برد تاریخی تیم ملی مراکش مقابل پرتغال رکوردهای بی‌نظیری را جابه‌جا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران مسابقه نخست خود در مرحله یک هشتم نهایی را واگذار کرد.
انقراض زدایی مولکول ها از نگرانی اخلافی مشابه انقراض زدایی یک گونه رنج نمی برد نگرانی ای مشابه آن چه در مورد دودوها یا ماموت های پشمالوی احیا شده وجود دارد این که حتی اگر آنان بتوانند زنده بمانند در دنیای امروز بدبخت خواهند بود. با این وجود، در سطح فلسفی مشخص نیست که ما باید چگونه درباره تلاش ‌ها برای احیای مولکول‌هایی فکر کنیم که در حال حاضر در موجودات زنده وجود ندارند. برای مثال، آیا مولکول های منقرض شده برای ثبت اختراع واجد شرایط هستند؟
روز دوم مسابقات تنیس دیویس کاپ با یک برد و یک باخت نمایندگان ایران برابر عربستان همراه بود.
روز دوم مسابقات تنیس دیویس کاپ با یک برد و یک باخت نمایندگان ایران برابر عربستان همراه بود.
مناطق کویری عربستان شاهد وقوع طوفان و جاری شدن سیل بود. شدت سیل به حدی بود که شترها را نیز با خود بُرد. منبع: ایرانیک
در ادامه تصویری از یک پیک در تبریز را می‌بینید که مشغول بردن چند طبقه غذا با دوچرخه است. عکس نیز در اوایل دهه ۳۰ هجری شمسی به ثبت رسیده است.
یک عروس دریایی جعبه‌ای استرالیا میزان سم کافی برای از بین بردن ۶۰ انسان بالغ را دارد و از قرن نوزدهم تاکنون تقریبا ۸۰ مرگ در استرالیا بر اثر نیش این حیوان ثبت شده است.
رئیس ردبول درباره شانس تیمش برای ثبت رکورد و 23 پیروزی در فصل جاری فرمول یک صحبت کرد.
رئیس ردبول درباره شانس تیمش برای ثبت رکورد و 23 پیروزی در فصل جاری فرمول یک صحبت کرد.
تیم تنیس پسران کمتر از ۱۴ سال کشورمان که در مسابقات مقدماتی جهان حضور دارد دقایقی پیش با غلبه بر تیم سنگاپور ضمن تثبیت جایگاه خود در مرحله مقدماتی جهان یک برد دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد.
تیم تنیس زیر ۱۴ سال دختران ایران در مرحله مقدماتی جهانی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، نتیجه دیدار برابر کره جنوبی و تایلند را واگذار کرده و مقابل نپال صاحب برتری شدند.
بایرن مونیخ با کسب شصت‌و‌هشتمین پیروزی خود در 108 بازی برابر اشتوتگارت رکورد بیشترین برد ثبت شده برای یک تیم مقابل تیم دیگر در تاریخ لیگ آلمان را ارتقا بخشید
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تحویل دادن سفارت به یک گروه نامشروع و تروریستی علاوه بر مخاطرات امنیتی زیادی که دارد، به عنوان لکه سیاهی در پرونده روابط ایران و افغانستان ثبت خواهد شد و سابقه درخشان تعامل مثبت جمهوری اسلامی ایران با مردم افغانستان را زیر سؤال خواهد برد.
اورال اوفا با امیرحسین اسفندیار به یک برد ارزشمند دیگر در لیگ روسیه دست یافت.
هفته بیستم لیگ برتر فوتسال با ثبت یک برد دیگر برای صدرنشین بلامنازع مسابقات به پایان رسید.
مجتبی حسینی با برد مقابل سپاهان یک رکورد ویژه دیگر را به نام خود و تیمش ثبت کرد؛ متوقف کردن سه مدعی قهرمانی لیگ برتر.
اندی رابرتسون رکورد بیشترین پاس گل توسط یک مدافع در لیگ برتر را در جریان پیروزی 3-1 لیورپول برابر استون ویلا در روز باکسینگ دی ثبت کرد.
اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، هاکوتو آر در آوریل به ماه می‌رسد و نخستین فرود نرم یک فضاپیمای ژاپنی روی ماه را ثبت خواهد کرد. این فضاپیما در مرحله بعد یک کاوشگر کوچک به نام رشید (توسعه یافته در امارات متحده عربی) را روی ماه آزاد می‌کند تا به مدت یک روز ماه (معادل ۱۴ روز زمین) فعالیت کند.
آرژانتینی ها در ادوار جام جهانی، رکورد عالی پنج برد و یک باخت در ضیافت پنالتی ها را به ثبت رسانده اند.
«گیلبرت گالوان» در سال ۱۹۸۴ از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، ۵۹ فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج می‌کند. این دزد افسانه‌ای، در حالی که یک گروه ضربت از پلیس‌های کارکشته در تعقیب او هستند، ثروتی هنگفت و افسانه‌ای به دست می‌آورد، در نهایت با اشتباه یکی از دوستانش لو می‌رود و دستگیر می‌شود
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان که ۳۹ هزار خودرو عرضه شد ۶.۵ میلیون نفر ثبت نام کردند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچون سالهای گذشته از کمبود خودرو و اثرپذیری از دلار رنج می برد.
دوناروما گوکش، شطرنج‌باز نوجوان هندی، رکوردی باورنکردنی را به نام خودش ثبت کرد.
دوناروما گوکش، شطرنج‌بازنوجوان هندی، رکوردی باورنکردنی را به نام خودش ثبت کرد.
جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از عدم ثبت کلین شیت برابر فرانکفورت در اولین بازی فصل رضایت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ