چهارشنبه ۲۶ ژوییه یا بهتر است بگوییم همین هفته پیش اتفاقی در امریکا افتاد که در تاریخ کم‌سابقه است. برای اولین‌بار مجلس نمایندگان امریکا جلسه‌ای برای «پدیده‌های غیرعادی ناشناس» برگزار کرد که به‌صورت مستقیم از تلویزیون‌ها قابل مشاهده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و سوم مرداد از بازدید از اردوگاه طوبای بنیاد شهید و همچنین دیدار با مشاور وزیر ارشاد نوشته‌است. او همچنین روایتی دارد از مناقشات در مورد کاندیداتوری خاتمی. .
مدافع پیشین تراکتور تبریز با اشاره به قطعی بودن بازگشت تراکتور به جمع مدعیان لیگ برتر گفت: هیجان در تبریز مانند بمب انرژی می ترکد
آقای [علی‌اکبر] احمدیان، رئیس ستاد مشترک سپاه، همراه آقای [علی]فدوی، از نیروی دریایی سپاه آمدند. برای تأمین ارز طرح‌های حساسی که با چین، روسیه و کره شمالی دارند، استمداد کردند.
هافبک آلومینیوم امیدوار به گلزنی دوباره در تقابل با پرسپولیس است.
حاج‌آقا لابد علاقه و نظر خودش را می‌گه مادر. پوشیدن لباس سیاه کلا مکروهه. شاید به این دلیل که حرارت خورشید را جذب می‌کنه و باعثِ گرما‌زدگی می‌شه. شاید هم به این دلیل که کدورت رنگ، اسباب کدورت خاطر و ملال و پژمردگی می‌شه. در قرآن آمده که: والْقواعِدُ مِن النِّساءِ اللّاتِی لا یرْجُون نِکاحًا فلیْس علیْهِنّ جُناحٌ أنْ یضعْن ثِیابهُنّ غیْر مُتبرِّجاتٍ بِزِینهٍ وأنْ یسْتعْفِفْن خیْرٌ لهُنّ واللّهُ سمِیعٌ علِیمٌ. یعنی اینکه: بر زنانی در سن و سال شما ایرادی نیست که حجاب و پوشش خود را بردارند.
لئون گورتزکا، هافبک تیم ملی آلمان، به خاطره‌ای جالب از مارک آندره تراشتگن اشاره در مورد قهرمانی بایرن مونیخ نقل کرد.
در خاطرات آیت‌الله هاشمی از وقایع کشور در تاریخ دهم اسفند ۱۳۷۳ روایت جالبی از رویت هلال ماه شوال آمده است: «آقای میرسلیم با هواپیمایی تا ارتفاع سی و پنج هزار پا هم رفته است، ولی هلال ماه شوال را ندیده است»
زیدآبادی نوشت: واقعیت این است که شیخ مهدی کروبی هم راه پدر را در پیش گرفته و اهل کار خیر و کمک به نیازمندان آبرومند است و بدین‌منظور وجوهی را نیز از افراد متمول دریافت کرده است. یکی از این افراد شهرام جزایری بوده که بدون هرگونه درخواست شخصی، گویا دویست یا سیصد میلیون تومان در اختیار شیخ قرار داده است.
لیونل مسی در حالی بازیکن باشگاه دیوید بکام، اینترمیامی، شده که اسطوره انگلیسی می‌گوید سالها پیش یک روز با دیدن درخشش ستاره آرژانتینی تصمیم به بازنشستگی گرفته است.
مهدوی مهدوی با گذاشتن پستی در اینستاگرام به خاطره بازی با دو دوست قدیمی خود پرداخت.
رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند؛ که در بخشی از دیدار بیانات رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.
بازیکن چند پسته نساجی از بازی با استقلال در جام حذفی خاطره خوبی دارد و امیدوار به تکرار آن است.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن و کاپیتان تیم ملی فرانسه، دو گل تیمش در دیدار برابر اوسر را وارد دروازه حریف کرد.
عکسی را که تصور می‌کردم انتشارش در فضای مجازی غوغایی برانگیزد، به طور تصادفی از دست رفت. ابتدا قدری متأسف شدم، اما خودکاوی که کردم متوجه شدم، علاقه‌ام به انتشار آن عکس خیلی هم همراه با نیت و انگیزه خالص نبوده است!
مدافع مس رفسنجان امیدوار به تجربه دوباره پیروزی مقابل استقلال است.
رضا رشیدپور خاطره‌ای در کانال تلگرامی دید در شب خود روایت کرده است از صبحی که آذری جهرمی خبر شکست پروژه پرتاب ماهواره را در برنامه اش روایت کرد.
استقلال خوزستان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ یک، می‌توانست به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شود، اما بازی برده را با مساوی عوض کرد! تا شرایطش برای صعود کمی سخت شود!
گری لینه‌کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس و مجری برنامه مچ آو د دی، گفت که شکست او به همراه اورتون مقابل لیورپول در فینال جام حذفی سال 1986 یکی از بدترین روزهای زندگی او بوده است.
دکتر عماد افروغ جامعه شناسی و نماینده پیشین مجلس، پیش از همه اینها، یک رزمنده واقعی بود و در جبهه‌های دفاع مقدس حضور موثری داشت؛ حضوری که سردار سعید صادقی مسئول پرسنلی سپاه در قرارگاه کربلا عملیات بیت المقدس به خوبی به یاد می‌آورد.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
ستاره ریزنقش فوتبال زنان ایران توانست بار دیگر در نقش یک ستاره بدرخشد و تیم ملی را به موفقیت برساند.
هافبک آلومینیوم اراک به‌دنبال تکرار درخشش مقابل مس کرمان است.
همشهری نوشت: ۴۷ سال قبل در شب ۲۸ شهریور مشاهده یک شیء پرنده ناشناس در آسمان تهران باعث رویارویی ۲ جنگنده اف- ۴ ارتش با آن شد؛ هنوز این حادثه پر از راز‌های کشف نشده است، اما یکی از معتبرترین موارد مشاهده یوفو‌ها در جهان با اسم پرونده اف- ۴ شناخته می‌شود. پرونده مشاهده یوفو در آسمان تهران به خاطر آن که پای نیرو‌های زبده هوایی و خلبانان جنگنده هم به آن کشیده شد در جهان بسیار حائز اهمیت است که نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را هم به تهران کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ