بازیکن تیم فوتبال زنان سپاهان بعد از ثبت صدمین گل در صدمین مسابقه‌ای که به میدان رفته صحبت‌های جالبی انجام می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال تابستان، فقط گوشه‌ای از بلایایی که در راه هستند به چشم ما آمد، داغی هوا و کم‌آبی و بی‌برقی. مسوولان محترم! فریفته بارش‌های اتفاقی و پراکنده و بی‌حاصل نشوید، نه اقلیمی عوض می‌شود و نه ایران اروپا و نه اروپا ایران. هنوز هم می‌توانیم با بسیج ملی امکانات تبعات بلایی را که در راه است و فعلا فقط طلیعه‌اش را دیده‌ایم، کمتر کنیم. راستگویی و راست‌کرداری مسوولان و پرهیز از کتمان حقیقت و قبول خطا‌ها نخستین و مهم‌ترین گام برای مقابله ملی با آسیب‌های در راه است.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از معرفی ۱۳ واحدغیر مجاز دباغی به مراجع قضائی در این شهرستان خبر داد.
رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: در حال حاضر فضای انتخابات فضای داغی نیست کما اینکه در میان مردم بحث جدی درباره انتخابات وجود ندارد چرا که در حال حاضر مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی ذهن آنها را درگیر کرده است.
در ابتدا، نام کوچه کنی نبود. این کوچه را با عنوان کوچه نزدیک به «باغ پوستی» می‌شناختند. باغ پوستی، باغی بود که در آن پوست دباغی شده گوسفند‌ها را نگهداری می‌کردند، حتی پوست حیوانات شکاری را هم به این باغ منتقل می‌کردند. باغ پوستی محلی بود برای انبار پوست‌های صادراتی به خارج از کشور.
در شرایطی که همه منتظر اعلام نام سرپرست جدید استقلال هستند، اما اهداف نقل و انتقالاتی این باشگاه نیز همچنان سوژه داغی برای هواداران است.
مبحث تست پزشکی و آزمایشاتی که بازیکنان پیش از پیوستن به باشگاهی جدید باید پشت سر بگذارند، این روزها به بحث داغی تبدیل شده است.
همه ما دوست داریم که در فصل تابستان اندام متناسبی داشته باشیم. مصرف چای سبز می‌تواند در این راه به ما کمک کند. هنگامی که مصرف چای سبز با ورزش همراه شود، فلاونید‌ها و کافئین چای سبز موجب چربی سوزی بیشتر شده و فرد وزن بیشتری کم می‌کند. یکی دیگر از دلایلی که مصرف چای سبز قبل از ورزش موجب کاهش وزن می‌شود، داغی چای است. این داغی درست خلاف باور همگانی است که فکر می‌کنند نوشیدنی خنک موجب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود.
همچنان بحث و گمانه‌زنی درباره آینده سردار آزمون به شکل داغی دنبال می‌شود.
همچنان بحث و گمانه زنی درباره آینده سردار آزمون به شکل داغی دنبال می شود.
آذری‌جهرمی، ولی در ماه‌های اخیر بیش از آنکه فعالیتش را به عنوان یک هوادار فوتبال دنبال کرده باشد، شاید همگام با التهابات موجود، تمرکزش را بیشتر روی موارد اجتماعی گذاشت و کری‌خوانی‌های مرسوم و معمولش که حتی بازیکنان پرسپولیس و استقلال هم دیگر دل و دماغی برایش نداشتند را کنار گذاشت. در ماه‌های اخیر، عمده فعالیت او و نوشته‌هایش در توییتر، اینستاگرام و کانال تلگرامی‌اش در ارتباط با وقایع و رخداد‌های اجتماعی بوده است
فضا، در حقیقت یک خلاء بزرگ است؛ یعنی کاملا خالی است و مولکول‌های گاز در فضا آنقدر از یکدیگر دور هستند که عملا نمی‌توانند مرتبا با هم برخورد کنند. پس حتی وقتی که تابش خورشید، با امواج مادون قرمز این مولکول‌ها را گرم می‌کند، جابجایی این گرما از طریق انتقال ممکن نخواهد بود.
اولین اتوبوس‌هایی که به تهران آمد درست ۶۴ سال پیش، رودمستر بود که در آن از انتها باز می‌شد و اتوبوس قرمز لیلاند معروف به اتوبوس دماغی و لیلاند آبی که دماغ نداشت.
پیش از برگزاری نشست هیات مدیره استقلال در کمپ ناصر حجازی شایعات داغی پیرامون کادر فنی تیم استقلال به وجود آمد.
برخی افراد یا خوردن موز به‌نوعی دچار سنگینی و داغی در سر و بدن می‌شوند، کورک و دمل و جوش‌هایی در سراسر بدن‌شان ظاهر می‌شود، حتی یبوست‌شان تشدید می‌شود و در کل حال خوشی ندارند.
تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر جوانان موضوع داغی است، زیرا بیشتر کودکان و نوجوانان می‌خواهند هر کاری را که دوستانشان انجام می‌دهند انجام دهند و والدین نگران تعیین محدودیت‌ها هستند.
لیونل اسکالونی که آرژانتین را قهرمان جهان کرد، از نگاه نشریه اوله همه چیز در خود دارد. او مثل منوتی لاغر است و مثل کارلوس بیلاردو دماغی بزرگ دارد. مربی‌ای که آلبی سلسته را متحد کرد.
هاجر دباغی، مهاجم ۲۳ ساله سپاهان امروز موفق شد تا در برابر کیان نیشابور هت‌تریک کند تا بار دیگر در کانون توجه فوتبال زنان ایران قرار بگیرد.
هفته یازدهم لیگ برتر با ثبت هفتمین پاس گل ریکاردو آلوز همراه بود تا این بازیکن در جدول پاسورها، دست‌نیافتنی‌تر شود.
رقابت داغی در تالار شفاف خودروی بورس کالا روز یکشنبه در عرضه لاماری ایما دنبال شد و بدین ترتیب ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما با رقابت بیش از ۲۰ درصد فروخته شد.
درگذشت ایشان، داغی بر دل‌های ما گذاشت و از ساعات اول اطلاع نمایندگان از وقوع حادثه، ارکان نظارتی مجلس با حساسیت تمام، فرایند رسیدگی این حادثه را در دستور کار خود قرار دادند. اینجانب مجددا تاکید می‌کنم که رسیدگی دقیق و اطلاع‌رسانی تمامی ابعاد پرونده درگذشت ایشان، ضروری است
رئیس مجلس گفت: درگذشت خانم مهسا امینی را به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم، درگذشت ایشان، داغی بر دل‌های ما گذاشت و از ساعات اول اطلاع نمایندگان از وقوع حادثه، ارکان نظارتی مجلس با حساسیت تمام، فرایند رسیدگی این حادثه را در دستور کار خود قرار دادند.
گل‌زن‌ترین مهاجم تاریخ باشگاه سپاهان در گفت‌و‌گو با “آنتن” از شرایط خوب این تیم در فصل نقل و انتقالات می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ