شهردار منطقه یک درباره جریمه خشکاندن درختان خیابان ولیعصر گفت: جریمه هنوز از سوی شهرداری دریافت نشده و پایان کاری هم صورت نگرفته است، اما این اطمینان را می‌دهم که تا بدهی تسویه نشود موافقت‌نامه‌ای صادر نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره بکارگیری شهرداری از نیرو‌های حجاب‌بان واکنش نشان داد.
بیگی گفت: در موضوع دستفروشی، مشکل ما با افرادی است که معابر را مسدود می‌کنند، وگرنه همین حالا حدود ۶ هزار دستفروش در ۶۰ روزبازار شهرداری تهران مستقر شده‌اند که هیچ مشکلی با آن‌ها نداریم، زیرا این افراد کسانی هستند که کاملا به صورت قانونی ثبت‌نام می‌کنند و بدون سد معبر به دستفروشی می‌پردازند. شهرداری هیچ مشکلی با اختصاص فضا به دستفروشان ندارد.
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: این شکلی که شهرداری مستقیم و بدون طی مراحل قانونی به این مرکز مراجعه کرده به نظر قابل دفاع نیست و ما این روش را نمی‌پسندیم.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: مجبور به استفاده از کارگران در برخی محدوده‌ها برای نظافت شهر هستیم.
«احمد وحیدی» وزیر کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی در سازمان مدیریت پسماند آیا وزارت کشور به این موضوع ورود کرده و با این تخلفات برخورد می‌کند، گفت: ما مواردی را که گزارش یا منعکس شود حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، حتما تذکر می‌دهیم. وحیدی ادامه داد: نمی‌توانم درباره این فیش خاص اظهار نظر کنم، چراکه نیاز به بررسی دارد که آیا این فیش برای یک ماه یا چند ماه است. من اطلاع دقیقی از اینکه این فیش برای چه مدتی بوده است ندارم.
فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به شایعات برکناری هدایت ممبینی واکنش نشان داد.
شهردار تهران نسبت به صدور فیش ۴۶ میلیون تومانی کارمند شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
شهردار تهران نسبت به صدور فیش ۴۶ میلیون تومانی کارمند شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
شهردار تهران نسبت به صدور فیش ۴۶ میلیون تومانی در شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
تیمارگر «پیروز» با انتشار یک پست اینستاگرامی به مرگ او واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره موضوع مولدسازی در شهرداری ارائه داد.
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای استخدام افراد جدید در شهرداری ارائه داد.
شهرداری با اشاره به اینکه حالا بعضی افراد با انتشار عکس پیروز با گردنبند طبی الیزابت می‌خواهند بگویند که دست‌آرود جدیدی پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: یوز‌ها هم مانند دیگر حیوانات بدن خود را لیس می‌زند، هرگاه مشکل گوارشی برای پیروز پیش می‌آید او پشت خود را لیس می‌زند و لیس زدن باعث التهاب یا ایجاد زخم می‌شود، برای درمان این التهابات از پماد استفاده می‌کنیم، برای اینکه پیروز آن پماد را با زبان لیس نزند، یکی، دوساعت از گردنبند الزابت استفاده و بعد دوباره بازش می‌کنیم.
شهردار تهران گفت: آنهایی که حواشی درست کردند درباره آرزوهایی صحبت کردند که عرضه انجام آن را نداشتند و جز خنده حرف‌های آنها برای ما چیزی ندارد.
شهردار تهران گفت: آنهایی که حواشی درست کردند درباره آرزوهایی صحبت کردند که عرضه انجام آن را نداشتند و جز خنده حرف‌های آنها برای ما هیچی ندارد.
سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی هفته کتاب و اشتباهی که در طراحی یکی از این بیلبوردها صورت گرفته است؛ واکنش نشان داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران گفت: ما اقدامی که در کهریزک موجب تولید گاز متان شود انجام نداده‌ایم. البته بحث پسماند‌تر در مجموعه آرادکوه وجود دارد که هوادهی برای آن انجام می‌شود؛ اما اقدامی که گاز متان در این مجموعه تولید کند ما نداشته‌ایم.
شهردار تهران گفت: سازمان فناوری های نوین و سازمان فاوا دارای مسئولیت های متفاوت هستند و موضوع فعالیت آنها با یکدیگر تفاوت دارد.
در روز‌های گذشته خبر‌هایی مبنی بر تغییر رنگ حوض‌های تهران به رنگ قرمز توسط یک هنرمند ناشناس منتشر شد که واکنش‌هایی را به همراه داشت.
سرمربی شهرداری آستارا به حکم محرومیتش از حضور در استادیوم‌ها واکنش نشان داد.
شهردار تهران درباره عزل مسئول حراست شهرداری و جایگزین شدنش با مسئول جدید توضیحاتی داد
به تازگی نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد چند روز قبل از هک، این مسئله اطلاع داده شده بود، بگونه‌ای در این نامه که به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و به امضای محمدرضا زارع علی مدیرکل سابق امورمالی شهرداری تهران رسیده، به حراست شهرداری اطلاع داده شده که برخی از نیرو‌های شهرداری گفته‌اند که اخیرا بر روی سیستم هایشان پیامی مبنی بر اینکه «سیستم شما توسط فرد دیگری در دسترس می‌باشد. دستور فرمایید با توجه به اهمیت موضوع و به حداقل رساندن هرگونه تهدید، سوء استفاده احتمالی و آسیب پذیری خارجی و داخلی این موضوع بررسی شود» عنوان می‌شود.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به خبر رفتنش از شهرداری گفت: فعلاً صبر کنید، صبر چیزی خوب است.
شهردار تهران نسبت به رفتن مدیرانش از شهرداری تهران گس از یکسال از دوره مدیریت وی توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ