لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، از مکالمه جالبی که پیش از جام جهانی 2022 با لیونل مسی داشت پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
یکی از اصلی‌ترین مشکلات نظری روشنفکری دینی در کشور ما غیاب فکر تاریخی در اندیشه‌های شماری از نمایندگان آن است. فکر تاریخی داشتن صرفا توصیه کردن به مطالعه تاریخ یا اطلاع از تاریخ نیست. کما اینکه کافی نیست، بگوییم فهم بشری از همه چیز و از جمله دین در «قبض و بسط» است. چطور می‌توان درباره «دین و قدرت» و نسبت اسلام با قدرت سخن گفت و درباره پیامبر رحمت و سیره او داوری کرد بدون آنکه تصویر روشن، درست، متخصصانه و کارشناسانه تاریخی ناظر به متون از تاریخ و تاریخ‌نگاری سیره داشت؟
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلمات‌های کشور در صحنه مذاکرات مراقب شیطنت‌های شیطان بزرگ و ایادی او باشند.
رودریگو دی پُل، هافبک تیم ملی آرژانتین، از خصوصیت ویژه لیونل مسی و ابهت او در رختکن آلبی سلسته گفت.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
ولادیمیر آیراپتیان، اخترفیزیکدان ارشد بخش هلیو فیزیک از پرواز‌های فضایی گودارد ناسا، و یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت: «حتی در ۱۵ درصد متان، نرخ تولید اسید‌های آمینه توسط رعد و برق، یک میلیون برابر کمتر از پروتون است.» او همچنین در سال ۲۰۱۶ روی مطالعاتی درباره علوم زمین و طبیعت کار کرده است.
خاویر ماسچرانو گفت، پی‎اس‌جی و هوادارانش در آینده حسرت امروز را می‌خورند که به جای استفاده از مسی، مشغول انتقاد از او هستند.
از ژاوی بار دیگر در مورد بازگشت لیونل مسی سوال شد و او ترجیح داد در مورد آن حرف نزند و گفت که در زمان درستش صحبت خواهند کرد.
حسن اکبری - معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره آخرین وضعیت «ایران» - یوز ماده ایرانی در اسارت - اظهار کرد: هنوز سونوگرافی برای «ایران» انجام نشده است چراکه نظر تیم دامپزشکی بر طی کردن روند طبیعی بوده است. بدین جهت به طور قطعی نمی‌دانیم که باردار است یا خیر؟ او گفت: اگر ایران حامله باشد که احتمال آن وجود دارد، همه چیز آماده است.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا سپس گفت که فردی را در خارج از مراسم مشاهده کرده که کلاهی بر سر داشت که روی آن نوشته بود: «در مورد همه چیز، حق با ترامپ بود.» او گفت که پیام روی آن کلاه «درست» است و ادعا کرد که نظرات قبلی او در مورد خط لوله نورد استریم ۲ توانایی‌های پیشگویانه او را ثابت کرده است.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
همه چیز برای خانم دیفاو بسیار متفاوت بود. او به جای رفتن به دانشگاه برای شرکت در کلاس، این کار را پشت صفحه نمایش کامپیوتر از خانه سالمندان انجام داد. جویس دیفاو گفت: «این اولین کامپیوتر من بود، فرزندانم باید به من یاد می‌دادند که چگونه از آن استفاده کنم.»
فابیو کوئنترائو در دفاع از رونالدو گفت که ناکامی این بازیکن در یونایتد به خاطر بدرفتاری کادر فنی بوده و او در رئال می توانست 60 گل بزند.
راب پیج، سرمربی ولز، بعد از تساوی 1-1 مقابل آمریکا از گرت بیل ستایش کرد و گفت او یک بار دیگر ثابت کرد در ولز همه چیز به او ختم می‌شود.
نخست وزیر پیشین ژاپن با انتقاد از رئیس جمهور اوکراین، گفت که او باعث درد و رنج بسیاری از مردم اوکراین شده است.
قاتل ۳۰ ساله گفت: همه چیز به خاطر یک نگاه رخ داد من و دوستم جلیل سوار بر موتورسیکلت مقابل میوه فروشی ایستادیم، جوان میوه فروش در حالی که کنار همسر و دختر دو ساله اش مشغول کار بود رو به من کرد و گفت: «چیه! چرا این طوری نگاه می‌کنی؟ به او گفتم برو پی کارت! در حال مشاجره لفظی بودیم که برادر جوان میوه فروش به همراه دوستش از راه رسید و با میله آهنی به موتورسیکلتم کوبید من هم چاقو را بیرون کشیدم و قفسه سینه مرد میوه فروش را شکافتم...
به گفته متهم تنها به این علت اینکار را انجام داده که فرهود (پدر علم ژنتیک ایران) برای او خواستگاری رفته است. متهم به خبرنگار صدا و سیما گفت: سال 93 تا 96 پیش ایشان کار می کردم و منشی‌اش را به من معرفی کردند و گفتند بیاید با آن خانم ازدواج کنید و ازدواج هم صورت گرفت. بنا به گفته متهم چون خانم مهریه اش را به اجرا گذاشته همه چیز را از چشم پرفسور فرهود می داند.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر همه چیز به خوبی پیش برود، انتقال پیروز به پارک پردیسان اواخر فرودین ماه سال ۱۴۰۲ اتفاق می‌افتد و امیدواریم که بتوانیم خوی طبیعی و توانایی زندگی در طبیعت را به او برگردانیم.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو پرتغال گفت: باید مهدی طارمی را به خاطر درک شرایط ستایش کنم.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، دوست دارد لیونل مسی با آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 شود. او گفت که جای خالی این جام در کارنامه مسی حس می شود.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۴ ماه پیش به اسکوچیچ بابت برکناری از سرمربیگری تیم ملی ایران هشدار داده بود، گفت: می‌خواستند برانکو را هم حذف کنند اما دادکان پشت او ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ