د. طالبان در ابتدا وعده حقوق زنان و آزادی رسانه‌ها را داده بودند، اما با گذشت بیش از ۱۵ماه، حاکمان جدید افغانستان از این وعده‌ها عقب‌نشینی کردند. دبیرستان‌های دخترانه همچنان بسته هستند، زنان از مکان‌های عمومی بیرون رانده شده‌اند و رسانه‌های آزاد تقریبا وجود ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدترین نکته درباره ماجرای ابطال حکم انتصاب معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان استخدامی کشور، نوع مواجهه دولت با رای دیوان عدالت اداری است.
بنا به نتایج یک نظرسنجی، اکثر آمریکایی‌ها از عملکرد معاون رئیس‌جمهور این کشور راضی نیستند.
بدهی بخش عمومی در انگلیس برای نخستین بار از سال ۱۹۶۱ تاکنون در ماه می از تولید ناخالص داخلی این کشور بیشتر شده است.
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: در دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی بدترین وضعیت مسکن را در پایتخت شاهد بودیم. اگر بنا بود رویه آقای روحانی در کشور ادامه پیدا کند همه باید از کشور فرار می‌کردند.
تحصیل، آموزش، بهداشت و سایر امور رفع‌کننده فقر را از سبد مصرفی خانوار حذف می‌کنند در نتیجه در آینده فقر را تشدید می‌کنند. در سطح جامعه نیز نیرو‌های نخبه و تحصیلکرده و کارآمد اقدام به مهاجرت می‌کنند و بزرگ‌ترین سرمایه کشور که سرمایه انسانی است خارج می‌شود و این نیز فقر را در سطح کلان تشدید می‌کند و جامعه را وارد چرخه فقر می‌کند. در یادداشت بعدی به ویژگی‌های دیگر فقر و خروج از این وضعیت اشاره خواهد شد.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
برترین‌های ورزش کشور در سال 1401 در مراسمی با حضور مسئولان رده بالای ورزش معرفی شدند.
بازار سرمایه کشور در رقابت با سایر بازارهای موازی در دو سال‌و‌نیم گذشته بدترین عملکرد ممکن را از خود برجای گذاشت و به لحاظ کسب بازدهی از اغلب بازارهای رقیب باخت. نقشه‌‌‌‌‌‌خوانی مسیر بازار سرمایه در سال‌۱۴۰۲ توام با درنظر گرفتن گذشته‌‌‌‌‌‌نگر شاخص‌های سهامی از نگاه کارشناسان بورسی حاکی از این است که احتمالا در سال‌جاری (با احتساب وضعیت کنونی تورم و نرخ دلار) شاهد نه‌تنها جبران عقب‌‌‌‌‌‌ماندگی بخش مولد اقتصاد کشور باشیم بلکه افزایش سودآوری صنایع و بنگاه‌های سهامی در این مقطع زمانی هم موضوعی است که دور از ذهن نخواهد بود، اما آیا بورس می‌تواند در سال‌جاری در رقابت با سایر بازارهای مالی پیروز شود و اساسا ۱۴۰۲ می‌تواند سال ‌بورس شود؟ آنچه از جریان دادوستد‌‌‌‌‌‌های تالار شیشه‌ای سعادت‌آباد استنباط می‌شود این است که اکنون فضا برای افزایش سطوح قیمت سهام فراهم است.
از سال ۲۰۱۵ که تجاوز نظامی ائتلاف سعودی علیه یمن آغاز شد، تلفات و خسارات سنگینی به این کشور کوچک عربی تحمیل شده است؛ به گونه‌ای که از آن به عنوان بدترین بحران بشردوستانه در جهان یاد می‌شود.
پس از برگزاری دو روز رقابت، نفرات و تیم های برتر مسابقات کراسفیت قهرمانی کشور در تهران مشخص شدند.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
دولت موجود فاقد نظریه اقتصادی است، بدترین کار‌های دولت‌های قبل را تکرار می‌کند، بدون اینکه به تبعات آن‌ها واقف باشد. در این مدیریت حداقل‌های صلاحیت علمی و حرفه‌ای اداره اقتصاد کشور دیده نمی‌شود. برای اثبات این ادعا کافی است که آقای رئیسی توضیح دهند که چگونه می‌خواهند تورم را کنترل کنند و چرا تاکنون نتوانسته‌اند؟ شما که نفت را به اندازه دوران برجام می‌فروشید، چرا دنبال مولدسازی و فروش مدرسه و زمین و... هستید تا قدری کسری بودجه را تخفیف دهید؟ چرا دنبال غرق کردن بانک‌ها در پرداخت اعتبار برای مسکن‌های وعده داده شده هستید.
وحیدی گفت: این کشور در اوج وابستگی سیاسی، انحطاط اخلاقی، عقب‌ماندگی علمی، ضعف قدرت اقتصادی مردم و بدترین شکنجه‌های ساواک بود، اما این‌ها حالا سردمدار مخالفین شده‌اند. آن آقای سرشکنجه‌گر معروف یکی دیگر از سردمداران شده است. افراد دیگری هم هستند که یک مضحکه است و مشخص شد چه کسانی مخالف جمهوری اسلامی هستند.
براساس آمار بارش‌ها در کشور تا اول بهمن ۱۴۰۱، در حالی که قم با کاهش ۶۵ درصدی نسبت به میانگین درازمدت، بدترین خشکسالی را بین ۳۱ استان تجربه می‌کند، روزگار بوشهر با ۶۱ درصد بارندگی بیشتر از میانگین ۵۴ ساله، کاملاً رؤیایی است.
در پایان رقابتهای پاراتکواندو قهرمانی آزاد کشور، برترین های این دوره از مسابقات در دو بخش مردان و زنان معرفی شدند.
در پایان رقابتهای پاراتکواندو قهرمانی آزاد کشور، برترین های این دوره از مسابقات در دو بخش مردان و زنان معرفی شدند.
وزیر کشور با اشاره به تهدید کسبه از سوی ضدانقلاب گفت: قطعاً کسبه و بازاریان ما به تهدیدهای ضدانقلاب برای اعتصاب توجه نمی‌کنند و تیر آن‌ها به سنگ خورده ولی این اعمال زور و دیکتاتوری در بدترین شکل خودش توسط ضدانقلاب صورت می‌گیرد.
در مراسمی با حضو وزیر علوم پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز وابسته به وزارت علوم و دستگاه‌های دیگر، نشریات برگزیده و انجمن علمی برگزیده معرفی شدند.
صدر اعظم آلمان از ادامه کمک های این کشور برای اطمینان از تداوم صادارت غلات از اوکراین خبر داد.
فعال سیاسی و حقوقی بحرینی تاکید کرد که انتخابات پارلمانی اخیر این کشور بدترین انتخابات در تاریخ این کشور است و نتیجه آن یک پارلمان صوری است.
استاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها تنها یک مُسکن است، که اثر موقتی و مقطعی دارد، گفت: همواره دولت‌ها در برهه‌های مختلف راحت‌ترین راهکار را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل است که امروز شاهد هستیم وضعیت اقتصادی کشور در بدترین وضع ممکن است، از سوی دیگر دولت برای بهبود اوضاع باید بتواند تورم را کنترل کند، در غیر این صورت ما هر زمان ممکن است با شوک‌های تورمی مواجه شویم.
وزارت کشاورزی فرانسه می‌گوید این کشور امسال بدترین کشت ذرت در 30 سال گذشته را به خاطر خشکسالی تجربه خواهد کرد.
در بحبوحه بدترین بحران اقتصادی سریلانکا، تظاهرات ضد دولتی در این کشور به خشونت کشیده شد. این جزیره ۲۲ میلیون نفری با بدترین بحران اقتصادی از زمان استقلال از انگلیس در سال ۱۹۴۸ میلادی مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ