ها دایر و آماده ارائه خدمات به کارفرمایان هستند.
مدیررسانه ای تیم ملی فوتبال درباره لیست 50 نفره دراگان اسکوچیچ توضیحاتی را ارائه داد.
واتساپ اکنون قابلیت مشاهده به‌روزرسانی‌های وضعیت در فهرست چت را به برخی از آزمایش‌کنندگان خوش شانس نسخه بتای اندروید ارائه می‌دهد.
سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی درباره دلیل کنار گذاشتن مهرداد رضایی از لیست این تیم در آستانه دیدار حساس فردا مقابل گل‌گهر سیرجان ارائه کرد.
مدیران بارسلونا قصد دارند پیشنهادی را برای جذب توماس مونیه، مدافع بروسیا دورتموند، ارائه کنند.
با قوت گرفتن احتمال بازگشت یک مدافع به استقلال، ممکن است سرمربی این تیم ناچار به ارائه یک لیست خروج شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ