سایت ال‌کنفدیدنسیال به خاطر انتشار فایل‌های صوتی منتسب به فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، محکوم شد و باید یک یورو جریمه بدهد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه ۳۰۰ هزارتومانی متخلفین قانون هوای پاک خبر داد.
سرپرست هیات فوتبال تهران موضوع جعل مدرک از سوی یکی از داوران برای حضور در لیگ برتر را تایید کرد.
دادگاه فدرال استرالیا امروز شرکت دل آمریکا را به خاطر اغوای مشتریان در ارائه تخفیف به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرد.
دادگاه فدرال استرالیا امروز شرکت دل آمریکا را به خاطر اغوای مشتریان در ارائه تخفیف به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرد.
کمیته انضباطی فوتبال عربستان در تلاش است تا از ورود جیمی جامپ‌ها به زمین پیشگیری کند.
هوادارانی که پول ملی آرژانتین را آتش بزنند از این به بعد دستگیر خواهند شد.
باشگاه پرسپولیس اگر تا امروز قسط ۲۰۰ هزار یورویی رادوشویچ را پرداخت نکند همین مقدار جریمه خواهد شد.
باشگاه بارسلونا باید یک سفته سه میلیون یورویی در اختیار لالیگا بگذارد تا بتواند ضمن فرار از جریمه این نهاد، قرارداد بازیکنانش را ثبت کند.
بارسلونا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی ادعای یک رسانه اسپانیایی درباره جریمه شدن باشگاه از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور را تکذیب کرد.
وزارت خزانه‌داری اسپانیا تصمیم به جریمه 15.7 میلیون یورویی باشگاه بارسلونا به دلیل تخلف در پرداخت دستمزد بازیکنانش گرفت.
چلسی در پی خرید رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان است و به مدیر برنامه‌های او قول داده اگر لیائو این تابستان میلان را ترک کند و به لندن برود، جریمه 20 میلیون یورویی او را به اسپورتینگ بپردازد.
باشگاه بایرن مونیخ جریمه ای بالغ بر 300 هزار یورو برای حرکت جنجالی سادیو مانه در نظر گرفته است.
ناظر حریم خصوصی فرانسه جریمه ای ۸ میلیون یورویی برای اپل وضع کرده است. این جریمه مربوط به تبلیغات شخصی سازی شده در فروشگاه اپ این شرکت است.
رگولاتور حریم خصوصی فرانسه جریمه ای ۶۰ میلیون یورویی برای مایکروسافت تعیین کرده است زیرا این شرکت تایید کرد که دسترسی به کوکی های تبلیغاتی را برای کاربران تسهیل کرده است.
رگولاتور داده های خصوصی ایرلند جریمه ای ۲۶۵ میلیون یورویی برای فیس بوک وضع کرده و به این ترتیب مجموع جریمه های شرکت مادر آن( متا پلتفرمز) به حدود یک میلیارد یورو می رسد.
دادگاهی در ایتالیا تصمیم برای ابطال جریمه بی سابقه ۱.۱۳ میلیارد یورویی (۱.۱۲ میلیارد دلار) آمازون برای سواستفاده از قدرت خود در بازار این کشور را تعلیق کرد.
طبق ادعای نشریه دیلی استار، باشگاه منچستریونایتد کریستیانو رونالدو را به دلیل بی انضباطی در جریان بازی مقابل تاتنهام، یک میلیون پوند جریمه کرده است.
آلمان اعلام کرد جریمه ای ۵.۱۲۵ میلیون یورویی علیه اپراتورهای اپ تلگرام  وضع کرده زیرا آنها قانون آلمان را نقض کرده اند.
دادستان اسپانیا به دنبال دو سال زندان و جریمه ۱۰ میلیون یورویی (۹.۸ میلیون دلار) برای نیمار است.
ممکن است گوگل به دلیل کسب وکار تبلیغات دیجیتالی خود با اتهاماتی در اتحادیه اروپا مواجه شود. چنین اقدامی شرکت آمریکایی را در معرض چهارمین جریمه چند میلیارد یورویی قرار می دهد.
یک دادگاه فرانسوی جریمه ۱.۱ میلیارد یورویی که علیه شرکت اپل برای رفتار ضد رقابتی تعیین شده بود را به ۳۷۲ میلیون یورو (۳۶۶.۳۱ میلیون دلار) کاهش داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال باشگاه پرتغالی را به دلیل بدررفتاری هواداران علیه ستاره ایرانی نقره داغ کرد.
روز گذشته دادگاهی در اتحادیه اروپا جریمه ۴.۱ میلیارد یورویی گوگل به دلیل نقض قوانین رقابت را تایید کرد.
رگولاتور حریم خصوصی ایرلند پس از تحقیقات درباره شیوه کنترل داده های کودکان در اینستاگرام جریمه ای ۴.۵ میلیون یورویی(۴۰۲ میلیون دلار) برای این پلتفرم وضع کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ