یک زن برای یک راه‌رفتن ساده در شهر باید هزارجور حساب‌و‌کتاب با خود بکند. زنان مسئولیت‌های متنوعی دارند از نگهداری کودکان، سالمندان، خرید روزمره و... که باعث استفاده متنوع آن‌ها از شهر هم می‌شود، اما نه سیستم حمل‌ونقل عمومی، نه پیاده‌رو‌ها و معابر و نه امکانات دیگر عمومی شهری برای استفاده از آن‌ها طراحی نشده است؛ از ارتفاع پله‌های وسایل حمل ونقل عمومی تا پل‌هایی که روی جوی‌های آب قرار دارد و پیاده‌رو‌هایی که مناسب مادرانی که کالسکه دارند، نیست. این شهر اساسا برای مردان جوان سالم طراحی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد. نظر شما چیست؟
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد؟
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: رنبه اول تا پنجم خرید تضمینی گندم به تربیت به استان های خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی می رسد.
هزینه‌های گزاف صورت گرفته از سوی باشگاه‌های لیگ برتری نشان می‌دهد که فقط پاری سن ژرمن قدرت رقابت با این تیم را دارد.
در لیست فرم خلاصه بازی، نام احسان مرادیان به شکلی عجیب به چشم نمی‌خورد.
سورگی، هافبک جوان سرخپوشان که برای فصل پیش رو در فهرست زیر ۲۳ سال قرار گرفته است، قرارداد ۵ ساله جدیدش را به امضا رساند.
با تصمیم فدراسیون فوتبال امارات، اردوی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید این کشور به صورت همزمان در اتریش برگزار خواهد شد.
زاهدان- با احداث باند دوم زابل به زاهدان و براساس نظرکارشناسان، احتمال خروج شهر سوخته از لیست جهانی یونسکو وجود دارد و این زنگ خطری در حوزه گردشگری و باستانشناسی است.
با مرور بخشی از صحبت‌های رضا زارعی حالا دوباره نگرانی‌ها درباره شرایط الناز رکابی برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش بیشتر شده، به‌ویژه اینکه او می‌گوید ممکن است کمیته ملی المپیک که پیش‌تر تضمین داده مشکلی برای این ورزشکار به وجود نمی‌آید، او را از فهرست تیم ملی خط بزند
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
آنسو فاتی قرار بود وارث لیونل مسی در بارسلونا باشد و استعداد بزرگ فوتبال اسپانیا بود ولی او در بدترین روزهای زندگی‌اش، حالا در صدر فهرست فروش بارسا قرار دارد.
محققان شرکت امنیت سایبری McAfee در مطلبی در وبلاگ خود از کشف بدافزاری موسوم به Goldoson خبر داده‌اند که فهرست اپ‌های دستگاه، نام سایر دستگاه‌هایی که از طریق بلوتوث یا وای‌فای به گوشی شما وصل شده‌اند و موقعیت GPS را گردآوری می‌کند. این بدافزار همچنین می‌تواند با کلیک‌کردن روی تبلیغات در پس‌زمینه دست به کلاهبرداری بزند.
۹ وزنه‌بردار ایران در فهرست کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی برای سال ۲۰۲۳ قرار دارند و هر زمان باید آماده دادن تست دوپینگ باشند.
گرت ساوت‌گیت در آستانه رقابتهای انتخابی یورو2024 با شرایطی دشوار مواجه و مجبور شد مارکوس رشفورد، میسون مونت و نیک پوپ را به دلیل مصدومیت از فهرست تیم ملی خط بزند.
گل‌زنی مقابل اینتر که روحیه خوبی دارد، کار چندان ساده‌ای نیست؛ ولی طارمی از زمانی که به پورتو پیوسته، نشان داده مرد روز‌های سخت است. او تا به الان در همین لیگ قهرمانان اروپا، دروازه تیم‌های قدرتمندی را گشوده و اینتر هم می‌تواند به همان فهرست اضافه شود. چه‌بسا طارمی امشب بتواند صدمین گل فصل پورتو را هم بزند و با عملکردی خاص، تصویرش را برای چندمین بار روی جلد رسانه‌های مطرح پرتغالی ببرد
یک نمونه، حادثه مرگبار حریق در ساختمانی در خیابان جمهوری تهران بود که در کارگاه تولید لباس به وقوع پیوست و نشان داد، رعایت الزامات ایمنی در کارگاه‌ها تا چه اندازه مورد غفلت قرار گرفته و چه خطر بزرگی بیخ گوش کارگران شاغل در این کارگاه‌ها و به دنبال آن، آتش نشانانی است که راهی ماموریت‌هایی به مقصد این اماکن می‌شوند.
چه خبر از نردبان های بوم بلند و فهرست ساختمان های ناامن؟!
بر اساس حکم یک دادگاه در آلمان فدراسیون فوتبال این کشور از این پس نمی‌تواند داوران را تنها به خاطر سن‌شان از فهرست داوران شاغل خط بزند.
روبرتو مارتینز، مربی جدید پرتغال، تایید کرد که کریستیانو رونالدو در فهرست او خواهد بود و فردا برنامه دارد تا با او در مورد همه مسائل حرف بزند.
روزنامه غربگرا در حالی در موضوع برجام و FATF دست پیش می‌گیرد و منطبق بر نقشه آمریکا، ایران را طرف متهم ماجرا معرفی می‌کند، که می‌داند طیف متبوع این روزنامه در دولت مدعی اصلاحات و اعتدال، خود مقصر ماجراست. در واقع آن‌ها هستند که باید توضیح بدهند چرا با وجود اجرای پنهانی ۳۷ بند از ۴۱ بند مطالبات FATF، ایران همچنان در فهرست سیاه این کمیته مافیایی وابسته به آمریکا و اروپا باقی ماند؟
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شدن در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو، نماینده‌ای نخواهد داشت.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شده در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو،
فهرستی که کارلوس کی‌روش اعلام کرده، تقریبا همان فهرست مورد انتظار است؛ ولی در همین بین او سه اقدام غافلگیرکننده داشته که کمتر کسی می‌توانست آن را پیش از اعلام حدس بزند.
یک بازی در فصل جدید لیگ برتر انجام شده و یورگن کلوپ همین حالا نگرانی‌های زیادی دارد. به تساوی لیورپول با فولام فکر نکنید، فهرست بلند مصدومان قرمزها نگران‌کننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ