هافبک آلومینیوم اراک به‌دنبال تکرار درخشش مقابل مس کرمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک آلومینیوم امیدوار به گلزنی دوباره در تقابل با پرسپولیس است.
این مرد گفت: وقتی دخترم را از همسرم گرفتم و او را به خانه بردم، همسر چهارمم مخالف نگهداری از دخترم بود. او از من خواست تا دخترم را به مادرش تحویل دهم، اما من راضی به این کار نبودم و قبول نکردم. همسرم به من فشار می‌آورد و دیگر روز خوش در خانه نداشتم. به همین خاطر به خیابان ناصرخسرو رفتم و قرصی خریدم. یک روز به بهانه تفریح دخترم را سوار موتورم کردم و با هم به بیابان‌های پاکدشت رفتیم. در آنجا قرص را با آبمیوه به دخترم دادم.
مدافع مس رفسنجان امیدوار به تجربه دوباره پیروزی مقابل استقلال است.
بعضی از انسان‌ها به خاطر خوش شانس بودن خطر از بیخ گوششان میگذرد. مواقعی اتفاقاتی برایمان پیش آمده که با خود گفتیم: خطر از بیخ گوشمان گذشت. حال در این ویدئو، گلچینی از موقعیت‌هایی را تماشا کنید که خطر از بیخ گوش آدم‌ها گذر می‌کند.
تهران از چهارشنبه هفته گذشته، آسمانی صاف و آبی دارد. باد در شهر میوزد و درختان در آن می‌رقصند. حال شهر از هوای سرد و مطبوع خوش است.
مدافع چپ سپاهان در تمرینات اخیرشان نشان داده آمادگی بالایی برای دیدار با گل‌گهر دارد.
پایان قابل انتظار دومین دوره حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران، این بار بدون خاطره ای چندان خوش و با هزار علامت سوال.
سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، به یورگن کلوپ به خاطر رسیدن به رکورد 1000 بازی به عنوان سرمربی تبریک گفت.
مهاجم صربستانی ذوب آهن می گوید انگار از خانه خود جدا شده، اما با خاطره ای خوش.
مهاجم نروژی سیتی خوش شانس بود که به خاطر تکل خشن خود کارت قرمز دریافت نکرد.
هشت سال پیش تیم ملی بلژیک در جام‌جهانی برزیل هم در داخل و هم در خارج از زمین خوش درخشید. در داخل زمین به خاطر عملکردهای نسل طلایی نوظهورش و در خارج از زمین به خاطر هوادارش «اکسل دسپیگلائر».
من فکر نمی‌کنم حذف ما به خاطر اشتباهات فغانی و سیبرت باشد؛ تیم ما دائما دفاع می‌کرد اما سرمربی به داروین تنها و سوارز پیر دل خوش کرده بود.
تیم ملی فوتبال کرواسی به عنوان نایب قهرمان دوره گذشته رقابتهای جام جهانی در اولین دیدار جام بیست و دوم برابر مراکش متوقف شد.
دکتر منیژه شهبازخان، روانشناس عمومی و استاد دانشگاه گفت: بر اساس مطالعه ریچارد وایزمن، روانشناس بریتانیایی، افراد بدشانس عموماً عصبی‌تر از افراد خوش‌شانس هستند و این فشار عصبی توانایی آن‌ها را در توجه به فرصت‌ها مختل می‌کند، درنتیجه آن‌ها فرصت‌ها را به خاطر تمرکز بیش‌ازحد بر سایر امور از دست می‌دهند لذا دریافت کلید خوش‌شانسی و بدشانسی در افکار و کردار این افراد است.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری که تا دقایق پایانی گره خورده بود توانست توسط مهاجم بلندقامت خود به گل برسد و با کسب سه امتیاز دیدار با مس به صدرنشینی خود تداوم ببخشد.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی در دیدار با مس کرمان می تواند استراحتی آرام برای تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته باشد.
شاگردان سید مهدی رحمتی امیدوار هستند در تقابل با مس کرمان به برتری برسند.
گالاتاسرای با درخشش ستاره ایرانی خود یعنی مرتضی شریفی سومین پیروزی اش در این فصل سوپرلیگ ترکیه را تجربه کرد.
کی‌روش می‌گوید کینه‌ای از کسی ندارد و برای انجام ماموریت و ساختن خاطره خوش برای مردم ایران هدایت تیم‌ملی را برعهده گرفته است.
میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، به خانه ساسولو رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. روسونری فصل گذشته با برتری 0-3 در خانه ساسولو بعد از 11 سال موفق به فتح اسکودتو شد، اما امسال خبری از آن نمایش درخشان نبود.
زن جوان گفت: مشکل اینجاست که همسرم مدام به سفر کاری می‌رود و من دوست ندارم میلاد بدون من سفر کاری برود، من دلم میخواد هر جا که میره منم با او برم. میلاد آنقدر مهربان و خوش اخلاق است که هر کسی سریع جذب او می‌شود و من نمی‌توانم اجازه بدهم او تنها جایی برود به همین خاطر ترجیح می‌دهم از او طلاق بگیرم و جدا زندگی کنم تا اینکه مدام فکر کنم که زنان و دختران دیگری جذب او می‌شوند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام دماوند به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد دماوند در روزهای آینده بورس است.
وزیر خارجه و معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور اطلاعات مالی پس از اعمال تحریم‌ های امروز این کشور علیه تهران، موضع‌گیری خصمانه ای علیه ایران داشتند.
خوشحالم که با قهرمانی از استقلال جدا می‌شوم. دینم را به استقلال ادا کردم و هر چه در توان داشتم انجام دادم و با خاطره خوش این تیم را ترک می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ