بازیکن چند پسته نساجی از بازی با استقلال در جام حذفی خاطره خوبی دارد و امیدوار به تکرار آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گاهی حتی زیبا و یکدست بودن پوست هندوانه هم خوب بودن مزه‌ی هندوانه را تضمین نمی‌کند. به خاطر داشته باشید که همیشه باید هندوانه را قبل از خرید وزن کنید. هندوانه باید سفت و سنگین باشد.
ماریانو دیاز دو پیشنهاد خوب باشگاه های عربستانی را به خاطر توقعات مالی بالایش رد کرده است.
ماریانو دیاز دو پیشنهاد خوب باشگاه های عربستانی را به خاطر توقعات مالی بالایش رد کرده است.
در حالی که مربیان و کادر پزشکی پرسپولیس و تیم ملی در جریان کمر درد بیرو هستند و به این خاطر هم یحیی اصرار دارد که دروازه‌بان خارجی خوب برای رقابت با گلر اول تیمش به خدمت بگیرند.
متهم گفت: نیازی به گوشی قاپی ندارم. دفعات قبل هم اگر اقدام به این کار کردم فقط به خاطر تفریح و سرگرمی بود. من مهندسی معماری خوانده‌ام و ساکن بالاشهر تهرانم. درآمدم می‌تواند به حدی خوب باشد که نیازی به این سرقت‌ها نداشته باشم
همسر اسیر شهید خضر عدنان ضمن تهدید رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اشغالگر باید چهره فرزندانم را به عنوان منتقمان خون پدرشان خوب به خاطر بسپارد.
سیمونه اینزاگی ضمن ستایش از بازیکنانش به خاطر ارائه نمایش خوب برابر پورتو در لیگ قهرمانان گفت که حالا فقط باید روی پیروزی برابر یوونتوس تمرکز کنند. او غیبت میلان اشکرینیار را نیز تایید کرد.
مانوئل پیگرینی ملقب به مهندس، امشب به عنوان مربی بتیس به ورزشگاه اولدترافورد بر می گردد، جایی که از آن یک خاطره بسیار خوب دارد.
در طول سال‌هایی که با کی روش در تیم ملی کار کردیم، خاطرات خوب زیادی داشتیم اما برجسته ترینش که خاطره خیلی خوبی برای خیلی ها هم است، بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. پس از آن هم بازی با مراکش می‌تواند برای همه جذاب باشد.
بابک مرادی معتقد است به خاطر سابقه استقلالی بودنش و عملکرد خوب مقابل پرسپولیس از هواداران این تیم فحش خورده است.
سامان نریمان جهان معتقد است ذوب آهن با پیروزی برابر ملوان در هفته نوزدهم لیگ برتر، به روزهای خوب خود برمی‌گردد.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم که کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در جدول رده بندی فیفا دو پله صعود کرد که به نظر می رسد این به خاطر نمایش و نتایج خوب در بازی های دوستانه با بلاروس بود.
بورس در آبان ماه ۱۴۰۱وضعیت خوبی داشته و توانست خاطره های روزهای خوب را دوباره زنده کند.
بورس در آبان ماه ۱۴۰۱وضعیت خوبی داشته و توانست خاطره های روزهای خوب را دوباره زنده کند.
برزیل امشب در شرایطی مقابل صربستان به میدان می رود که خاطره خوبی از جام جهانی در قاره آسیا دارد.
رئیس فدراسیون تکواندو اعتقاد دارد که روند خوب این رشته در ماه‌های اخیر به خاطر عملکرد مقانلو، بسحاق و مربیان تیم‌های پایه بوده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است شکست دادن این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا به خاطر ارتباط خوب بین اعضای تیم سخت است.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تراکتور به خاطر یک بازی خوب تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می گوید که شاگردانش برای کسب نتیجه مثبت برابر العین، باید اشتباهاتشان را کاهش دهند.
سینا کلهر: از سکوها دیدید که حضور هواداران گزینشی نبود. همه شاهدند به خاطر ظرفیت ورزشگاه و تعمیرات نتوانستیم بیشتر از این از حضور هواداران بهره مند شویم.
قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان می‌گوید به خاطر آسیب‌دیدگی کتفش هم لیگ سال گذشته را از دست داده و هم امسال را، او دو سال است که هیچ درآمدی ندارد.
مایکل اولیور، داور انگلیسی 37 ساله، داور سوپرکاپ اروپا بین رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ