باشگاه اینترمیلان پیشنهاد مالی خود برای خرید بنجامین پاوارد را به باشگاه بایرن مونیخ ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال با ارائه پیشنهادی رسمی، خواستار جذب آنتوان گریزمان شده است.
آرسنال خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به وستهم برای جذب دکلان رایس می کند تا این بازیکن را از چنگ سیتی درآورد.
باشگاه الهلال خود را آماده ارائه پیشنهادی اغوا کننده به مهدی طارمی کرده است.
فابریزو رومانو از ارائه پیشنهادی به داوید دخیا، سنگربان منچستر یونایتد خبر داد.
تبریز - مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه این پیشنهاد از سوی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حد یک پیشنهاد اولیه است، گفت: باید این پیشنهاد به صورت کتبی به این باشگاه ارائه شود.
ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی دعوت کرد.
ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی دعوت کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهور از ارائه پیشنهاد برگزاری مذاکرات ایران و آمریکا در خصوص پرونده برخی اموال ایران در دادگاه لاهه به دولت خبر داد.
گزارش ها حاکی از آن است آماده ارائه پیشنهادی به مسی است که باعث می‌شود او از رونالدو به عنوان پردرآمدترین بازیکن جهان پیشی بگیرد.
کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد داد برای اثربخش شدن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متناسب با تحولات اجتماعی، قوه قضائیه لایحه دو فوریتی به مجلس ارائه کند.‌
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسته پیشنهادی مجلس برای مدیریت بازار ارز ۷۰ روز پیش در قالب گزارش نظارتی مفصلی در صحن علنی مجلس قرائت و به صورت عمومی ارائه و منتشر شد.
معین‌الدین سعیدی درباره «پیشنهاد» ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی گفت: این اتفاق اخیر حتی اگر در حد یک پیشنهاد هم باشد، از یک نگاه و رویکرد آکنده با تبعیض حکایت دارد یعنی این‌که خارجی‌ها و توریست‌ها می‌توانند چنین دسترسی داشته باشند، درحالی که برای مردم عادی ما این دسترسی‌ها را محدود کرده‌ایم و به نوعی می‌توان گفت شرم آور است.
استیون جرارد پس از اخراج از استون ویلا در ماه اکتبر، در حال بررسی پیشنهاد کاری از تیم ملی لهستان است.
باقری‌کنی دریاره دور بعدی مذاکرات برجامی گفت: خبر جدیدی وجود ندارد. اما چارچوبی که ما در حال ادامه مذاکرات هستیم، بر اساس محور‌هایی است که بتوانیم مولفه‌های اصلی و اساسی مدنظر جمهوری اسلامی ایران را در فرآیند تدوین پیش‌نویس توافق مدنظر پیگیری کنیم و امروز هم در حال پیگیری است. یعنی هیچ تفاوتی با قبل نکرده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیشنهاد طرح کارآگاه خصوصی خبر داد و گفت: وقوع جرایم جنایی نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.
واگذاری بلوک مدیریتی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت حداقل سه ماه زمان خواهد برد.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز اعلام کرد: پیشنهاد تمدید توافق غلات را به مسکو ارائه کردیم.
رئیس کمیسیون اروپا از ارائه طرح کمک به اوکراین برای سال ۲۰۲۳ به مبلغ ۱۸ میلیارد یورو در هفته آینده خبر داد
مجید عشقی گفت: جهت افزایش اثرگذاری اقدامات حمایتی، قصد ارائه یک پیشنهاد چند بندی به ستاد اقتصادی دولت را داریم.
نخست وزیر ارمنستان پیشنهاد ارائه شده از سوی رئیس جمهور روسیه در خصوص مناقشه درازمدت قره باغ با جمهوری آذربایجان را قابل قبول ارزیابی کرد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت وام های کم بهره بدهد دیگر نیازی به ورود به حوزه مسکن و بازسازی نیست و خود مردم این کار را انجام می‌دهند.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور طی نامه‌ای به رؤسای دیوان محاسبات ۵۸ کشور اسلامی در سراسر جهان، پیشنهاد تأسیس سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی را به صورت رسمی ارائه کرد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: پیشنهاد ایجاد فدراسیون داوران ورزشی به وزیر ورزش اعلام شده و مقرر شده این موضوع عملیاتی شود.
با وجود ارائه پیشنهاد جدید از سوی پاری سن ژرمن، باشگاه اینتر از تصمیمش برای فروش میلان اشکرینیار منصرف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ