در حالی که پیش از این قرارداد شجاع با تراکتور یک ساله عنوان شده بود، زنوزی اظهار داشت که او تا سه سال آینده با این تیم قرارداد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
کاپیتان تراکتور بعد از شکست تیمش مقابل پرسپوليس از هواداران تبریزی خواست تا حامی بزرگ این تیم در روزهای سخت به عنوان مالک اصلی آن باشند.
شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تمام بازیکنان تراکتور از حسین پورحمیدی حمایت خواهند کرد تا او با روحیه‌ای بالا به مسابقات برگردد.
تصاویری از شجاعت یک کودک در حادثه تروریستی شاهچراغ را مشاهده می‌کنید.
اریک تن هاخ، سرمربی تیم منچستریونایتد بعد از مشاهده عملکرد خوب بازیکنان جوان تیمش، برای آن‌ها پیامی امیدوار کننده ارسال کرد.
لئوناردو ژاردیم تصمیم گرفت تا تیم آسیایی شباب الاهلی را به مقصد نشستن روی نمیکت الریان ترک کند.
مدافع اسبق پرسپولیس به زودی راهی قطر خواهد شد تا با سران باشگاه الاهلی وارد مذاکره شود.
احمد نوراللهی و شجاع خلیل‌زاده با تصمیم امیر قلعه‌نویی در تهران ماندند تا دوران درمان خود را پشت سر بگذارند.
مدیران باشگاه الاهلی قرارداد نبوشا یوویچ، سرمربی مونته‌نگرویی خود را تمدید کردند تا او فصل آینده هم در این تیم حضور داشته باشد.
شجاع مرادی با تاکید بر اینکه از نگه داشتن ادرار تا حد امکان باید جلوگیری شود، بیان کرد: افرادی که آب کم تری مصرف می کنند، هم خطر سنگ کلیه را بیش تر می کنند و در درازمدت باعث اختلال در هماهنگی اعصابِ مثابه می شود.
این بازی که در ورزشگاه خانگی الاهلی برگزار شد در نهایت با پیروزی ۳ بر یک اف سی قطر به پایان رسید تا این تیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
دو مدافع ملی‌پوش ایرانی الاهلی قطر با نمایشی درخشان در قلب دفاعی این تیم مانع از موفقیت السد شدند.
فیلمی از شب زلزله در ترکیه، نشان می دهد که چگونه دو پرستار شجاع به جای فرار به بخش مراقبت از نوزادان در بیمارستان غازیانتپ دویدند تا از سقوط انکوباتورهای نوزاد جلوگیری کنند.
صورتهای مالی باشگاه پرسپولیس با سوالات و نقاط ابهام نسبتا زیادی همراه شده است.
لیونل مسی تا رسیدن به رکورد مارادونا تنها یک قدم فاصله دارد، فاصله ای که شجاعت می تواند آن را از بین ببرد.
با شکایت دختر جوان، پرونده پیش روی بازپرس دادسرای جنایی تهران قرار گرفته و با دستور وی، گروهی از مأموران اداره آگاهی تهران مأمور شدند تا هرچه زودتر پرایدسواران فراری را شناسایی و دستگیر کنند.
تمرین تیم‌ملی با یک تصمیم جالب از سوی کارلوس کی‌روش همراه بود.
آخرین تمرین تیم ملی با نکات ویژه‌ای به پایان رسید. از آموزش پرتاب اوت توسط کی‌روش تا مهاجم شدن شجاع خلیل‌زاده در بازی دوستانه.
شجاع خلیل‌زاده فوتبال حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و بعد از گذراندن دوران ابتدایی راهی مس‌رفسنجان در لیگ یک و مس‌کرمان، سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس در لیگ برتر شد. او ابتدا کشتی هم می‌گرفت و در این رشته هم فعالیت می‌کرد. ضمن اینکه مدتی هم همراه پدرش در کار پرورش ماهی بود و البته همیشه آرزو داشت روزی بتواند فوتبالیست مشهوری شود و در جام جهانی بازی کند که اولی رخ داده و دومین آرزو هم احتمالاً رقم خواهد خورد.
لیگ ستارگان قطر بعد از برگزاری بازی‌های هفته هفتم تعطیل شده و بعد از جام جهانی و از تاریخ ۱ دی ماه از سر گرفته می‌شود؛ بنابراین شجاع و کنعانی‌زادگان تا جام جهانی فقط تمرین خواهند کرد تا آمادگی بدنی‌شان حفظ شود.
شجاع زیرنظر پزشکان قرار دارد و با نظر آن‌ها اعلام شده که او دو هفته نیاز به استراحت دارد تا دوباره بتواند در مستطیل سبز حاضر شود.
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
قاسم حدادی فر می گوید همه در زمان کوتاه باقی مانده تا جام جهانی باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی بتواند در یک مسیر هدفمند حرکت کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز راهی قطر می شود تا با لژیونرهای تیم ملی به خصوص شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان دیدار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ