ساخت چهار میلیون مسکن در دولت سیزدهم نیازمند حمایت مالی نظام بانکی است. موضوعی که در قانون جهش تولید مسکن نیز دیده شده است، اما از سال گذشته تا به امروز، بانک‌ها همکاری موثری نداشته اند. این در حالی است که در مجموع سال گذشته و امسال، بایستی بیش از ۷۰۰ همت تسهیلات برای این بخش پرداخت می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن در سخنانی، نسبت به وقت‌کشی از سوی ائتلاف متجاوز هشدار داد و این اقدام را موجب انتخاب گزینه‌های دیگر از سوی یمن دانست.
نایب رئیس مجلس گفت: مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب وقت‌کشی نکرده بلکه معتقد است این لایحه نقص‌هایی دارد که باید با چکش‌کاری نقایص آن برطرف شود و بازدارندگی لازم داشته باشد.
گلایه دارم که چرا نیمه اول نتوانستیم این کیفیت را ارائه کنیم؟ شاید اسیر جو استادیوم شدیم و اشتباهاتمان زیاد شد
طبق قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید سالانه معادل ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به بخش مسکن اختصاص دهند؛ اما به گفته دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها ۵ درصد از سهمیه ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی وام طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.
اولین خشم رونالدو از وقت‌کشی و ضدفوتبال در عربستان
باشگاه نیوکسل بعد از پیروزی 2-0 مقابل منچستریونایتد به اعتراض‌های این تیم و کادر فنی‌اش واکنشی طعنه‌آمیز داشت.
سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان معتقد است نارنجی‌پوشان تهرانی با انگیزه کسب تساوی به یزد سفر کرده بودند.
محمدحسین کریم زاده بازیکن مس رفسنجان می گوید این تیم عادت به وقت کشی ندارد.
هافبک با تجربه مس کرمان می‌گوید کسب یک امتیاز از دربی کرمان در ادامه راه به آنها کمک خواهد کرد.
تراکتور جواب وقت‌کشی فولاد را با گل دقیقه۱۰۰ داد
رفتار فاحش غیر ورزشی دروازه بان فاینورد یا یا فقط یک رفتار باهوش از سوی دروازه بان؟
سرمربی مس کرمان می‌گوید با توجه به تاکتیک و پرس تراکتور، تاکتیک تیمش را عوض کرده است.
در جریان دربی کرمان، فرزاد حسین خانی نسبت به مصدومیت شیمبا معترض بود.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از شکست تیمش مقابل استون‌ویلا در بازی امشب دو تیم از تاکتیک وقت‌کشی بازیکنان اونای امری به شدت انتقاد کرد.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از شکست تیمش مقابل استون‌ویلا در بازی امشب دو تیم از تاکتیک وقت‌کشی بازیکنان اونای امری به شدت انتقاد کرد.
ند پرایس گفت: آنچه از سوی ایران شاهدش بوده‌ایم، فقط وقت‌کشی بوده است. ما از ایران می‌خواهیم در تحقیقات پادمانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کامل را به عمل بیاورد تا آژانس اطمینان بیابد وجود تمام مواد هسته‌ای در ایران منطبق با شرایط پادمانی است.
سرمربی آلومینیوم اراک می گوید که خیلی دوست داشتیم که امروز با حضور تماشاگران بازی می‌کردیم و هواداران استقلال را از نزدیک می‌دیدیم.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: وقت‌کشی دروازه‌بان در فوتبال روز دنیا منسوخ شده و من موافق آن نیستم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی مقابل فولاد، به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 2-1 لیورپول مقابل نیوکسل از وقت‌کشی تیم حریف انتقاد کرد و گفت گلزنی در دقیقه 98 بهترین پاسخ به این اقدام نیوکسلی‌ها بوده است.
با محاسبه دقیق از سوی رسانه باشگاه آلومینیوم اراک، مشخص شد که بازیکنان تیم پرسپولیس در این مسابقه، ۱۳ دقیقه و ۵۹ ثانیه اتلاف وقت داشتند یا مسابقه را از جریان انداخته‌اند!
کلافگی سردار آزمون از وقت‌کشی‌های پیاپی بازیکنان آگسبورگ یاد و خاطره حرکت تاریخی عابدزاده در پرسپولیس را زنده کرد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان غالبا آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ