رییس سازمان زندان‌ها گفت: ما در زندان‌ها فروشگاه داریم و فروشگاه‌های ما برای ارایه خدمات به زندانیان است. امکانات رفاهی مازاد بر آنچه در زندان‌ها است، به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد. همه زندان‌های ما به تلویزیون مجهز هستند. امکاناتی که داریم را در حد بضاعت در اختیار برخی از زندانیان قرار می‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای اجرای مصوبات سفر مورخ ۱۷ فروردین سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه به استان البرز مبنی بر انتقال زندان رجائی شهر، با توجه به انجام مقدمات از سوی سازمان زندان‌های کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته در این استان، تمامی زندانیان ندامتگاه رجائی‌شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان تعطیل شد.
از اکبر طبری، مهدی هاشمی، محمدعلی نجفی، شهرام جزایری و... چه خبر؟ این پرسشی است که مجری صدا و سیما در گفتگو با محمدی، رییس سازمان زندان‌ها با طرح آن باعث شکل‌گیری دامنه وسیعی از حاشیه‌ها در فضای عمومی جامعه شد. رییس سازمان زندان‌ها گفت: آقایان هاشمی و طبری و نجفی در چارچوب موازین قانونی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ‌کدام الان به واسطه مرخصی طویل‌المدت خارج از زندان نیستند.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: طبری نه عفو خورده، نه مرخصی رفته و نه الان در زندان است. مهدی هاشمی هم آزاد شده است.
رییس سازمان زندانها گفت: آقایان هاشمی و طبری و نجفی در چارچوب موازین قانونی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ کدام الان به واسطه مرخصی طویل المدت خارج از زندان نیستند.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سواد آموزشی کشور بر لزوم ارائه آموزش‌های سواد آموزی به زندانیان تاکید کرد و گفت: با همکاری سازمان امور زندان‌ها آموزش زندانیان توسط کارکنان زندان‌ها انجام می‌شود.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: همپوشانی اقدامات اصلاحی تربیتی با مقررات تأمینی در سازمان زندان‌ها جلوه الهام بخش از عدالت متوازن و رأفت نظام اسلامی است.
رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با هدف انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها و همکاری‌های مشترک برای حمایت از زندانیان و خانواده آنان تاکید کرد.
رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با هدف انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها و همکاری‌های مشترک برای حمایت از زندانیان و خانواده آنان تاکید کرد.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهمترین ماموریت ما اصلاح‌ و تربیت زندانیان و توسعه اشتغال برای زندانیان است که این هدفگذاری نیازمند تعامل با مراجع قضایی است.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهمترین ماموریت ما اصلاح‌ و تربیت زندانیان و توسعه اشتغال برای زندانیان است که این هدفگذاری نیازمند تعامل با مراجع قضایی است.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: تلاش سازمان زندان‌ها ترویج فعالیت‌های قرآنی در همه موسسات کیفری است.
رئیس سازمان زندان‌ها عنوان کرد: همکاران قضایی باید مدد کرده و اهتمام بیشتری در استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای استفاده از پابندهای الکترونیک داشته باشند.
رئیس سازمان زندان‌ها از کمک خیرین به زندان‌ها در ۴ حوزه خبرداد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه انتقال زندان سمنان که از مصوبات سفر بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ هیئت عالی قضایی بود، شاهد تاخیر در اجرای کامل این امر بودیم؛ موضوعی که سبب می‌شود حلاوت یک اقدام امیدوارکننده برای مردم، کم شود؛ آن دسته از تصمیمات امیدوارکننده برای مردم، به شرطی حلاوت را به کام آن‌ها می‌نشاند که با سرعت تحقق یابند.
فردیس- رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور گفت: یکی از عوامل افزایش سرقت‌های خرد در جامعه وجود معتادان متجاهر است.
رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با مدیران ستادی و استانی بر ادامه دستاوردهای حوزه زندانبانی به‌ویژه اشتغال‌زایی برای زندانیان در تحقق شعار سال تأکید و اولویت‌های اجرایی سال جاری را تبیین کرد.
رئیس سازمان زندان‌ها از ایجاد اشتغال برای زندانیان به میزان ۴۸ درصد تا پایان بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر اجازه می‌دادیم دوربین‌ها محاکم و زندان‌های ما را ببینند وضعمان امروز بهتر بود./ در همه نامه‌های رییس بازرسی کل کشور نوشته می‌شود محرمانه. از کجا معلوم که این کار درست است؟/ در این دوره با دوربین به چند انبار تملیکی رفتیم. این بازدید صد برابر از گزارش‌های سازمان بازرسی موثرتر بود، چون به عیان مردم دیدند و کسی نمی‌توانست دفاع کند.
محمدی رئیس سازمان زندان‌ها: افرادی که نقش اصلی و سازمان یافته اغتشاشات اخیر را داشته اند آزاد نخواهند شد.
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: نیمی از بازداشت‌شدگان ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر از زندان‌ها آزاد شده‌اند.
رئیس سازمان زندان‌ها عصر امروز طی بازدید سرزده از زندان تهران بزرگ از محل اسکان بازداشتی‌های اعتراضات اخیر سرکشی کرد و از نزدیک در جریان وضعیت آنها قرار گرفت و دستوراتی نیز صادر کرد.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: زمینه بسیاری از سرقت ها در جامعه، اعتیاد و موادمخدر است.
رئیس سازمان زندان‌ها از اعمال ارفاقات قانونی برای زندانیانی که دارای حسن رفتار باشند، خبر داد.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: ما می‌توانیم زندانیان پرخطر را شناسایی کنیم تا با مراقبت و درمان آنان، آسیبی از ناحیه آنان متوجه خود و دیگر زندانیان نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ