دروازه بان مس کرمان نسبت به اعتراضاتی که بابت اتلاف وقت وی صورت گرفته واکنش نشان داد و مدعی شد مصدومیت باعث شده تا در چند مرحله بازی را از جریان بیندازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه متأسفانه در این حادثه هشت نفر از شهروندان مصدوم می‌شوند، گفت: با حضور تیم عملیاتی چهار نفر از مصدومین حادثه که بر اثر شدت برخورد در خودرو محبوس شده بودند رهاسازی شدند.
حسین شهریاری می‌گوید صندوق حمایت از پیشکسوتان کلا ۷۵ میلیارد تومان بودجه سالیانه دارد و امکان کمک ۱۵۰ میلیاردی نخواهد داشت.
پیشوا- مسئول آتش نشانی شهرداری پیشوا از تصادف شاخ به شاخ دو خودرو در این شهرستان و مصدوم شدن هفت نفر در این حادثه خبر داد.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درگیری میان یحیی گل‌محمدی و رضا درویش را رد کرد.
پردیس- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری پردیس از واژگونی پراید در « تونل سلام» خبر داد و گفت: دو نفر در این حادثه مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک منزل مسکونی در نیاوران خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. معاون سازمان اورژانس کشور هم گفته که حریق انبار چسب سه مصدوم داشته است.
ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: آتش سوزی انبار کاغذ در جاده خاوران مصدوم نداشت.
سارقان بعد از سرقت همه دلار‌ها ناپدید شدند و تیراندازی آن‌ها سبب مصدوم شدن شدید یک کارمند خانم از ناحیه دست شد. بلافاصله ردیابی سارقان مسلح در دستور کار تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آن‌ها با اقدامات فوق تخصصی فاش کردند این دلار‌ها با نقشه‌ای که مدیر مالی شرکت طراحی و اجرا کرده بود به سرقت رفته است. با فاش شدن راز ماجرا مدیر مالی شرکت و یکی از همدستان او دستگیر شدند، اما یکی از متهمان هنوز متواری است.
آرمان گهر شب گذشته در مصاف با شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا در فصلی که مشکلات مالی در این تیم آزار دهنده بوده در جدول بازی های لیگ یک باقی بماند.
تبریز- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: حادثه انفجار در تبریز باعث تخریب سه منزل مسکونی و جان باختن پنج نفر و مصدوم شدن چهار نفر شد.
نیشابور- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در نیشابور ۳ مصدوم برجا گذاشت.
اصفهان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از مصدوم شدن ۱۵ نفر در سانحه تصادف اتوبوس و نیسان در اتوبان آزادگان این شهر خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از مصدوم شدن ۱۵ نفر در سانحه تصادف اتوبوس و نیسان در اتوبان آزادگان این شهر خبر داد.
بهارستان- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان از انفجار مواد محترقه در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه دو نوجوان مصدوم شدند.
حسین شهریاری با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان انتخاب شد.
سخنگوی شهرداری تهران جزئیات خروج قطار شهری خط ۵ از ریل را تشریح کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: وقوع حادثه انفجار در کارخانه شارژ اکسیژن اهواز چهار کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع حریق در یک ساختمان متروکه در پارک ارم گفت: در حال حاضر حریق اطفا شده و خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت.
در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن، محمود شهریاری مجری سابق صدا و سیما با صدور دستور قضائی ساعتی پیش بازداشت شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند، گفت در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند. یک کودک ۵ ساله و ۴ بزرگسال در این خانه ساکن بودند که بر اثر حرارت بالای انفجار دچار سوختگی شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف شدید سواری رنو و نیسان در جاده خاوران و مصدومیت ۸ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انفجار یک واحد مسکونی در کوی مدرس این شهر و خروج چهار نفر مصدوم از زیر آوار خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ