معاون خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی با اشاره به استفاده سالانه ۲۴۰ هزار زوج نابارور از خدمات پژوهشگاه رویان از موفقیت در تجاری سازی پروژه سلول درمانی در بیماری ویتیلیگو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: جمهوری اسلامی ایران متضمن موفقیت سرمایه گذاری فعالان اقتصادی خارجی در مناطق‌آزاد ۷ گانه ایران است و هرگونه سرمایه گذاری در ای
شرکت ویرجین گلکتیک برای دومین بار ماموریت تجاری موفقیت آمیز به فضا انجام داد و ۶ نفر را به مرز فضا برد.
تحول بازار نفت خام ایران از طریق ورود و فعالسازی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پالایش، دستاورد قابل توجهی برای کشور بوده است. نه تنها تقاضای داخلی را برآورده کرده است، بلکه منجر به گسترش موفقیت آمیز صادرات نفت خام ایران نیز شده است.
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به شناسایی ترکیبی شدند که با خاصیت ضدباکتریایی و خودترمیم‌شونده در التیام و ترمیم زخم‌ها کاربرد دارد.
مدیر گروه پژوهشی طراحی فرآیندهای شیمیایی جهاددانشگاهی تهران گفت: این سازمان تنها تولیدکننده ماده«کوتینگ ایجنت» در کشور است،پژوهشگران موفق شدند طی ۱۵ ماه به دانش‌فنی تولید این ماده دست یابند.
مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه گفت: به طور میانگین میزان سرقت‌های خرد تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ درصد نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشته است.
تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین دوره المپیاد جهانی فیزیک موفق به کسب چهار نشان نقره و یک برنز شد.
تیم المپیاد ریاضی جمهوری اسلامی ایران در شصت و چهارمین دوره و تیم المپیاد زیست‌شناسی ایران در سی و چهارمین دوره المپیاد جهانی صاحب کسب مدال شدند.
سرمایه‌گذاری بر خلاف آنچه که اکثریت افراد فکر می‌کنند، اصول زیادی ندارد. شاید اگر اصول بنیادین این حرفه را یادداشت کنیم، حداکثر در یک برگه پشت و رو فضا اشغال کند.
سرمایه‌گذاری بر خلاف آنچه که اکثریت افراد فکر می‌کنند، اصول زیادی ندارد. شاید اگر اصول بنیادین این حرفه را یادداشت کنیم، حداکثر در یک برگه پشت و رو فضا اشغال کند.
شرکت ویرجین گالاکتیک  نخستین ماموریت تجاری خود را روز گذشته با موفقیت انجام داد و ۴ مسافر را با هواپیمای فضایی خود به زیر مدار زمین برد.
شرکت گردشگری فضایی ویرجین گلکتیک روز پنجشنبه توانست نخستین پرواز فضایی تجاری ۹۰ دقیقه‌ای خود را با موفقیت انجام دهد. گروهی از دانشمندان ایتالیایی در ارتفاع ۸۳ کیلومتری از سطح زمین توانستند برای دقایقی بی‌وزنی را تجربه کنند.
تیم نوجوانان ایران با شکست یمن به نیمه نهایی جام ملت ها صعود کرد و حالا بعد از صعود به جام جهانی می تواند در اندیشه ی رفتن به روی سکوی نخست آسیا باشد.
با اعلام کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو، 13 داور ایرانی دوره بین المللی کشور جمهوری آذربایجان را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
بانکداری دیجیتالی، به دیجیتالی شدن صفر تا صد فعالیت‌های بانکی و حذف فیزیکی آن‌ها نیز اشاره دارد، بنابراین"بانک ایران زمین" با تلاش مستمر و استفاده از تجارب متخصصان توانسته با ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس‌های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهد.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بازیکنان این تیم را به تلاش بیشتر برای موفقیت تیم گل‌گهر و بقای مس کرمان تشویق کرد.
عبدالناصر همتی نوشت: کنترل تورم، درگرو اعمال جدی سیاست‌های انقباضی پولی است که تقاضای کل در اقتصاد را کاهش دهد. تا زمانی که کسری بودجه دولت (مازاد تقاضا از سوی دولت) ادامه دارد، کنترل تورم بسیار سخت خواهد بود، و البته هزینه آن، در صورت موفقیت، کاهش تقاضای بخش خصوصی خواهد بود.
هاچ بک سی گل یک موفقیت بزرگ تجاری برای بی وای دی محسوب می‌شود، زیرا همان ابتدا ۱۰ هزار ثبت سفارش طی ۲۴ ساعت را رکورد زده است.
چگنی گفت: براساس اهداف تعیین‌شده و با توجه به سند چشم‌انداز ۱۴۰۴، تجارت بین‌المللی گاز طبیعی باید ۸ تا ۱۰ درصد افزایش یابد که پارسال عملکرد موفقی در این حوزه ثبت شد.
یک شرکت بزرگ مخابراتی چینی اعلام کرد بیش از ۱۳۰۰۰ قطعه مورد استفاده در محصولات ساخت خود که تحت تحریم‌های تجاری ایالات متحده قرار گرفته‌اند، را با قطعات دیگری جایگزین کرده است.
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد آمریکا موفقیت این کشور در شکل گیری نهادهای تجاری چند جانبه را انکار می کند.
در دنیایی که روز به روز به سوی جهانی شدن قدم بر‌می دارد، توانایی برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. تجارت، سرگرمی، رسانه‌های اجتماعی، سیاست و... همه تسلیم قدرت ارتباطات به زبان انگلیسی شده اند و در بسیاری از سازمان‌ها برای موفقیت در کسب وکار آموزش زبان انگلیسی به کارمندان لازم و ضروری است. اگر هنوز در اینکه سازمان شما نیاز به ارائه آموزش زبان انگلیسی به کارمندان خود دارد تردید دارید، در اینجا دلایل محکمی وجود دارد که به شما در تصمیم‌گیری صحیح کمک می‌کند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هر چه به سمت حرکت در تصمیم‌گیری واحد برویم شانس موفقیت در تجارت بالاتر می‌رود از این‌رو خواسته بخش خصوصی تشکیل شورای تجارت خارجی برای عبور از این مشکلات است.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هر چه به سمت حرکت در تصمیم‌گیری واحد برویم شانس موفقیت در تجارت بالاتر می‌رود از این‌رو خواسته بخش خصوصی تشکیل شورای تجارت خارجی برای عبور از این مشکلات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ