شرکت ملی صنایع مس ایران در 4 ماهه منتهی به تیرماه از فروش محصولات خود 34 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات جام واگنر با شکست عجیب قهرمان لیگ ملت‌های والیبال همراه بود.
ستاره جوان باشگاه پوگون لهستان، رکورد حضور جوان‌ترین بازیکن ایرانی در یک لیگ معتبر اروپایی را شکست و با 19 سال سن به عنوان جوان‌ترین بازیکن فوتبال اهل ایران در مسابقات اروپایی معرفی شد.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
سازمان لیگ برای ثبت قرارداد بازیکنان در لیگ یک ضرب الاجل تعیین کرد.
باشگاه بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود امروز یک قرارداد مهم را نهایی خواهد کرد.
خبرگزاری فارس از بسته شدن پنجره باشگاه تراکتور خبر داد.
ایران خیلی زود امیدش برای قهرمانی در مسابقات دانشجویان جهان را از دست داد.
شاگردان رضا مومنی‌مقدم گام اول در مسابقات دانشجویان جهان را با شکست پشت سر گذاشتند.
یک دستگاه آیفون نسل اول با ۴ گیگابایت حافظه داخلی در یک حراجی با قیمت نجومی ۱۹۰.۳۷۲. ۸۰ دلار به فروش رسیده است تا یک رکورد جهانی برای خود ثبت کند.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در نخستین آزمون رسمی خود در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی سه بر دو مغلوب پاکستان شد.
یک رکورد تاریخی در مسابقات ویمبلدون زنان به ثبت رسید.
تصویری جالب و کمتر دیده شده از یک بستنی فروش در ایستگاه ۵ توچال در تابستان سال ۱۳۵۷ را مشاهده می‌کنید. عکس را میشل ستبون فرانسوی به ثبت رسانده است.
در مراسمی با حضور قائم مقام تامین و تولید و معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین سری خودروهای ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو زودتر از موعد تحویل مشتریان شد.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد از ثبت حدود یک میلیون درخواست نیازمندی در سامانه هوشمند امداد(سها) خبر داد.
کیهان نوشت: اینکه ایران، آقایی آسمان را از آمریکا گرفته و به پرچم مقدس خود سپرده و او را از منطقه اخراج کرده، از اقتدار ماست یا آنها؟ و فرهنگی که توانسته راهپیمایی ۲۱ میلیون نفری اربعین را در دنیا و تاریخ، بیشترین و برترین و امن‌ترین و بین‌المللی‌ترین تجمع و راهپیمایی کند موفق است یا فرهنگی که در کوچه و خیابان یک کشورش، هر ۹۰ ثانیه یک تجاوز به عنف ثبت می‌کنند؟
اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، هاکوتو آر در آوریل به ماه می‌رسد و نخستین فرود نرم یک فضاپیمای ژاپنی روی ماه را ثبت خواهد کرد. این فضاپیما در مرحله بعد یک کاوشگر کوچک به نام رشید (توسعه یافته در امارات متحده عربی) را روی ماه آزاد می‌کند تا به مدت یک روز ماه (معادل ۱۴ روز زمین) فعالیت کند.
برد تاریخی تیم ملی مراکش مقابل پرتغال رکوردهای بی‌نظیری را جابه‌جا کرد.
بازیکن تیم فوتبال زنان سپاهان بعد از ثبت صدمین گل در صدمین مسابقه‌ای که به میدان رفته صحبت‌های جالبی انجام می‌دهد.
رشت- مراحل انجام ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله سالهای زیادی است که به طول انجامیده اما این روزها گیلان میزبان ارزیابان یونسکو برای بررسی آخرین وضعیت این شهر است.
اسپیس ایکس ۳۴ ماهواره استارلینک را همراه یک ماهواره ارتباطی تجاری عظیم با موشک فالکون۹ به فضا فرستاد و چند رکورد جدید از جمله چهاردهمین فرود یک بوستر را ثبت کرد.
خرید و فروش و سوءاستفاده از اطلاعات مسافران جهت ثبت گوشی تلفن همراه قاچاق، طبق بند «چ» ماده ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جرم بوده و طبق ماده ۶ قانون جرائم رایانه‌ای، ورود اطلاعات خلاف واقع در سامانه‌های ملی، یک تا پنج سال حبس در پی خواهد داشت.
سعید غضنفری بر غیرقابل فروش بودن قبر‌های فروخته شده توسط صاحبان اولیه آن تاکید کرد و گفت: وقتی سند به نام نفر اول ثبت می‌شود، بهره‌بردار در حقیقت بستگان درجه یک صاحب قبر هستند و نمی‌توانند قبر را به دیگران بفروشند. به طور مثال اگر مردی قبری را برای دفن پدر یا مادرش خریده باشد، بعدا امکان استفاده از آن برای خودش یا همسر و فرزندانش یا خواهر و برادرش یعنی اقوام درجه یک وجود دارد.
ملک مشاع ملکی است که دارای چند مالک باشد و به نوعی به صورت مشترک مالکیت آن مال را داشته باشند. حال اگر هر یک از شرکا بخواهد این مالکیت مشترک تقسیم شود، لازم است از اداره ثبت محل وقوع ملک، افراز آن را بخواهد و اگر ملک، غیرقابل افراز تشخیص داده شد، می تواند از دادگاه فروش آن را تقاضا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ