زدا در توضیحات تکمیلی خود گفت: تا کنون رویه این بود که فرزندان اناث می‌توانند از مستمری پدر و مادرشان استفاده کنند. تعبیر سازمان تامین اجتماعی در ۴۰ سال گذشته این بود که فقط «فرزند» مشمول می‌شود، اما اخیرا دیوان عدالت به این موضوع ورود کرد و گفته است «نوه» هم جزو فرزندان محسوب می‌شود و اگر شرایط لازم را داشته به استناد اینکه فرزند محسوب می‌شود، مزایای تامین اجتماعی بر او هم قابل تسری است. این موضوع ۱۸ آبان از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز بخشنامه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند به واسطه از دست دادن پدر خود از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیست.
یک مرکز مطالعاتی فلسطینی از شرایط دشوار ۳۱ بانوی اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی خبر داد.
قالیباف گفت: اگر به صرفه‌جویی ۳.۵ میلیون بشکه در روز باور داریم، باید مردم در اولویت انتفاع حاصل از آن قرار داشته باشند و اول آن‌ها از این منابع بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی درصدی از این منابع در اختیار دولت قرار بگیرد. باید شرایطی ایجاد شود که مردم به دنبال وسایل تکنولوژی و بهینه‌ای که وجود دارد بدوند و قدرت خرید آن‌ها را هم پیدا کنند؛ هر کار دیگری انجام دهیم، آب در هاون کوبیدن است. امروز نیازمند تصمیماتی شجاعانه، عقلانی و خردمندانه هستیم که سخت و در جا‌هایی تلخ هستند؛ ما باید مسئولیت آن‌ها را بپذیریم تا از فرصت با ریسک موجود استفاده کنیم.
جریان اول اصولگرایی جریان مستقر در قدرت است که دولتمردان و دیپلمات‌های کنونی وزارت خارجه را در بر می‌گیرد. این جریان به دلیل اقتضائات مملکت‌داری و مسوولیت‌های اجرایی طرفدار مذاکره برای حل مشکلات کشور است و از مقطع ۸ آذر ۱۴۰۰ تا شرایط کنونی که پای یک تفاهم نانوشته، ضمنی، موقت یا کمتر در برابر کمتر در میان است، نسبت به مساله رفع تحریم‌ها و بهره‌مندی از مزایای اقتصادی آن اهتمام ورزیده و به مذاکره ولو غیرمستقیم وزن می‌دهند.
قائم مقام دادگستری کل استان تهران از تشکیل کمیته اجرایی در زمینه رسیدگی به درخواست‌های مددجویان در حوزه بهره‌مندی از ارفاقات قانونی خبر داد.
رئیس‌جمهور ونزوئلا از پیشنهاد ایجاد یک اتحاد سیاسی با حضور چین و روسیه خبر داده است. یک بلوک بین‌المللی با حضور کشور‌های آمریکای لاتین و حوزه کارائیب که با روسیه و چین رابطه تنگاتنگ دارند و می‌تواند دلالت‌های قابل‌توجهی در حیاط خلوت آمریکا به دنبال داشته باشد. این پیشنهاد در شرایطی مطرح شده که هیچ اسمی از ایران که دارای روابط سیاسی و اقتصادی قابل‌توجه با کاراکاس است، برده نشده است. کارشناسان بهره‌مندی از قدرت اقتصادی و سیاسی چین و روسیه و تمایل برای حضور در حوزه‌های نفوذ ایالات متحده در سطح جهانی را اصلی‌ترین دلیل شکل‌گیری این ایده از سوی نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌دانند.
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان و مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارفاقات قانونی در قبال آن دسته از زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان و مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارافاقات قانونی در قبال آن دسته از زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
رئیس قوه قضائیه گفت: مراجع ذیربط قضائی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارافاقات قانونی در قبال زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
رئیس قوه قضائیه گفت: مراجع ذیربط قضائی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارافاقات قانونی در قبال زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
مجید بهزاد پور گفت: وظیفه بیمه مرکزی فراهم آوردن شرایط لازم برای بهره‌مندی ایده‌پردازان بیمه‌ای از همه منافع مادی و معنوی آنهاست.
مجید بهزاد پور گفت: وظیفه بیمه مرکزی فراهم آوردن شرایط لازم برای بهره‌مندی ایده‌پردازان بیمه‌ای از همه منافع مادی و معنوی آنهاست.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی، بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی ظرف مدت ۵ الی ۶ روز را کاری فوق‌العاده و ناشی از برکت خون مطهر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: این اتفاق مبارک که منجر به بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان و رهایی از قصاص ۱۶ نفر از محکومان شد، به برکت وجودی شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت‌های مخلصانه او در راه خدا بود.
رئیس کل دادگستری استان تهران از آزادی ۳۴۰ نفر از زندانیان به‌منظور عملیاتی‌سازی دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر بهره‌مندی زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی خبر داد.
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد، به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد.
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد
اژه‌ای در پی پیروزی تیم ملی فوتبال در برابر ولز به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی در اولین فرصت ممکن فراهم شود.
نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا می‌باشند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌های‌شان در اولین فرصت ممکن فراهم شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد،شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز را تشریح کرد.
معاونت زنان و خانواده، رفع موانع از مسیر دریافت وام اشتغال برای زنان سرپرست خانوار به ویژه در گروههای کم برخوردار را به عنوان یکی از دغدغه های مهم در دستور کار قرار داده است.
طبق قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه‌های اجرایی می‌توانند کارمند خود را با حداقل ۳۰ سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و ۳۵ سال برای مشاغل تخصصی با تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر با درخواست کارمند برای سنوات بعد از ۳۰ سال بازنشسته کنند، بنابراین موارد زیر ابلاغ می‌شود.
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش مراکز ارائه خدمات مربوط به گذرنامه خبرداد و آدرس و شرایط بهره‌مندی از این خدمات را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ