توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت میزبانی نفت آبادان از استقلال در ورزشگاه خانگی خود عصر روز دوشنبه مشخص خواهد شد.
هفته آینده اکثر مناطق کشور نسبتا گرم خواهد بود. دوشنبه و سه‌شنبه آینده نیمه شمالی کشور دمای ۴۰ درجه را و جنوب غرب کشور دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه می‌کند.
رئیس باشگاه بارسلونا دوشنبه هفته بعد از ساعت 12:30 به وقت تهران در نشستی خبری در مورد پرونده نگریرا حرف خواهد زد.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، در ابتدای هفته پیش رو در اغلب نقاط کشور شاهد وزش باد شدید خواهیم بود و از دوشنبه آینده یک سامانه بارشی وارد کشور خواهد بود.
معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: با توجه به اینکه دانشجویان غیربومی برای بازگشت به دانشگاه با مشکل تهیه بلیط مواجه هستند، تمام کلاس‌های روز دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۴، ۱۵ و ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
سازمان هواشناسی برای شنبه تا دوشنبه هفته آینده، هشدار سطح زرد بارش برف و باران صادر کرده است.
بورس کالا با صدور اطلاعیه‌ای از راه اندازی قرارداد آتی نقره برای تحویل فروردین ۱۴۰۲ از دوشنبه هفته آینده ۱۰ بهمن خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سرمای هوا و یخبندان تا اواسط هفته ادامه دارد اما دوشنبه آینده با استقرار توده هوای سرد جدید، یخبندان و سرمای هوا در برخی استان‌ها بارزتر خواهد بود.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به مدت ۴۸ ساعت در بزرگراه شهید آوینی به دلیل عملیات عمرانی محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.
بورس کالا دوشنبه هفته آینده میزبان عرضه ۵۰۲ دستگاه لاماری بوده و به این ترتیب ۲۵۱دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید روز ۱۲ دی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان رونمایی می شود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از تمرین سراسری پناه‌گیری زلزله در روز دوشنبه هفته آینده، پنجم دی‌ماه به مناسبت نوزدهمین سالگرد زلزله بم خبر داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط وقت امروز تا روز دوشنبه هفته آینده با تأثیر سامانه بارشی به تناوب شاهد رگبار باران در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
ماموریت آرتمیس یک به مدار ماه که قرار بود دوشنبه هفته آینده ۱۴ نوامبر پرتاب شود به دلیل تندباد نیکول با ۲ روز تاخیر انجام می شود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر روز پنجشنبه با تأثیر سامانه بارشی تا روز دوشنبه به تناوب شاهد رگبار باران و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان خواهیم بود.
بعد از گذشت شش هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال هنوز وضعیت مس رفسنجان مشخص نیست.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به جنوبی شدن جریانات جوی و انتقال رطوبت از خلیج فارس تا ظهر دوشنبه هفته آینده وقوع مه و کاهش دید در نیمه جنوب، غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.
کاخ باکینگهام در بیانیه ای زمان خاکسپاری ملکه انگلیس را دوشنبه هفته آینده اعلام کرد.
نشست خبری رئیس‌جمهور دوشنبه هفته جاری با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد وسایل نقلیه از روز دوشنبه ۷ شهریور به مدت ۲ روز به صورت مقطعی از ساعت ۸ صبح الی ۴ عصر در حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان ممنوع است.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز شنبه هفته آینده تا روز دوشنبه یعنی ۳ روز کاری تمامی ۷۳۱ رئیس آموزش و پرورش گرد هم خواهیم آمد.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد
تأیید رسمی استفاده از این فناوری قرار است در جلسه روز دوشنبه هفته آینده هیئت رئیسه اتحادیه بین‌المللی فوتبال به عنوان نهاد قانونگذار فوتبال جهان (IFAB) صورت بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ