لیونل مسی در حالی بازیکن باشگاه دیوید بکام، اینترمیامی، شده که اسطوره انگلیسی می‌گوید سالها پیش یک روز با دیدن درخشش ستاره آرژانتینی تصمیم به بازنشستگی گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال عربستان برای جذب نیمار برزیلی علاوه بر دستمزد هنگفت، مزایای زیادی نیز پیشنهاد داده است.
دوست داشتن یا متنفر بودن از دیگران خیلی پیش‌پا افتاده اتفاق می‌افتد. می‌توان از کسی فقط به خاطر اینکه همان موسیقی مورد علاقه شما را می‌پسندد خوشتان بیاید و یا بر عکس می‌توان از کسی تنها به خاطر دیدگاهش در مورد شکل زمین متنفر بود.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
بارسلونا به خاطر شرایط مالی نه چندان خوبش توانایی جذب ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی، را ندارد.
حاج‌آقا لابد علاقه و نظر خودش را می‌گه مادر. پوشیدن لباس سیاه کلا مکروهه. شاید به این دلیل که حرارت خورشید را جذب می‌کنه و باعثِ گرما‌زدگی می‌شه. شاید هم به این دلیل که کدورت رنگ، اسباب کدورت خاطر و ملال و پژمردگی می‌شه. در قرآن آمده که: والْقواعِدُ مِن النِّساءِ اللّاتِی لا یرْجُون نِکاحًا فلیْس علیْهِنّ جُناحٌ أنْ یضعْن ثِیابهُنّ غیْر مُتبرِّجاتٍ بِزِینهٍ وأنْ یسْتعْفِفْن خیْرٌ لهُنّ واللّهُ سمِیعٌ علِیمٌ. یعنی اینکه: بر زنانی در سن و سال شما ایرادی نیست که حجاب و پوشش خود را بردارند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از فتح جام حذفی انگلیس در حال حرکت به سمت جایگاه اهدای جام با سر الکس فرگوسن دست داد تا خاطره تقابل‌های جذاب آنها در گذشته زنده شود.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
بارسلونا به زودی باید 2.5 میلیون یوروی دیگر نیز به خاطر جذب ژول کُنده به باشگاه سویا پرداخت کند.
بارسلونا به زودی باید 2.5 میلیون یوروی دیگر نیز به خاطر جذب ژول کُنده به باشگاه سویا پرداخت کند.
آن شب مقتول به چادرم آمد و صبح که بیدار شدم از او خبری نبود. او ۷۰۰ هزار تومان پولی که داخل جیب شلوارم بود را سرقت کرده بود. ۷۰۰ هزار تومان تمام دارایی‌ام بود و فرشاد در جواب محبت‌هایی که به او کرده بودم نباید از من سرقت می‌کرد و همین مسأله باعث کینه شد وقتی به سراغش رفتم گفت پولی برنداشته است. اما آن شب فقط او داخل چادرم بود.
ویدیویی از یک کودک که پس از بیدار شدن از خواب با عصبانیت جواب صبح بخیر مادرش را می‌دهد را ببینید.
یک روز تصمیم گرفتم خیلی جدی با او صحبت کنم تا شاید مشکل‌مان حل شود، اما بازهم به من بی‌اعتنایی کرد و جواب درستی نداد تا اینکه روز حادثه و زمانی که دختر کوچک‌مان در اتاق خواب بود با او بحث کردم و در اوج عصبانیت گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد. بعد از چند دقیقه که به خودم آمدم از ترس تصمیم گرفتم جسد همسرم را تکه‌تکه کنم بعد با ماشینم به بیابان‌های سمنان بردم و همانجا دفن کردم.
در طول سال‌هایی که با کی روش در تیم ملی کار کردیم، خاطرات خوب زیادی داشتیم اما برجسته ترینش که خاطره خیلی خوبی برای خیلی ها هم است، بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. پس از آن هم بازی با مراکش می‌تواند برای همه جذاب باشد.
باشگاه لوتسرین سوئیس به خاطر قرارداد سنگین یورگن لوکادیا، قید جذب مهاجم سابق پرسپولیس را زد.
مدیران منچسترسیتی امیدوار هستند که جذابیت کار با پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، باعث جذب جود بلینگام شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل دختربچه با شلیک گلوله اشرار/ ماجرای دختری در لانه مرگ!/ مرگ کولبر در نوسود پاوه/ شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!/ دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر/ شهادت ۲ مأمور پلیس/ جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود/ جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج
جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج
رسیدگی به این پرونده از ۲۴ شهریور سال ۹۹ با گزارش یک درگیری خونین در محدوده دریاچه خلیج فارس در غرب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به محل اعزام شدند و مشخص شد پسر جوانی با ۱۳ ضربه چاقو، زنی به نام سحر را مجروح کرده است.
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.
زن گفت: جناب قاضی به این فاکتور‌ها که مربوط به چند سال قبل است نگاه کنید. این آقا با فاکتورسازی یک جنس مثلاً ۱۰ هزار تومانی را با شرکت ۱۵ هزار تومان حساب می‌کند. باید همان موقع که با آب و تاب از زیرکی و فاکتورسازی همکارانش تعریف می‌کرد می‌فهمیدم که این‌ها کار خودش بوده است.
مدیر ورزشی بروسیا دورتموند با اشاره به شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه می‌گوید تصمیمات نقل و انتقالاتی دورتموند با هدف بالا بردن آمار بازدید شبکه‌های اجتماعی گرفته نمی‌شود.
ریکاردو ساپینتو اصرار به جذب یک هافبک خارجی دارد؛ به همین خاطر شاهد خروج نام 3 بازیکن از لیست خواهیم بود.
زن جوان گفت: مشکل اینجاست که همسرم مدام به سفر کاری می‌رود و من دوست ندارم میلاد بدون من سفر کاری برود، من دلم میخواد هر جا که میره منم با او برم. میلاد آنقدر مهربان و خوش اخلاق است که هر کسی سریع جذب او می‌شود و من نمی‌توانم اجازه بدهم او تنها جایی برود به همین خاطر ترجیح می‌دهم از او طلاق بگیرم و جدا زندگی کنم تا اینکه مدام فکر کنم که زنان و دختران دیگری جذب او می‌شوند.
مرد جوان گفت: جناب قاضی من بعد از چند سال زندگی مشترک فهمیدم که نازنین قدر زندگی مان را نمی‌داند و نمی‌خواهد به نظرات من احترام بگذارد. برای من نوع پوشش همسرم بسیار مهم است و وقتی می‌بینم که او نمی‌خواهد یا نمی‌تواند به خواست من رفتار کند ترجیح می‌دهم زندگی‌ام را با او همین جا تمام کنم. الان تازه فهمیدم که پدر و مادرم چرا با این ازدواج مخالف بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ