کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن و کاپیتان تیم ملی فرانسه، دو گل تیمش در دیدار برابر اوسر را وارد دروازه حریف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار فینال تورنمنت کافا گفت: اگر در حال حاضر اینجا حضور داریم به خاطر هدفی است که ترسیم کرده‌ایم و برایش می‌جنگیم.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص دیدار فینال جام حذفی اعلام کرد.
ادین ژکو در فینال لیگ قهرمانان با پیراهن اینتر برابر منچسترسیتی به میدان خواهد رفت، تیمی که سال‌ها در آن بازی کرده و از آن خاطره دارد.
هافبک تیم فوتبال سپاهان که فیلم شادی او بعد از گل استقلال به پرسپولیس در فینال جام حذفی خبرساز شده بود، عذرخواهی کرد.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که دیدار فینال جام حذفی برای بازیکنان پرسپولیس مانند بهترین خاطره دوران ورزشی او پیش برود.
ستارگان ایرانی تیم فوتسال پالما در حال جشن گرفتن یک قهرمانی خاطره ‌انگیز با هواداران تیم در مایورکا هستند.
گری لینه‌کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس و مجری برنامه مچ آو د دی، گفت که شکست او به همراه اورتون مقابل لیورپول در فینال جام حذفی سال 1986 یکی از بدترین روزهای زندگی او بوده است.
فابیو کاپلو در سال 1994 توانست میلان را فاتح لیگ قهرمانان کند. او خاطره جالبی از پیروزی بزرگ 4-0 برابر بارسا در فینال تعریف کرد.
مهاجم تیم ملی فرانسه هنوز خاطره توپی که در فینال جام جهانی با درخشش دیبو مارتینز از دست داد را فراموش نکرده است. او از گلر آرژانتینی متنفر است.
تیم‌ ملی فوتسال ایران که مهرماه امسال در فینال جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن شکست خورده بود حالا یکبار دیگر فرصت بازی با این تیم را این بار در فینال تورنمنت تایلند پیدا کرده است.
مهاجم تیم ملی فرانسه می گوید همچنان به آن موقعیتی که در ثانیه های پایانی فینال جام جهانی از دست داد، فکر می کند.
هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسه، هنوز خاطره تلخ فینال جام جهانی 2022 قطر را فراموش نکرده است.
اورلین شوامنی به پنالتی از دست رفته اش در فینال جام جهانی واکنش نشان داد.
مسئولان برگزاری فینال جام جهانی در اقدامی جالب توجه یاد و خاطره سه خبرنگاری که در طول مسابقات جان خود را از دست داده‌اند را گرامی داشته‌اند.
ناصر الخلیفی دوست دارد امشب فرانسه به خاطر امباپه قهرمان جهان شود ولی به خاطر لیونل مسی از قهرمانی آرژانتین نیز خوشحال خواهد شد. او می گوید کاش جام به هر دو بازیکن می رسید.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری بازی فینال جام جهانی گفت که فضای خاصی بر این بازی حاکم است و حتی برخی فرانسوی ها به خاطر مسی فردا هوادار آرژانتین هستند.
باشگاه بارسلونا از بابت حضور لیونل مسی در جام جهانی و رسیدن او به فینال رقابت‌ها پاداش دریافت می‌کند.
باشگاه بارسلونا از بابت حضور لیونل مسی در جام جهانی و رسیدن او به فینال رقابت‌ها پاداش دریافت می‌کند.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید شکست در فینال لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ بدترین خاطره فوتبالش است.
دیدار فردای نساجی و مس، تکرار فینال جنجالی جام حذفی در فصل گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ