تیم المپیاد ریاضی جمهوری اسلامی ایران در شصت و چهارمین دوره و تیم المپیاد زیست‌شناسی ایران در سی و چهارمین دوره المپیاد جهانی صاحب کسب مدال شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر حسین اسفندیار برای تیم ملی والیبال آرزوی موفقیت کرد.
از مجموع پنج دیداری که استرالیا تاکنون در جام جهانی 2023 داشته است، این تیم چهار کلین‌شیت را ثبت کرده است!
سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، تاکید کرد که موفقیت در چمیپونزلیگ جزو اولویت های این تیم در فصل جدید است.
محمدامین حزباوی با انتشار یک استوری، برای فولاد آرزوی موفقیت کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که انتخاب مدیران برای باشگاه استقلال بزرگترین لطمه را به تیم تیم زده است گفت: نکونام برای موفقیت در این تیم باید سه عامل را رعایت کند.
تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین دوره المپیاد جهانی فیزیک موفق به کسب چهار نشان نقره و یک برنز شد.
حاج‌صفی که در دیدار هفته گذشته برابر پاناتینایکوس هم در ترکیب تیمش عملکرد موفقی به ثبت رسانده بود و از نظر شرایط دفاعی آمار قابل توجهی داشت، این هفته در فاز هجومی عالی ظاهر شد و با رفت‌و‌برگشت‌های دائمی در این پست، سمت راست دفاع المپیاکوس را به محل جولان و موقعیت‌سازی‌های خود تبدیل کرده بود.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه می دانیم که سال سختی پیش رو داریم و باید اگر در گذشته ۱۰۰ درصد تلاش می‌کردیم، امسال بیش از ۱۵۰ درصد تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.
پنجمین دوره لیگ ملت‌ها از ۱۶ خردادماه جاری آغاز می‌شود و هدایت تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی برعهده سرمربی ایرانی خواهد بود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که در هفته های باقی مانده بالای جدول با تغییرات همراه خواهد شد، گفت: تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد که اشتباهات کمتری داشته باشد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که اعتماد کردن به یک مربی ایرانی نقطه مثبتی برای فوتبال ایران است گفت: سرمربی جدید تیم ملی باید برخی حواشی را از تیم دور کند و اجازه دخالت هم ندهد.
بی تردید لیونل اسکالونی در رسیدن آرژانتین به فینال جام جهانی نقش مهمی داشته اما نمی توان از کار درخشان کادر فنی او نگفت. شاید نقطه عطف آلبی‌سلسته روزی بود که مسی در اردوی آرژانتین تنبیه شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی موفقیت تیم تکواندو نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات سیزم (نظامیان جهان) را تبریک گفت.
کاپیتان سابق استقلال پس از پایان دوران بازداشت خود به بازی ایران با آمریکا واکنش نشان داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: موفقیت و پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا پیروزی تمام مردم است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دیدار حساس تیم ملی برابر آمریکا گفت: تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی و خواسته‌های کادر فنی اصلی ترین عامل در موفقیت تیم ملی است.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان بار دیگر درباره تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت: دوستان ایرانی زیادی دارم و همیشه از مردم ایران تعریف کرده‌ام.
رئیس‌جمهور با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال، گفت: این موفقیت موجب شادی ایرانیان و عامل همدلی مردم و انسجام ملی شد و امیدواریم تیم ملی کشورمان در رقابت بعدی نیز این پیروزی را تکرار کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی نوشت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی‌پوش فوتبال ⁧ ایران⁩ انتظار می‌رفت.
آزادکار وزن 79 کیلوگرم تیم بانک شهر گفت: راه و روش موفقیت در رقابت‌های لیگ برتر و شکست قهرمان نامدار روس را رضا یزدانی به من آموخت.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به منظور شرکت در مسابقات بین قاره‌ای راهی امارات شد.
مدافع ملی‌پوش سپاهان دباره اهمیت جام جهانی برای خودش با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرده است.
تیری آنری نسبت به موفقیت آرسنال امیدوار شده و تیم فعلی را در مقایسه با سال‌های قبل، باکیفیت‌تر می‌داند.
کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا نیاز به حمایت بیشتری داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ