امروز از ساعت 15.30 به وقت تهران در استانبول، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام شد و دو تیم منچستریونایتد و آرسنال با قرعه خوبی روبرو شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با انجام قرعه‌کشی آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، 7 کشتی‌گیر کشورمان حریفان خود را در بوداپست شناختند که محمد نخودی در صورت کسب برد در مبارزه اولش، در دور دوم حریف مارستلر آمریکایی است.
رئال مادرید شانس قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان را از دست داد و به این ترتیب در قرعه کشی دور گروهی فصل بعد سید دوم خواهد بود.
اینترمیلان در شرایطی که حتی صعودش از دور گروهی چمپیونزلیگ هم بعید به نظر می رسید حالا یک پای فینال مسابقات است.
دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با 151 جایزه نقدی به ارزش 2 میلیارد ریال برگزار می‌شود.
ارتش جمهوری آذربایجان با تایید اشغال جاده‌های شمال کریدور لاچین در توجیه آن مدعی شده است به این خاطر کنترل این جاده‌ها را به دست گرفته است که ارمنستان سعی دارد به طور غیرقانونی از آن برای انتقال سلاح به قره باغ استفاده کند.
رهبران ارمنستان و روسیه تلفنی درباره کریدور لاچین در قره باغ کوهستانی گفتگو کردند.
دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با 42 جایزه نقدی به ارزش 500 میلیون تومان برگزار می‌شود.
سازمان لیگ زمان برگزاری قرعه‌کشی دور یک‌هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.
مراسم قرعه‌کشی دور نخست تیم‌های ملی زنان برای حضور در المپیک پاریس انجام شد.
با رونمایی از سرویس پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی در سامانه بانک‌پلاس، نخستین دوره از قرعه‌کشی مربوط به طرح مذکور(پایان دور اول مرحله گروهی) با حضور نمایندگان این بانک برگزار شد.
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امشب برگزار شد.
قرعه‌کشی دور سوم مسابقات جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ یکی انجام شد.
قرعه‌کشی دور سوم جام حذفی فوتبال کشور
پس از قرعه کشی دور چهارم جام اتحادیه انگلستان، در جنجالی ترین دیدار تیم تیم های منچسترسیتی و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت.
قرعه‌کشی مرحله مقدماتی دوره بعدی جام ملت‌های اروپا برگزار شد و ۵۳ تیم‌ ملی اروپایی رقبای خود در مسیر صعود به مرحله نهایی را شناختند. در این مرحله ایتالیا با انگلیس و فرانسه با هلند در یک گروه قرار گرفتند.
قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی در دور اول برگزار شد و قرار است مسابقات در این دور با شکل جدید برگزار شود.
مسابقات جهانی کشتی آزاد دقایقی پیش قرعه کشی شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. نتایج قرعه کشی به شرح زیر است:
مراسم قرعه کشی نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور برگزار و طی آن برنامه دور رفت این رقابت‌ها مشخص شد.
مراسم قرعه کشی نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور برگزار و طی آن برنامه دور رفت این رقابت‌ها مشخص شد.
تیم فوتبال گل‌گهر براساس قرعه‌کشی مسابقات 5 هفته ابتدایی را در استان کرمان پشت سر گذاشت.
شناور بودن تعرفه واردات خودرو، آغاز دور سوم قرعه کشی، راه‌اندازی سامانه یکپارچه‌ برای تسهیلات ارزی و ریالی و مسدود شدن ۳۵۰ وبگاه توزیع کالای قاچاق از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
ثبت نام در سومین دور قرعه‌کشی خودرو آغاز شده و تا روز جمعه ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد؛ متقاضیان طی این ۳ روز به صورت ۲۴ ساعته مهلت ثبت نام برای خرید ۶۰ هزار دستگاه خودرو را دارند.
دور گروهی لیگ قهرمانان امشب قرعه کشی خواهد شد. تورنمنتی طولانی که پر از ستاره های جذاب و البته پاداش هایی هنگفت است.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به اینکه احتمالا سومین دور ثبت نام و قرعه کشی خودرو در شهریور ماه انجام می شود، گفت: بر اساس آیین نامه واردات خودرو، سقف واردات خودرو ۲۰ هزار دلار خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ