تصاویری از شجاعت یک کودک در حادثه تروریستی شاهچراغ را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی تصاویری را از یک کودک فلسطینی منتشر کرده‌اند که با شجاعت تمام در برابر نظامی صهیونیست که کاملا مسلح بوده، ایستاده و به وی یادآوری می‌کند که اینجا سرزمین وی است.
صحبت های احساسی دله آلی در مورد شرایط سخت زندگی‌اش با واکنش گسترده اهالی فوتبال همراه شده است.
محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی شنبه‌ها را با شجاعت جایگزین پنج‌شنبه‌ها کنیم، گفت: تغییر تعطیلی از پنجشنبه به شنبه، هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و صرفا نیاز به یک عزم و اصلاح دارد.
مردان قبیله پاپوآ برای به دست آوردن روحیه جنگجویی دست به انجام اعمال وحشیانه و خونینی می‌زنند. آنها برای اینکه به نهایت شجاعت و دلاوری دست یابند، با اجرای مراسم آیینی خود کاری می‌کنند که پوستشان شبیه به پوست کروکودیل شود تا از این راه بتوانند روح کروکودیل را تسخیر کنند و در نهایت به چنان دلاوری‌ای برسند که نام و آوازه‌شان در تمام قبیله‌ها بپیچد و همه، آنها را بشناسند.
یک عابر پیاده که مورد حمله دو موتورسوار برای کیف‌قاپی قرار گرفته بود؛ با شجاعت تمام به دو مهاجم حمله و آنها را از روی موتور سرنگون کرد.
شجاع، الاهلی را کشت؛ یک گل بخودی و یک سوتی بد!
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین نشان شجاعت را به یک پزشک زن به نام الکساندر کروچنکو اهدا کرد.
کمپر توضیح می‌دهد: «افرادی که می‌خواهند رفتار کوسه‌ها را مطالعه کنند، باید شجاعت این را داشته باشند که از نزدیک با این ماهی‌های شکارچی آشنا شوند. در نتیجه، بسیاری از غواصان کوسه به دنبال برخورد نزدیک تری با کوسه‌ها هستند تا اینکه آن‌ها را از پشت میله‌های فولادی ضخیم مشاهده کنند. آن‌ها می‌خواهند درباره حیوانی که اغلب برداشت‌های غلطی از رفتارشان شده است و تعداد کمی از افراد در مورد آن‌ها چیزی می‌دانند، بیشتر بیاموزند.»
ویدیویی از شجاعت عجیب یک مرد در میان تعدادی مار غول پیکر که به راحتی میان آن‌ها نشسته است.
بلاژویچ یک مرد بزرگ و یک روانشناس فوق‌العاده‌ بود؛ او مرزهای فوتبال ایران را جابجا کرد و کاری را انجام داد که هیچکس شجاعت آن را نداشت.
ده‌ها هزار زندانی خشونت طلب برای مبارزه در خط مقدم اوکراین آزاد شده اند و پس از بازگشت از جنگ از رئیس جمهور روسیه مدال شجاعت دریافت می‌کنند.
شیر که به شکارچی و سلطان جنگل معروف است در اتفاقی عجیب، با شجاعت جالب یک گاو وحشی آفریقایی مواجه شد.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
لیونل مسی تا رسیدن به رکورد مارادونا تنها یک قدم فاصله دارد، فاصله ای که شجاعت می تواند آن را از بین ببرد.
کارلوس کی روش است که به عنوان سرمربی در مورد ترکیب تیم ملی تصمیم می گیرد و بدون شک تصمیمات او قابل احترام است.
باشگاه هوادار بیانیه‌ای با عنوان «کماکان به یک داور شجاع جهت اعلام پنالتی به‌سود هوادار نیازمندیم!» صادر کرد.
سرمربی نساجی از کارلوس کی روش درخواست کرد بازیکنان تیمش را ببیند.
گربه ساکن ساختمان نخست وزیر انگلیس یک روباه را که وارد قلمرو او شده بود با شجاعت فراری داد.
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
این روز‌ها نام شلیر رسولی، شیرزن مریوانی که در جریان درگیری با یک شرور متجاوز جانش را از داده، تبدیل به نماد پاکدامنی و شجاعت در این شهر شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس و دولت تلاش می‌کنیم با همان فرهنگ گذشت و محبت دوران دفاع مقدس، با عقل متصل به وحی در کنار یک عزم مومنانه و ابتکار عمل، خلاقیت، تلاش مجدانه و خستگی‌ناپذیر، با شجاعت برای عبور از مشکلات تصمیم‌گیری و تلاش کنیم.
زارع پور وزیر ارتباطات از ملاقات با رئیس قوه قضاییه برای حل مشکل مدیر دیوار خبر داد.
فیلم سینمایی سیاه باز که ابتدا در فصل بهار شجاعت به خرج داد و به پس از بازگشایی سینماها به دلیل پاندمی کرونا، به اکران درآمد و هم اکنون به صورت اکران آنلاین در پلتفرمهای نمایشی در دسترس مخاطبان است، یک فیلم نوآر با مایه های کمدی سیاه است که نمایش آن یک غنیمت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ