مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از تلاش این مجموعه برای برون‌سپاری حداکثری پروژه‌ها و فعالیت‌ها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپن سعی دارد با سرمایه گذاری وسیع و اعطای یارانه های کلان صنعت تراشه سازی خود را دوباره احیا کند و همزمان در راستای همکاری با آمریکا صادرات تجهیزات تراشه سازی به چین را محدود کند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ناوشکن دنا ثمره تلاش دانشمندان ما در صنعت دفاعی بود و با مأموریت اخیر خود نشان دادند قابلیت‌های بسیار بالایی در انجام عملیات دارند.
سامسونگ بیش از یک دهه است که بر روی نمونه اولیه باتری حالت جامد مبتنی بر اکسید کار می‌کند و ظاهرا این تلاش سرانجام نتیجه داده است.
سامسونگ بیش از یک دهه است که بر روی نمونه اولیه باتری حالت جامد مبتنی بر اکسید کار می‌کند و ظاهرا این تلاش سرانجام نتیجه داده است.
شاگردان عبدالله ویسی آخرین تلاش های خود برای بقا را انجام می دهند.
وزیر نیرو  گفت: با شروع فعالیت دولت سیزدهم تلاش شد از نگرانی مردم درباره تأمین آب و برق کاسته شود.
بعد از تشدید تحریم ها بسیاری از شرکت های دانش بنیان در کشور به تولید تجهیزات و اقلام راهبردی ورود کردند و تا حد زیادی توانستند مشکلات را حل کنند. در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بسیاری از تجهیزات بومی شده است. ما ابتدای خنثی سازی تحریم ها هستیم و باید به تلاش هایمان در این زمینه ادامه دهیم.
شیخ دیاباته مهره طلایی پرسپولیس در بازی با زردپوشان صنعت بود که حالا امیدوار به ادامه روند خوبش است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمام سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان با دو جمله آن را توضیح بدهیم.
بررسی آمار منابع صنعتی و تحلیل رویترز نشان داد روسیه صادرات ریلی ال‌پی‌جی یا گاز نفتی مایع شده به چین را در سال ۲۰۲۲ در راستای تلاش برای متنوع کردن فروش صادرات انرژی خود بیش از دو برابر افزایش داد.
رئیس جدید فدراسیون اسکواش گفت: بیشتر تلاش ما برای تبدیل ورزش اسکواش به صنعت اسکواش است.
مدیرعامل بانک شهر در پیامی هشتم دی ماه روز صنعت پتروشیمی را به کارکنان این صنعت عظیم تبریک گفت و تلاش و مشارکت جامعه بزرگ پتروشیمی را در مسیر توسعه پایدار ایران اسلامی و افتخار آفرینی این صنعت مهم، ارزش آفرین و ماندگار برشمرد.
با تلاش پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف دو دستگاه مهم برای نخستین بار در صنعت برق کشور طراحی و تولید شد.
وزیر راه گفت:صنعت ریلی در صدر پیشران صنعتی کشور است که باید برای توسعه آن تلاش شود.
سرمربی جدید و برزیلی صنعت نفت اولین مصاحبه خود را پس از نشستن روی نیمکت این تیم انجام داد.
گلر صنعت نفت آبادان مدعی است برخلاف ادعای اعضای پیکان، در جدال با این تیم اقدامی برای اتلاف وقت نداشته است.
اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: ماموران شرکت توزیع برق استان تلاش می‌کنند تا با رفع مشکل پست نیروگاه برق اسلام آباد، پایداری شبکه برق کلانشهر اصفهان بازگردد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از تلاش صنعت پالایش کشور برای توسعه این بخش در پروژه‌های برون‌مرزی خبر داد.
تیم‌های پانزدهم و شانزدهم جدول در تلاش برای کسب برتری مقابل هم و قرار از قعرنشینی هستند.
تیم‌های پانزدهم و شانزدهم جدول در تلاش برای کسب برتری مقابل هم و قرار از قعرنشینی هستند.
تیم‌های پانزدهم و شانزدهم جدول در تلاش برای کسب برتری مقابل هم و قرار از قعرنشینی هستند.
رضا پرکاس معتقد است که تغییرات در مدیریت باشگاه صنعت نفت هیچ نقشی در جدایی او نداشته و به دلیل فراهم نبودن بسترها، دو طرف به صورت توافقی به همکاری با هم پایان دادند.
وینگر جوان صنعت نفت می گوید که بازیکنان از طریق این تیم می توانند خودشان را به فوتبال ایران ثابت کنند.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تلاش می‌کند راه را برای ورود نوآوری‌ها به صنعت ماشین‌سازی هموار کند تا این صنعت با پیشرفت و توسعه همراه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ