مجری برنامه فوتبال برتر شب گذشته در بخش مربوط به محمدرضا عجمی‌پور فوتبالیست فقید نفت آبادان یک ماجرای غم‌انگیز را تعریف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبدی می‌گوید جدایی او با تصمیم یحیی گل‌محمدی بوده است.
وی درخواست عفو عمومی رئیس قوه قضائیه از رهبر انقلاب در خصوص محکومان حوادث سال گذشته را نشان از پختگی اژه‌ای خواند و گفت: واقعاً نمی‌شد که از دم اعدام کنند. خیلی‌ها همان طور که ایشان تشخیص داده بود، مفسد نبودند؛ درست است که فساد انجام داده بودند اما مفسد نبودند و لازم بود که انعطاف قوة قضائیه بر مردم روشن شود؛ این خود نشان‌دهنده پختگی است.
زدا در توضیحات تکمیلی خود گفت: تا کنون رویه این بود که فرزندان اناث می‌توانند از مستمری پدر و مادرشان استفاده کنند. تعبیر سازمان تامین اجتماعی در ۴۰ سال گذشته این بود که فقط «فرزند» مشمول می‌شود، اما اخیرا دیوان عدالت به این موضوع ورود کرد و گفته است «نوه» هم جزو فرزندان محسوب می‌شود و اگر شرایط لازم را داشته به استناد اینکه فرزند محسوب می‌شود، مزایای تامین اجتماعی بر او هم قابل تسری است. این موضوع ۱۸ آبان از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز بخشنامه شده است.
متهم در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و گفت: سوسن یکی از همسایه‌های قدیمی پدرم بود و از آنجایی که از کودکی مرا می‌شناخت به من اعتماد داشت. من همیشه کارهایش را انجام می‌دادم و سوسن هم در مقابلش به من پول می‌داد. چند روز قبل ماشین او را گرفتم تا تعمیر کنم. بعد از اینکه ماشین را به او تحویل دادم از من خواست برای گرفتن پول تعمیر و دستمزد به آپارتمانش بروم. وقتی به آنجا رفتم دسته‌های تراول‌چک را دیدم و وسوسه شدم. من در یک لحظه پتویی را روی سر پیرزن انداختم و او را خفه کردم.
اولیویه دو ویک، پروفسور فضانوردی و مهندسی در موسسه فناوری ماساچوست، به خبرگزاری فرانسه گفت که احتمالاً شعاع خرابی‌ها بزرگتر از آن چیزی است که هر کسی پیش بینی کند. او گفت: آسیب اصلی به سکوی پرتاب در زیر آن است، جایی که شعله‌های آتش به زمین برخورد می‌کند و تعمیر دهانه چند ماه طول می‌کشد.
اتفاقات رخ داده بین حسین وفایی و رونی سالیوان همچنان در راس اخبار قرار دارد.
دستیار ریکاردو ساپینتو با تکذیب ادعای مدیرعامل آلومینیوم، گفت که سرمربی پرتغالی استقلال درخواستی مبنی بر پیوستن زاپاتا به این تیم نداشته است.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با موضعی تند به اظهارات احسان اصولی درباره خودش پاسخ داده است.
در پی طرح برخی ادعا‌ها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ‌هایی به این مطالب اعلام کرد: چنین رضایتی نیز هیچ‌گاه از بیمار یا، ولی قانونی وی اخذ نشده و چنانچه پزشک محترم دلیلی برای اثبات خلاف این مطالب دارند، مدارک ارائه کنند.
اظهارات وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران، با انتقادهایی از سوی رسانه‌های دانمارکی روبرو شده است.
نوری شاهین دوران خوبی در رئال نداشت. روز جدایی از رئال، ژوزه مورینیو به او گفت که در حد و اندازه های رئال نبود که باعث ناراحتی او شده بود.
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که هادی‌پور بعد از باخت در انتخابی‌ها دنبال بهانه بود.
با گذشت حدود یک ماه از دیدار مراکش و فرانسه در جام جهانی، ولید رکراکی درباره این مسابقه و گفت‌وگویی که پیش از آن با با اشرف حکیمی داشت، صحبت کرد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، از مکالمه جالبی که پیش از جام جهانی 2022 با لیونل مسی داشت پرده برداشت.
ماریو گوتزه که هشت سال قبل جلوی رسیدن لیونل مسی به آرزویش را گرفت نیز لب به تحسین او گشوده است.
دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، شایعه اختلاف بین بازیکنان و کادر فنی را رد کرد و گفت که حرف‌های اخیر ادینسون کاوانی بر علیه او نبوده است.
الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، بار دیگر با انتشار پستی در اینستاگرامش جنجال‌آفرین شد.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود گفت که نیمار سه سال پیش تمایل جدی برای بازگشت به بارسلونا داشت ولی الان او از شرایطش در پاریس کاملا راضی است.
رییسی گفت: از مراجع ذیربط خواسته‌ام که موضوع از دست دادن جان این خانم به طور جدی و دقیق پیگیری شود. گروه‌های مختلفی این موضوع را بررسی می‌کنند تا مشخص شود آیا قصور یا تقصیری در این قضیه بوده یا فوت ایشان به شکل طبیعی اتفاق افتاده است. این موضوع در حال بررسی است. من نمی‌خواهم اظهارنظر قطعی کنم لکن یک گروه از مجلس ایران این موضوع را بررسی کردند و گفتند ضرب و شتمی نبوده و عوارض جسمی خودِ خانم باعث فوت شده است. این خانم قبلا دو بار جراحی شده و اسناد پزشکی او هم موجود است. یک گروه هم از طرف پزشکی قانونی این موضوع را بررسی کردند. پزشکی قانونی هم قریب به همین نظر را دادند، اما من الان نظر قطعی نمی‌دهم و اظهارنظر قطعی را به قاضی و دستگاه قضایی واگذار می‌کنم. آن‌ها نظر قطعی می‌دهند.
جواد نکونام درخواست کرد که ورود زنان برای بازی فولاد هم آزاد شود.
او بیشتر به خاطر آفرینش رمان «دایی‌جان ناپلئون» و شخصیتی به همین نام شناخته می‌شود که در سال ۱۳۵۵ مجموعه تلویزیونی «دایی‌جان ناپلئون» توسط ناصر تقوایی برگرفته از این رمان ساخته شد.
او ساعاتی قبل هم از ابتلای پدرش به کرونا خبر داده و از مردم درخواست کرده بود برای سلامتی اسماعیل شنگله دعا کنند. اسماعیل شنگله در سال ۱۳۱۵ در تهران متولد شد. تئاتر را از سال ۱۳۳۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۳۵ وارد هنرستان هنرپیشگی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ