اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام می گوید که فریب نتیجه دیدار با صنعت نفت را نمی خورد، چرا که مشکلات این تیم هنوز پابرجاست.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
ژوزه مورینیو می‌گوید دو باشگاه عربستانی سعی کردند او را به خدمت بگیرند اما او پیشنهادات آن‌ها را برای ادامه همکاری با رم رد کرد.
بازیکن پرتغالی و سابق باشگاه سپاهان گفت: از اتفاقاتی که در سپاهان می‌افتاد خوشم نمی‌آمد و از این تیم جدا شدم.
زمانی که نیمکت نشین بودم نمی‌گفتم کاش دروازه‌بان پایش بشکند بلکه می‌گفتم خدا کند اخراج شود و من بروم پنالتی بگیرم!
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از صعود شاگردانش به فینال لیگ اروپا درباره دلیل عدم شادی مقابل ژابی آلونسو صحبت کرد.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: با وجود آنکه میزبان رقابتهای جهانی هستیم تاکنون تغییری در شرایط تیم ملی رخ نداده و همچنان با همان شرایط و امکانات قبلی در حال تمرین هستیم.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: با وجود آنکه میزبان رقابتهای جهانی هستیم تاکنون تغییری در شرایط تیم ملی رخ نداده و همچنان با همان شرایط و امکانات قبلی در حال تمرین هستیم.
می‌توانید به‌راحتی میوه‌ها، پودر‌های پروتئینی و مایعات مورد علاقه خود را با هم مخلوط کنید تا یک شیک خوشمزه درست کنید. حتی اگر مخلوط کن هم نداشته باشید، درست کردن شیک پروتئینی آسان است و فقط چند دقیقه طول می‌کشد.
از کودکی خودم را در لباس پزشک تصور می‌کردم. وقتی بزرگ‌تر شدم، بیشتر و بیشتر درس خواندم. پدرم معتاد بود و هیچ وقت کار درست و حسابی نداشت. تنها دارایی ما خودروی فرسوده پرایدی بود که زیر پای پدرم بود. مادرم فقط ۴۱ سال سن داشت و صورتش بیشتر از سنش نشان می‌داد. او تمام وقتش را برای تمیز کردن خانه‌های مردم می‌گذاشت، برای همین هیچ وقت ندیدم دل سیر استراحت کند. کرایه خانه و تمامی خرج و مخارج من، خواهر و برادرم برعهده مادرم بود.
رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: تمام این کارهایی که امروز در فدراسیون کشتی انجام می‌گیرد را دوست داشتم انجام دهم، اما در آن زمان بودجه‌ای به این شکل در دست نداشتم و فرصت هم برایم باقی نماند.
ستاره سابق یوونتوس که این روزها راهی لیگ امریکا شده، در گفت و گوی اخیر خود به اتهامات اخیر علیه این باشگاه واکنش نشان داد.
با وجود غلبه بر پی‌اس‌جی در پاریس اکثر ستاره های بایرن مونیخ معتقدند که هنوز کار تمام نشده و بازی سختی در دور برگشت دارند.
پلیس سانفرانسیسکو روز جمعه ویدئویی را از حمله یک مرد ۴۲ ساله به شوهر نانسی پلوسی را منتشر کرد. در ویدئو مشخص است که ضارب پیش از بازداشت ضربه‌ای را با چکش به پاول پلوسی ۸۲ ساله می‌زند. در زمان این حمله نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا در خانه حضور نداشته است. پلوسی برای ترمیم شکستگی جمجمه و جراحات جدی در بازو و دست راستش تحت عمل جراحی قرار گرفت. او از آن زمان با کلاه و دستکشی که زخم هایش را پوشانده بود در انظار عمومی ظاهر شد.
سیاوش یزدانی می‌گوید همچنان روحیه خوبی بعد از ماجراهای خدمت ندارد اما تلاش می‌کند به فرم سابق خود برگردد.
داور مشهور لهستانی بعد از قضاوت فوق‌العاده در فینال جام جهانی در یک نشست خبری شرکت کرد.
«در مورد ماجرای ترور عمران خان و اینکه چه افراد و جریان‌هایی در پسِ آن بوده اند یک نکته از اهمیت فراوانی برخوردار است و آن این است که اکنون بخش‌های قابل توجهی از افکار عمومی پاکستان به نوعی این باور را دارند که عملیات ترورِ عمران خان به دست عوامل حکومت مستقر این کشور انجام شده است. هر چیزی هم که رسانه‌ها و سیاستمداران بگویند، واقعیت این است که مردم، ارتش و حکومت پاکستان را عامل این مساله می‌دانند (حتی اگر این موضوع واقعیت نداشته باشد). مساله‌ای که تقویت موضع عمران خان در چهارچوب معادلات سیاسی کشورش را به همراه خواهد داشت.»
عکسی از دو خانم معترض در کنار استخوان‌های دایناسور منتشر شد که بنری را به اهتزاز درآورده بودند که روی آن نوشته شده بود «چه اتفاقی می‌افتد اگر دولت آن (وضعیت آب و هوایی) را تحت کنترل نداشته باشد؟»
متهم عنوان کرد: من قصدم کشتن مادربزرگم نبود و فقط به‌دنبال طلاهایش بودم. من روز قبل از ماجرا مشروب و قرص‌های آرامبخش خورده بودم و حال مساعدی نداشتم. آن روز من با همراهی دوستم به خانه مادربزرگم رفتیم و اگر هم قتلی صورت گرفته من تنها نبودم. با این حال پشیمانم و از اولیای دم می‌خواهم من را ببخشند.
دورتموند عملکرد خوبی برابر کلن نداشته و 2-3 در خانه کلن شکست خورد.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تاکنون به اهدافی که داشته دست یافته و از این پس با قدرت بیشتری به کارش ادامه می‌دهد.
معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه در آغاز به کار این دولت، خزانه خالی با ۱۴۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم، گفت: دولت گذشته دستاوردی دستاوردی جز رشد اقتصادی نزدیک به صفر نداشت.
دنی آلوس، مدافع برزیلی سابق بارسلونا، فردا با پیراهن باشگاه پوماس مکزیک در نوکمپ برابر بارسا قرار خواهد گرفت.
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ