مسابقات جام واگنر با شکست عجیب قهرمان لیگ ملت‌های والیبال همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره جوان باشگاه پوگون لهستان، رکورد حضور جوان‌ترین بازیکن ایرانی در یک لیگ معتبر اروپایی را شکست و با 19 سال سن به عنوان جوان‌ترین بازیکن فوتبال اهل ایران در مسابقات اروپایی معرفی شد.
ایران خیلی زود امیدش برای قهرمانی در مسابقات دانشجویان جهان را از دست داد.
شاگردان رضا مومنی‌مقدم گام اول در مسابقات دانشجویان جهان را با شکست پشت سر گذاشتند.
لیندا کایسدو، بانوی فوتبالیست تیم ملی کلمبیا و باشگاه رئال مادرید، رکورد بزرگی در تاریخ فوتبال ثبت کرد.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در نخستین آزمون رسمی خود در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی سه بر دو مغلوب پاکستان شد.
رقابتهای موی تای قهرمانی جهان با کسب ۵ پیروزی و ثبت یک شکست توسط نمایندگان ایران آغاز شد.
مهدی طارمی با به ثمر رساندن چهار گل در آخرین دیدار تیم فوتبال پورتو در لیگ پرتغال، رکوردهای ویژه‌ای را ثبت کرد و همچنین یک طلسم ۸۲ ساله در این باشگاه را شکست.
یک صحنه غیرعادی از شکست بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی ثبت شده است.
شاگرد فرزاد حسین‌خانی پس از شکست پیکان و صنعت نفت آبادان، برای ثبت سومین پیروزی دیگر تیم نفتی لیگ برتر را شکست دادند.
اروین انگاپت در جریان شکست اخیر مودنا در کاپ اروپا یک عملکرد بسیار بد را از خود به نمایش گذاشت.
تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با بازی درخشان داناوان میچل و ثبت یک رکورد توسط این بازیکن، مقابل شیکاگو بولز به پیروزی رسید.
فدراسیون فوتبال ترکیه یک باخت در کارنامه گُزتپه و آلتای اسپور به ثبت رساند.
با شکست کره جنوبی مقابل برزیل کار برای سون هیونگ مین، ستاره باشگاه تاتنهام در جام جهانی به پایان رسید و صحنه‌های ماندگار او در قطر با ماسک ویژه‌اش در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد.
ضعف مفرط مدافعان میانی ما در نبرد‌های یک به یک با بازیکنان انگلیس، تأثیر چشم‌گیری در ثبت سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌های جهانی داشت.
پاس گل، گل برتری کرواسی مقابل عربستان را لوکا مودریچ داد تا پیش از جام جهانی یک نمایش خوب به ثبت رساند.
تیم چین سه با شکست تایلند به مرحله حذفی ساحلی قهرمانی آسیا صعود کرد و عمانی‌ها نیز رکورد جدیدی در این مسابقات ثبت کردند.
با غلبه بر کرواسی، سومین پیروزی متوالی برای تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به ثبت رسید.
ابراهیم اشکش با استقلال ملاثانی به رکورد فرهاد مجیدی حمله و با آن برابری کرده است و ۳۰ بازی بدون شکست به ثبت رسانده است.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعد از ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا نخستین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
یک ورزشکار هندی رکورد جهانی شنا سوئدی با کف زدن را شکست. کووار امریتبیر سینگ این رکورد را در شهر باتالا ایالت پنجاب به دست آورد. به گفته گینس، کووار برای الهام بخشیدن به جوانان کشورش تلاش کرد تا این رکورد را به دست آورد. این ورزشکار در سالن‌های بدنسازی تمرین نکرد، در عوض از بلوک‌های سیمانی، آجر و لاستیک برای تقویت عضلات خود استفاده کرد. او ۴۵ حرکت را طی یک دقیقه انجام داد و نام خود را در گینس ثبت کرد.
تیم های کارلو آنچلوتی در هفته نخست لیگ اغلب پیروز شده اند و برای او تنها یک شکست به ثبت رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ