قم-استاد حوزه علمیه گفت: پدر و مادر در پرورش فرزندان نقش بسیار مهم بر عهده دارند و در این زمینه باید کوشا باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران و نماینده مرودشت در مجلس در توئیتر به برخی هجمه ها به بیانات اخیر "شیخ حسین انصاریان"، پاسخ دادند.
بعضی از روزها خاطرات عجیبی را برای هواداران به وجود می اورند، خاطراتی که هم شادی دارد و هم پر از غم است.
حسین انصاریان با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در حوزه دین و معارف، اظهار داشت: متاسفانه رسانه‌های کشور در دعوت از کارشناسان دینی و روحانیون، خوب و شایسته عمل نمی‌کنند و برخی افراد که به عنوان کارشناس مذهبی در رسانه‌ها حاضر می‌شوند از بنیه علمی و دینی بالایی برخوردار نیستند.
پس از این مراسم که با قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام حاج حسین انصاریان در حسینیه هدایت در میدان قیام تهران برگزار شد، برخی شهروندان به صورت بی واسطه به گفت‌وگو با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختند.
پس از این مراسم که با قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام حاج حسین انصاریان در حسینیه هدایت در میدان قیام تهران برگزار شد، برخی شهروندان به صورت بی واسطه به گفت‌وگو با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختند.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان با ابراز تاسف از اینکه برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان‌های خوبی هستند و فکر نکنید بی‌دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است، اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می‌شود.
افشاریان :بهترین داوری‌ها در 3 هفته پایانی بود
برخی از کارشناسان داوری معتقدند که خداداد افشاریان در طول مدت حضورش در ریاست کمیته داوران نتوانسته کار مثبتی برای این قشر انجام دهد و وقت استعفا یا عزل او فرارسیده است.
خداداد افشاریان اعلام کرد از فردی که برخی اتهامات مالی به او زده، شکایت می‌کند.
شیخ حسین انصاریان تصریح کرد: برخی از ما آخوند‌ها برای صد سال پیش هستیم یعنی به درد امروز نمی‌خوریم، برخی منبر‌های ما برای ۲۰۰ سال پیش است و جامعه را درمان نمی‌کند.
تاثیر حضور شیخ حسین در جمع رزماندگان دفاع مقدس تا حدی بود که برخی فرماندهان سپاهی و ارتشی در مقاطع محتلف با نگارش نامه‌هایی از او به دلیل حضور در سنگر رزمندگان تقدیر و تشکر می‌کردند و او را برای حضور در جمع رزمندگان دعوت می‌کردند.
عضو شورای شهر تهران از عدم پاسخ‌گویی سازمان‌های تابع شهرداری تهران نسبت به تذکرات به برخی از قراردادها گلایه کرد.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان گفت: در قرآن داریم افرادی هستند که دارای ثروت بوده اما نمی‌دانند چگونه باید آن‌ را هزینه کنند.
در پی طرح برخی ادعا‌ها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ‌هایی به این مطالب اعلام کرد: چنین رضایتی نیز هیچ‌گاه از بیمار یا، ولی قانونی وی اخذ نشده و چنانچه پزشک محترم دلیلی برای اثبات خلاف این مطالب دارند، مدارک ارائه کنند.
بازیکن با تجربه فولاد خوزستان مصاحبه تندی علیه صحبت‌های برخی بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه فولاد آره‌نا انجام داده است.
کیهان نوشت: درباره سخنان آقای انصاری گفتنی است؛ قطعا جناح بازی و حزب بازی امر مذمومی است که اتفاقا برخی چپ‌های سابق و شبه اصلاح‌طلبان سابق، مصداق تام این رذیله سیاسی هستند. برخی از آن‌ها در این مسیر انحرافی تا جایی پیش رفتند که دشمنان انقلاب را به دوستی و دوستان انقلاب را به دشمنی گرفتند و نهایتا شریک نقشه‌های دشمن در حوزه براندازی و ایجاد آشوب شدند. روشن است که در چنین موقعیتی نیرو‌های انقلابی نمی‌توانستند بی‌تفاوت و بیطرف باشند.
باید به گونه‌ای عمل کرد که این قضایا اصلا رخ ندهد. در تحلیل این نارآمی‌ها باید پرونده اعتراض را از اغتشاش و سخن داخل را از سخن دشمن جدا کنیم. به هر حال، دشمن اگر دشمنی نکند که دوست می‌شود و خاصیت دشمن، دشمنی و استفاده از نقاط ضعف است.
باید به گونه‌ای عمل کرد که این قضایا اصلا رخ ندهد. در تحلیل این نارامی ها باید پرونده اعتراض را از اغتشاش و سخن داخل را از سخن دشمن جدا کنیم. به هر حال دشمن اگر دشمنی نکند که دوست می شود و خاصیت دشمن، دشمنی و استفاده از نقاط ضعف است
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که سورپرایز احتمالی جلسه امروز که در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود چیست گفت: اطلاع ندارم و نه تاییدش می کنم و نه تکذیب.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که سورپرایز احتمالی جلسه امروز که در برخی رسانه ها مطرح شده بود چیست گفت: اطلاع ندارم و نه تاییدش می کنم و نه تکذیب.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد از عملکرد برخی داوران و کمک داوران لیگ برتری ناراضی است.
به گفته خداداد افشاریان احتمالا از هفته های پایانی نیم فصل دوم لیگ برتر، در برخی ورزشگاهها VAR خواهیم داشت.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ