ایمان صادقی می‌گوید در این بازی سه کارته بوده و اصلا وقت تلف نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لکوموتیو شماره ۲۰۶۲ هنگام واگذاری واگن باردار جهت تخلیه دچار سانحه شده است، شدت این حادثه زیاد بود و بر اثر آن یک لکوموتیوران جان خود را از دست داده است.
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر میزبان پرستاره و مدعی ازبکستان در خانه‌اش، نخستین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم وارد شد؛ اما طلسم جام نگرفتن قلعه‌نویی هم پس از ده سال پاره شد.
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر تیم پرستاره و مدعی ازبکستان در پایتخت این کشور، اولین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم قلعه‌نویی وارد شد...
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر تیم پرستاره و مدعی ازبکستان در پایتخت این کشور، اولین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم قلعه‌نویی وارد شد...
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
وقتی در فضای باز، به‌ویژه در پارک و بوستان، ورزش کنید، احتمال اینکه زمان تحرک‌تان طولانی‌تر شود، بسیار زیاد است. اما ورزش در هوای بسته باشگاه یا منزل ممکن است کسالت‌آور باشد و به اندازه کافی ورزش نکنید. درضمن اگر هنگام ورزش، لذت بیشتری ببرید، وضعیت روحی و سلامت ذهن‌تان بهبود می‌یابد و از لحظات پرتحرک‌تان لذت فراوانی می‌برید.
سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد همچنان با امیدواری زیادی نسبت به صعود تیمش حرف می‌زند.
بورس امروز در ادامه معاملات پرعرضه‌ای که از نیمه روز گذشته آغاز شد، با فشار فروش نسبتا زیادی کار خود را آغاز کرد و برای دومین روز متوالی شاخص کل بورس ریزش کرد و با کاهش ۱.۸۵ درصدی، بار دیگر کانال ۱.۸ میلیون واحدی را از دست داد. فردا بازار باز هم نزولی خواهد بود؟
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان این‌که فشار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد، گفت: تیم هراز سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارد و شاید تحمل این فشار را نداشتند.
مهاجم تیم فوتبال ملوان می‌گوید در نیمه دوم بازی با فولاد فشار زیادی را تحمل کرده‌اند.
مربی استقلال گفت: ساپینتو مربی پرهیجانی است و در طول بازی فشار زیادی بر روی او است.
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید به بازیکنانش هشدار داده بود که ممکن است این بازی پیچیده شود.
آگروفوبیا یا ترس از حضور در مکان‌های شلوغ؛ آگروفوبیا ترس از مکان‌ها یا موقعیت‌هایی که نمی‌توانید از آن‌ها فرار کنید. خود کلمه آگروفوبیا به ترس از فضا‌های باز اشاره دارد. افراد مبتلا به آگروفوبیا از وجود جمعیت زیاد در خارج از منزل می‌ترسند. آن‌ها اغلب از موقعیت‌های اجتماعی اجتناب می‌کنند و در خانه‌هایشان می‌مانند.
روزبه چشمی می‌گوید پس از شکست تیم ملی مقابل انگلیس فشارهایی که روی او ایجاد شده منصفانه نبوده است.
زننده اولین گل تیم ملی فوتبال ایران به ولز گفت: بعد از بازی با انگلیس عجولانه در مورد من قضاوت کردند.
افقه گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه برجام به نوعی به بن بست خورده و درآمد‌های نفتی با کاهش زیادی مواجه خواهد، به دلیل تشدید تحریم‌ها، دولت می‌خواهد نشان دهد که این مسئله تاثیری بر روی اقتصاد کشور نداشته، چرا که مالیات را جایگزین نفت کرده است. طبیعتاً در چنین وضعیتی با توجه به اینکه ما زیرساخت‌های لازم در حوزه مالیات را نداریم، باز هم راحت‌ترین کار برای افزایش درآمد‌های مالیاتی فشار بر مردم و کسب و کار‌های خُرد و به طور کلی بخش مولد اقتصاد است که دولت آن را انجام می‌دهد.
فشار فیفا برای لغو بازی تیم روسیه در خاک ازبکستان
هافبک جوان ملوان با اشاره به شرایط حساس این تیم در جدول، امیدوار است با برتری در بازی معوقه برابر فولاد خوزستان با شرایط مناسب راهی تعطیلات شوند.
پابلو توره شب گذشته از دقیقه 77 بازی بارسا و بیلبائو وارد زمین شد تا اولین بازی خود در لالیگا را انجام دهد. او از استرس و فشار عصبی زیادش قبل از ورود به زمین گفت.
مهدی شیری که در پرسپولیس تحت فشار زیادی قرار داشت، فصل گذشته در بازی سوپرجام مقابل فولاد خوزستان اخراج شد و پس از آن از پرسپولیس کنار گذاشته شد و چندی بعد پیراهن فولادی‌ها را به تن کرد.
سرمربی پیکان در دقایق پایانی بازی با گل‌گهر فشار زیادی را تحمل کرد؛ او بسیار بابت گل نکردن فرصت ها ناراحت بود.
این موضوع را من باز نکرده بودم اما در بخش بانوان اجازه نمی دادند با حجاب بازی کنند. ما پیگیر موضوع شدیم و با روی گشاده برخورد کردند. دو روز پیش از مسابقات ما فشار و استرس زیادی داشتیم.
یک عضو کمیسیون انرژی گفت: با توجه به افزایش قیمت برخی کالاها، مردم حق دارند تحت تأثیر شایعات افزایش نرخ بنزین قرار گیرند اما به پشتوانه اسناد رسمی، قاطعانه می‌گویم که افزایشی در کار نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ