باشگاه استقلال ممکن است مجبور به پرداخت 600 هزار دلار جریمه بابت عدم پرداخت پول به سانتاکلارا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنالتی ملوان در دقایق ابتدایی دیدار با استقلال را گلر آبی‌ها به زیبایی مهار کرد.
مدافع باتجربه ملوان در آستانه دیدار با استقلال به دلیل بیماری از لیست تیمش خارج شد.
مدیران رئال مادرید دیگر تصمیمی برای خرید بازیکن جدید در پنجره تابستانی ندارند.
کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی امروز در کمپ ورزشی پی اس جی دیدار کردند و همه چیز نشان می دهد او قراردادش را تمدید خواهد کرد.
رافائل سیلوا در شرایطی قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کرد که درباره میزان طلب او از آبی ها، ابهاماتی وجود دارد.
هافبک آلومینیوم اراک تصمیم به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.
لیونل مسی نام باشگاه بارسلونا را به بخش هایلایت‌های حساب اینستاگرامش اضافه کرد و این اقدام او باعث شد شایعات درباره بازگشت لئو به بارسا بیش از پیش جدی شود.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
دیده شدن هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، در استمفوردبریج به شایعات زیادی درباره احتمال جانشینی توماس توخل با او دامن زده و سرمربی چلسی را تحت فشار گذاشته است.
سندروم شوک سمی بیماری است که در اثر عفونت باکتریایی رخ می‌دهد و با علایمی، چون تب، مشکلات گوارشی، التهاب کبدی و... همراه است. به تازگی توئیتی درباره یک بیماری که ممکن است با رعایت نکردن بهداشت در دوران قاعدگی رخ دهد، در فضای مجازی بسیار بازنشر شده است.
شاگردان کمالوند بازهم نتوانستند به برتری برسند و نتیجه را مقابل شهرداری همدان واگذار کردند.
«ما باید یاد بگیریم که در سیاست کشور‌ها حرف اول و آخر را منافع میزند نه اخلاق. چین هم مانند هر کشوری سعی دارد منافع خود را تامین کند. حالا این تامین منافع با رابطه با عربستان و توافقات پشت پرده با غربی‌ها انجام شود یا با ایران. فرقی نمی‌کند. هر سو که بتواند منافع ملی آن‌ها را تامین کند، به همان طرف می‌روند؛ بنابراین ما هم باید به فکر یک سیاست جدید و یارگیری تازه باشیم. به نظر من سیاست غربی‌ها این است که بعد از جدا کردن ایران از چین و روسیه که حق وتو دارند، به این سمت خواهد رفت که دوباره ایران را ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل قرار دهند. به همین دلیل است که می‌گویم باید مقامات ایرانی این اتفاق را یک زنگ خطر بدانند.»
رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشت‌زنی جوانان جهان راهی این کشور شده و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد. آیا با یک پناهندگی دسته‌جمعی روبه‌رو هستیم؟
رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشتزنی جوانان جهان راهی این کشور شده و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد. آیا با یک پناهندگی دسته‌جمعی روبرو هستیم
علیرضا مرزبان دعوت صداوسیما برای کارشناسی برنامه جام جهانی را رد کرد.
ابراهیم فیاض گفت: جز همراهی چاره‌ای وجود ندارد؛ شوک وارد شده، جدی است. من خود را در داخل جمهوری اسلامی تعریف می‎کنم و درباره این موضوع حرف می‌زنم. خیلی‌ها هم مثل من فکر می‌کنند منتها زمان می‌برد که به این نتیجه برسند. ما نه تئوری داریم نه استراتژی، دانشگاه‌های ما به شدت عقب مانده‌اند و در دانشگاه درس خواندن به‌شدت بی‌معنا شده است.
ابراهیم فیاض گفت: جز همراهی چاره‌ای وجود ندارد؛ شوک وارد شده، جدی است. من خود را در داخل جمهوری اسلامی تعریف می‎کنم و درباره این موضوع حرف می‌زنم. خیلی‌ها هم مثل من فکر می‌کنند منتها زمان می‌برد که به این نتیجه برسند. ما نه تئوری داریم نه استراتژی، دانشگاه‌های ما به شدت عقب مانده‌اند و در دانشگاه درس خواندن به‌شدت بی‌معنا شده است.
در روز‌های اخیر شایعاتی درباره تحویل خودرو‌هایی گرانقیمت از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال به برخی مسئولان پیشین باشگاه استقلال شنیده شده که شوک تازه‌ای را میان استقلالی‌ها به وجود آورده است
دروازه‌بان باتجربه استقلال در تمرین امروز دچار مصدومیت شد و تمرین را رها کرد.
دیروز چند سایت ورزشی اماراتی مدعی شده بودند احتمال دارد در صورتی که سرمربی پرتغالی استقلال نتواند نتایج مدنظر مدیرعامل را بگیرد، علی فتح‌الله‌زاده تصمیم بزرگی خواهد گرفت و تابستان سال آینده فرهاد مجیدی را دوباره به جمع آبی‌پوشان بازمی‌گرداند.
محمد مرندی گفت: عراق تقریبا ۳.۶ میلیون بشکه نفت در روز صادر می‌کند، در حالی که لیبی بیش از یک میلیون بشکه در روز صادر می‌کند. بی‌ثباتی در لیبی و به ویژه در عراق می‌تواند یک شوک نفتی فاجعه‌بار ایجاد کند.
طی روزهای اخیر مواضع آنکارا درباره سوریه به گونه ای بوده است که ناظران امور از آن به مثابه چراغ سبز و تغییر لحن ترکیه در قبال دمشق نام می برند هر چند برخی با دیده تردید به این تحول می نگرند.
مذاکرات وین به‌طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از امروز از سر گرفته می‌شود. شوک خبری زمانی رخ داد که ناگهان انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد که برای احیای برجام راهی وین است. ساعتی پس از اعلام این خبر وزارت خارجه ایران نیز خبر از سفر علی باقری به اتریش داد و این اخبار سرانجام با تایید سفر رابرت مالی به وین تکمیل شد. اکنون همه چیز مهیاست تا حداقل نمایندگان اروپا، ایران و آمریکا درباره پیش‌نویس بورل آخرین نظرات و جمع‌بندی‌های خود را ارائه و با یکدیگر تبادل نظر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ