اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: روند طی شده برای ایجاد تعهد ایران به FATF، کامل و متکی بر قوانین و اختیارات نبوده و ایرادات و ابهامات مهمی به آن وارد است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: روند طی شده برای ایجاد تعهد ایران به FATF، کامل و متکی بر قوانین و اختیارات نبوده و ایرادات و ابهامات مهمی به آن وارد است.
آپشن «رضایت مدیرعامل» از قراردادهای پرسپولیس حذف شد
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: ایرانیانی که ابهاماتی در مورد وضعیت تردد خود دارند به سامانه پرسمان مراجعه و شرایط خود را استعلام کنند.
نماینده چابهار گفت: از رئیس دولت انتظار داشتیم که برنامه هفتم را با استفاده از اعداد و ارقام برای نمایندگان تشریح و اعلام کند که در چه شرایطی قرار داریم و در بازه زمانی ۵ ساله قرار است با توجه به شاخص‌ها و آمار‌ها به کجا برسیم. ما می‌دانیم که مشکلات جدی در برنامه هفتم وجود دارد؛ مثلا مباحث محیط‌زیست، بیابان‌زدایی و منابع طبیعی مهم هستند، اما مغفول مانده‌اند.
طبق مصوبه شورای رقابت قیمت ۳ محصول ایران خودرو باید کاهش یابد اما در قیمت های جدید، نرخ این محصولات افزایش یافته که همین موضوع تبدیل به چالش و ابهامی جدید برای خریداران شده است.
اجساد رضا ضیایی متخصص گوش و حلق و بینی و دکتر مینو که اقتصاددان و فعال در جمعیت‌های انسان‌دوستانه ایران و جهان بود، بعد از شناسایی عاملان جنایت در شهریار کشف شد.
ظاهراً همسر پزشک تلاش می‌کند جلوی خودکشی شوهرش را بگیرد و برای اینکه او را از خودکشی منصرف کند خانم دکتر اقدام به خودزنی با چاقو روی دستانش هم می‌کند که در این زمینه موفق نمی‌شود و در نهایت پزشک جوان خود را از ارتفاع تقریباً ۲۴ متری خودرا به پایین پرتاب می‌کند و بلافاصله خانم دکتر که شاهد ماجرا بود برای نجات و احیای همسرش تلاش می‌کند که این تلاش نتیجه نمی‌دهد.
علی فتح‌الله امشب و در راستای مشکلات باشگاه استقلال و حذف از آسیا به برنامه فوتبال برتر می‌رود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.
سخنگوی شورای نگهبان در گزارشی، ابهامات و ایرادات این شورا به طرح ساماندهی کارکنان دولت را تشریح کرد.
زیدآبادی نوشت: اگر مقصود چینی‌ها از طرح خود، لغو فوری تحریم‌ها و اعلام‌آتش‌بس در نخستین گام باشد، طبیعی است که علاوه بر متحدان غربی، دولت زلنسکی نیز به آن تن در نخواهد داد، زیرا چنین اقدامی دست روسیه را برای تقویت نظامی و اقتصادی خود برای تحکیم و تثبیت اشغال بخش‌های بزرگی از خاک اوکراین باز می‌گذارد.
بهمن ابهامات پنج‌شنبه برفی تهران را این پرسش‌ها تشکیل می‌دهد: «آیا قرارداد سالانه یا دوره‌ای پیمانکاران مخصوص برف‌روبی و یخ‌زدایی از معابر شمالی شهر به اتمام رسیده بود یا امضا‌ نشده بود؟»، «آیا حجم شن و ماسه و نمک دپویی در انبارهای شهرداری کفایت لازم برای عملیات برف‌روبی پنج‌شنبه تهران را نداد؟» و ...
اشکان دژاگه، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، تا پایان لیگ بیست‌ودوم پیراهن فولاد خوزستان را بر تن خواهد کرد.
هلن عصمت پناه گفت: با هر اتفاقی یک واکنش هیجانی در بین سهامداران دیده می شود و این بی اعتمادی به ترس در بین مردم تبدیل شده است.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا، که موجبات نگرانی سهامداران را فراهم آورده، شد. گفتنی است عرضه خودرو در بورس کالا با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان عضو شورای عالی بورس در جلسه این شورا در تیر ماه سال جاری، وارد فاز جدیدی شده بود.
طرح کالابرگ الکترونیکی در حالی اجرا می‌شود که خبری از بازگشت قیمت‌ها به شهریور 1400 نیست؛ درحالیکه شرط مجلس برای حذف ترجیحی این بود که دولت قیمت‌ها را بازگرداند و به معیشت مردم آسیبی نرسد.
اطلاعات اولیه حالا با تردید‌های جدی مواجه شده است چراکه فیلمی منتشر شده که ادعا شده مربوط به لحظه مواجهه چوپان با یوز‌ها در منطقه حفاظت شده است، اما به جهاتی عجیب و سوال برانگیز به نظر می‌رسد تا جایی که فرضیه ساختگی بودن آن هم مطرح شده است. فیلمی که در آن صدای چوپان قصه به گوش می‌رسد که با اولین مواجهه با توله یوز‌ها تاکید می‌کند که هر دو ماده هستند!
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: عمده سوالات و ابهامات دانش آموزان در ماه‌های اخیر در مورد فلسفه حجاب،  علت گشت ارشاد و آزادی بود.
اگر یک زامبی در زمین کم‌عمق‌تر زنده شود و یا درون یک تابوت نه چندان محکم قرار داشته باشد یا تنها درون یک کفن باشد شانس بیرون آمدن را خواهد داشت به خصوص زمانی که قبر تازه بوده و خاک قسمت بالایی خشک و نرم است.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی از بررسی ابهامات بودجه‌ای بورس در کمیته‌ای مشترک خبر داد و گفت: در خصوص عرضه خودروهای پرتیراژ در بورس کالا اقداماتی در جریان است.
از حالا می توان نام 9 بازیکن بارسلونا برای بازی سه شنبه در مونیخ را حدس زد و تنها ابهام ژاوی روی دو پست است.
میخائیل اولیانوف نوشت: واضح است که ایران خلأ‌ها و ابهامات را نخواهد پذیرفت. من مطمئن نیستم که اتحادیه اروپا فراموش کرده باشد که چه کسی مسئول وضعیت فعلی است.
مدیرعامل بانک کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت:سهم بازار سرمایه در زمینه تأمین مالی بنگاهها بسیار اندک است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ