رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرند و رباط کریم در مصلی شهر پرند خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد.
یزد- سرپرست سازمان فاوا شهرداری یزد هدف اصلی فاوا را ایجاد سهولت در استفاده شهروندان از خدمات شهری و ترغیب آنها به سمت دریافت خدمات مبتنی بر هوشمندسازی شهری عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هزینه کرد ۵۰۰۰ میلیارد تومانی برای کاهش دغدغه درمانی بازنشستگان خبر داد.
بانک سپه در راستای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر ارائه خدمات پرکاربرد دستگاه های اجرایی از طریق پنجره واحد خدمات دستگاه و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به مشتریان خود خدمات می دهد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ارائه خدمات درمانی با تعرفه ۵۰ درصدی به ۶ گروه جمعیتی شامل جانبازان، معلولان، نابینایان، کم‌بینایان، بیماران خاص و دانش‌آموزان مدارس استثنایی خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ارائه خدمات برای جابه‌جایی زائران اربعین از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ انجام می‌شود.
رایتل با هدف ارائه خدمات مطلوب به بازدیدکنندگان با شعار «به‌صرفه‌ترین سیم‌کارت کشور»، در این دوره از نمایشگاه حضور یافته است.
جین پوینتر گفت: اولین مراسم ازدواج در فضا احتمالاً در فضاپیمای تاریخی «نپتون» (Neptune) شرکت ما برگزار می‌شود. سفینه فضایی نپتون به عنوان قابل دسترس‌ترین، پایدارترین و ایمن‌ترین فضاپیمای بالای سیاره زمین ساخته شده است.
سخنگوی طرح‌های خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر از ارائه خدمات دارویی به ۴۶ هزار و ۸۳۰ نفر در ایام نوروز خبر داد.
تفاهمنامه همکاری مشترک فی‌مابین دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان و معاونت مشاوره و امور روانشناختی مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور منعقد شد.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: ۵ واحد درمانی موقت و سیار هلال‌احمر در قم و جمکران برپا شده و در ۶ اتوبوس آمبولانس نیز، خدمات درمانی لازم به زائران در حال ارائه است.
بانک ملی ایران اعلام کرد از ابتدای سال آینده، ارایه خدمات بانکی به اشخاص حقوقی منوط به اخذ کد شهاب است.
خدمات شبانه روزی مرکز درمانی جمعیت هلال احمر در کربلای معلی و نجف اشرف به صورت شبانه روزی به زائران ارائه می‌شود.
بانک ملت پیرو الزامات وزارت صنعت، معدن وتجارت و توافقات انجام شده با شرکت خودروسازی به منظورتسهیل درعملیات فروش، امکان فعال‌سازی خدمت حساب‌های وکالتی را برای خریداران فراهم کرد.
ارائه خدمات حساب‌های وکالتی برای مشتریان ایران‌خودرو
نه تنها کاربران، بلکه شرکت‌های ایرانی نیز می‌توانند به صورت قانونی از معافیت‌های اینترنتی اعلام شده استفاده کنند.
سمنان- سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش آموزان روستایی ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در قالب بسته ارتقای بهداشت صورت می‌گیرد.
معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ دستگاه، نهاد، موسسه، بانک، شرکت و... در این استان، حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند را ندارد.
این تفاهم‌نامه به منظور ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور به امضا رسید.
مشهد ـ معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: تعداد ۲۱ مرکز ارائه دهنده خدمات توانبخشی در منزل و پنج مرکز مراقبت در منزل در خراسان رضوی فعال است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارائه خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت از جمله مناسب‌سازی شغلی، هوشمندسازی و الکترونیکی‌کردن خدمات سازمان بهزیستی را راهبردهای اساسی وزارتخانه دانست.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون در چهار مرحله ۳۵ میلیارد تومان از این مبلغ به استان‌ها اختصاص یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ