حاج‌آقا لابد علاقه و نظر خودش را می‌گه مادر. پوشیدن لباس سیاه کلا مکروهه. شاید به این دلیل که حرارت خورشید را جذب می‌کنه و باعثِ گرما‌زدگی می‌شه. شاید هم به این دلیل که کدورت رنگ، اسباب کدورت خاطر و ملال و پژمردگی می‌شه. در قرآن آمده که: والْقواعِدُ مِن النِّساءِ اللّاتِی لا یرْجُون نِکاحًا فلیْس علیْهِنّ جُناحٌ أنْ یضعْن ثِیابهُنّ غیْر مُتبرِّجاتٍ بِزِینهٍ وأنْ یسْتعْفِفْن خیْرٌ لهُنّ واللّهُ سمِیعٌ علِیمٌ. یعنی اینکه: بر زنانی در سن و سال شما ایرادی نیست که حجاب و پوشش خود را بردارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و سوم مرداد از بازدید از اردوگاه طوبای بنیاد شهید و همچنین دیدار با مشاور وزیر ارشاد نوشته‌است. او همچنین روایتی دارد از مناقشات در مورد کاندیداتوری خاتمی. .
مدافع پیشین تراکتور تبریز با اشاره به قطعی بودن بازگشت تراکتور به جمع مدعیان لیگ برتر گفت: هیجان در تبریز مانند بمب انرژی می ترکد
آقای [علی‌اکبر] احمدیان، رئیس ستاد مشترک سپاه، همراه آقای [علی]فدوی، از نیروی دریایی سپاه آمدند. برای تأمین ارز طرح‌های حساسی که با چین، روسیه و کره شمالی دارند، استمداد کردند.
هافبک آلومینیوم امیدوار به گلزنی دوباره در تقابل با پرسپولیس است.
چهارشنبه ۲۶ ژوییه یا بهتر است بگوییم همین هفته پیش اتفاقی در امریکا افتاد که در تاریخ کم‌سابقه است. برای اولین‌بار مجلس نمایندگان امریکا جلسه‌ای برای «پدیده‌های غیرعادی ناشناس» برگزار کرد که به‌صورت مستقیم از تلویزیون‌ها قابل مشاهده بود.
احمد زیدآبادی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب خبر داده که به خاطر سخنرانی خود در تاریخ سوم خرداد سال 1388 در جریان انتخابات ریاست جمهوری آن سال به دعوت جوانان حامی مهدی کروبی به یک سال حبس تعزیری و 50 ضربه شلاق روی نقاط مجاز بدن محکوم شده است.
حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. او خاطر نشان شد: در حال حاضر ۶۴ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.
عکسی را که تصور می‌کردم انتشارش در فضای مجازی غوغایی برانگیزد، به طور تصادفی از دست رفت. ابتدا قدری متأسف شدم، اما خودکاوی که کردم متوجه شدم، علاقه‌ام به انتشار آن عکس خیلی هم همراه با نیت و انگیزه خالص نبوده است!
احمد عربانی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن رابطه فرزندآوری و آلودگی هوا را سوژه‌ی طنز خود قرار داده است.
امامان محترم جمعه هم اگر یکی دو ماه پس از مهسا سکوت کردند به خاطر آن بود که با مقولۀ مصلحت آشنا و نگران کلیت بودند و منتظر بودند تا ببینند چه تصمیمی گرفته خواهد شد و حالا که از طرف حامیان مورد سؤال قرار گرفته‌اند که "قرارمان این بود؟" دوباره به بحث حجاب می‌پردازند و البته در این میان جنس انتقاد آقای احمد علم‌الهدی متفاوت است چون مراقب است که خدای‌ناخواسته گَردی بر دامان دولت کنونی ننشیند
آیت‌الله سبحانی در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه از همان دوره آیت الله هاشمی رفسنجانی با سیاست کاهش جمعیت مخالف بودم و در این مورد در آن دوران نیز مصاحبه‌هایی داشته ام، گفت: تاکنون جامعه‌ای به خاطر ازدیاد نسل، نابود یا گرفتار فقر نشده است، بلکه فقر و نداری جوامع از عوامل خارجی ناشی می‌شود.
همزمان با شیوع دوباره ویروس امیكرون و اعلام آن از سوی وزارت بهداشت، به منظور جلوگیری از ابتلای بازیکنان و کادر فنی به این بیماری، فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک ایران اعلام کرد، رقابت‌های والیبال داخلی کشور بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. این موضوع باعث شده تا احمد عربانی، کارتونیست هم‌میهن نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگیری من با احمد موسوی کری فوتبالی بود که بابت عصبانیتم عذرخواهی می‌کنم.
خوشحالی فرهاد مجیدی از گل زیبای احمد عامر، در دقایق پایانی به خاطره ای تلخ برای او تبدیل شد.
احمد حکیمی‌پور گفت: مرحوم شیبانی حساسیت جناحی نداشت، ولی نسبت به مسائلی که به حقوق مردم باز می‌گشت حساس بود. هرچند در طیف‌بندی، اصولگرا محسوب می‌شد، اما در مجلس دوم ایشان در لیست جریان اصلاح‌طلب هم قرار گرفته بود. وقتی بازرگان فوت کرده بود، به خاطر می‌آورم ایشان در مجلس با همان پالتوی معروف، در حال کپی کردن وصیت مرحوم بازرگان بود
جام جهانی 2022 قطر با حواشی بسیار زیادی که داشت تا همیشه به خاطر آورده خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی گفت: همراهی مردم در تحول سازی، اصلی ضروری است و نبود این همراهی، منشاء بسیاری از عدم موفقیت دولتمردان است؛ به طور مثال دکتر احمدی نژاد با وجود اینکه از معایب یارانه عمومی آگاه بود ناچار به تخصیص آن شد یا دکتر روحانی با وجود اینکه همه از هدفمندی یارانه‌ها و حذف دهک‌های بالایی و سوق دادن ارز حاصله از حذف این دهک‌ها به سمت تولید سخن می‌گفتند تنها به خاطر عدم همراهی عمومی همراهی نکرد.
جمعی اساتید جامعه پزشکی و دانشجویان دانشگاه‌ تهران ظهر امروز با راه‌اندازی دسته عزاداری یاد و خاطره شهدای حادثه شاهچراغ در حرم حضرت احمد بن موسی‌(ع) را گرامی داشتند.
احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: افرادی که به واسطه آنتن صدا و سیما مشهور می‌شوند و جایگاه پیدا می‌کنند و نان همین جایگاه را می‌خورند به خاطر ضعیف بودن قرارداد‌ها و گرفتن تعهدات لازم باعث می‌شود در یک بزنگاه‌هایی دچار اشتباه و تصمیماتی بشوند.
احمد نوراللهی برای صدور ویزای خود باید روز سه‌شنبه به سفارت اتریش در امارات مراجعه کند.
حسین دهباشی پس از ادامه پیدا کردن پرونده‌ی شکایت از خودش به خاطر یک ادعا درباره‌ی علت درگذشت سیداحمد خمینی، ضمن تاکید بر اینکه ادعایش اشتباه بوده، عذرخواهی کرد.
یکی از حواشی هفته دوم لیگ برتر لگد سرمربی تیم استقلال به برانکارد اعضای هلال احمر در استادیوم سیروس قایقران بود که با واکنش سریع کمیته انضباطی همراه بود.
عقب‌نشینی نرخ دلار آزاد به کانال ۲۷هزار تومان در کنار رشد هرچند لاک‌ پشتی نرخ‌ ها در سامانه نیما سبب شده است تا شکاف موجود میان این دو نرخ کاهش پیدا کند. اتفاقی که کارشناسان و تحلیلگران بازار سهام آن را به فال نیک می‌ گیرند و معتقدند دلار تک‌ نرخی به نفع بازار سرمایه است و می‌ تواند شرایط مناسبی برای افزایش سودآوری برخی از صنایع بورسی فراهم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ