آخرین تمرین تیم ملی با نکات ویژه‌ای به پایان رسید. از آموزش پرتاب اوت توسط کی‌روش تا مهاجم شدن شجاع خلیل‌زاده در بازی دوستانه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ، سرمربی تیم منچستریونایتد بعد از مشاهده عملکرد خوب بازیکنان جوان تیمش، برای آن‌ها پیامی امیدوار کننده ارسال کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی قوی نیاز دارد نه بازی با تیم‌های درجه سه، گفت: فدراسیون فوتبال به جای دادن وعده‌ پوچ، به قول‌هایش عمل کند.
سیروس دین‌محمدی از امروز کارش را به عنوان مربی هوادار آغاز کرد و به فوتبال ایران برگشت.
مهدی ممی‌زاده، هافبک تکنیکی و چپ‌ پای صنعت نفت با گل‌های حساسی که به ثمر رساند، یکی از عوامل اصلی ماندن این تیم در لیگ برتر بود.
سیدجلال حسینی می‌گوید جشن قهرمانی باید امروز برای تیم پرسپولیس تمام شود.
اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی ایران و باشگاه هال سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو مصدومیت سنگین و طولانی مدت در این فصل، در هفته‌های گذشته برای سیتی به میدان رفت.
بارسلونا دوست ندارد عثمان دمبله تیم ملی فرانسه را در دو بازی پیش رو برابر هلند و ایرلند همراهی کند و به همین دلیل شاید ژاوی از او برابر رئال استفاده نکند.
شکست 7-0 تیم اریک تن‌هاگ، به همان اندازه که امیدهای یورگن کلوپ و شاگردانش را برای صعود به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه تقویت کرده، ادامه فصل را برای منچستریونایتد بسیار سخت خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دیدار برابر هوادار تفاوتی با سایر مسابقات تیمش در لیگ برتر ندارد.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که اگر بخواهید ما را تخریب کنید، در واقع قوی‌ترمان می‌کنید، گفت: فراز و نشیب بازیکن در طول فصل طبیعی است اما ما می خواهیم برنده بازی با ملوان باشیم.
پیمان اکبری، سرمربی پیکان درباره دلیل ناراحتی‌اش در بازی امروز مقابل فولاد سیرجان توضیح داد.
تیم فوتبال استقلال در شرایطی باید به مصاف نفت آبادان برود که به نظر می رسد شرایط این تیم با هفته های اخیر تفاوت بارزی پیدا کرده است.
کی روش گفت: تیم ملی مجبور شد نه تنها مقابل حریفان بازی کند حتی مقابل برخی از خودی‌ها هم باید بازی می‌کردیم.
دنی آلوس، مدافع باتجربه تیم ملی برزیل، معتقد است این تیم فعلا نباید به احتمال بازی با آرژانتین در نیمه نهایی فکر کند.
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم بازیکنانم در بازی با آمریکا خوب بازی کنند و پیروز شوند.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی پیش از بازی آمریکا تاکید کرد "مطمئنم که بچه‌های من تمام تلاش شان را می‌کنند و بازی فردا خیلی ویژه خواهد بود."
ونسان کمپانی، سرمربی برنلی، می‌گوید این تیم نیازی به جذب کریستیانو رونالدو ندارد.
ادن هازارد، ستاره تیم ملی بلژیک، می‌گوید با اینکه با تمام وجود دوست دارد برای کشورش در جام جهانی بازی کند اما اگر لازم باشد نیمکت‌نشینی را خواهد پذیرفت.
محمد رضا تندروان، سرمربی شهداب، در گفتگو با ورزش سه تاکید کرد که این تیم با وجود شروع نه چندان خوب برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگد.
آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال به دفاع از سبک بازی تیم های کارلوس کی روش پرداخت.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود لوکادیا با اخذ تابعیت ایرانی قصد دارد برای تیم ملی ایران بازی کند، بیان کرد: نه، این بازیکن هم اعلام کرد که نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.
اسلوونی در یک بازی نه چندان آسان با نتیجه ٣-١ اوکراین را شکست داد و راهی نیمه نهایی قهرمانی جهان شد.
مربی مس کرمان در خصوص حواشی ایجاد شده در مورد این تیم و همچنین شکست مقابل نساجی توضیحاتی ارائه می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ