رضا پرکاس معتقد است که تغییرات در مدیریت باشگاه صنعت نفت هیچ نقشی در جدایی او نداشته و به دلیل فراهم نبودن بسترها، دو طرف به صورت توافقی به همکاری با هم پایان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی امشب برای اولین بار بعد از حضور در اینترمیامی در یک نشست خبری حضور پیدا کرد.
پسر جوان می‌گوید قصد داشت دعوای دوستانش را پایان دهد که خودش ناگهان مرتکب قتل شد.
زنی که به قتل همسر صیغه‌ای‌اش متهم شده است می‌گوید آتش گرفتن او یک اتفاق بود.
مرد میانسال که مدعی بود از سرنوشت پسرش اطلاعی ندارد، در برابر مدارک پلیسی به قتل ناخواسته پسرش اعتراف کرد و گفت: نمی‌خواستم پسرم را بکشم، یک حادثه بود. من به خاطر بددهنی‌ها و اعتیادش با یوسف مشکل داشتم، اما راضی به قتل بچه‌ام نبودم.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان از شرایط این روزهای تیم فوتبال این مجموعه برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم گفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
کاپیتان طلایی‌پوشان آبادان می‌گوید اگر اتفاقات بازی برابر ذوب آهن منجر به سقوط صنعت نفت می‌شد، او از فوتبال خداحافظی می‌کرد.
میثم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: برادر بزرگم ۲۰ سال بود که به مواد مخدر معتاد شده و زندگی‌مان را تباه کرده بود. او همیشه پدر و مادرم را اذیت می‌کرد. چندین مرتبه او را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم، اما هربار از کمپ بازمی‌گشت دوباره سمت مواد مخدر می‌رفت و اعتیادش را از سر می‌گرفت و رفتارهایش مرا خسته کرده بود.
ستاره تیم ملی بوکس ایران حذف از مسابقات جهانی را حق خود نمی‌دانست و معتقد است نداشتن کرسی در فدراسیون جهانی باعث می‌شود حق بوکسورهای ایران ضایع شود.
سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، در نشست خبری این تیم گفت قصد شرکت در این نشست را نداشته و تنها برای احترام به رسانه‌ها و هواداران در سالن کنفرانس حاضر شده است.
در تحقیقات نخست، کارآگاهان پی بردند که قربانی بر سر یک قطعه زمین با افرادی اختلاف داشته و در زمان درگیری از طرف آن‌ها هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری پشت پرده حواشی که از سر گذراند تا بتواند وارد مجمع انتخاباتی شود را بازگو و عنوان کرد: نمی‌خواستم به خاطر حرف‌های غیر واقعی ببازم.
وقتی جسد زن جوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد، پیکر نیمه‌جان شوهرش نیز توسط اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد و با وجود وخامت حالش از مرگ نجات یافت.
سنگربان نیم فصل اول صنعت نفت آبادان از دلیل جدایی‌اش و انگیزه‌هایش برای انتخاب تبریز گفته است.
مادر مقتول را قسم می‌دهم به هر آنچه باور دارد به خاطر مادرم من را ببخشد. مادرم زن رنج‌کشیده و تنهایی است. مرگ برای خودم مهم نیست، اینکه مادرم اذیت می‌شود خیلی آزارم می‌دهد.
ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری گفت به دلیل مصدومیت جدیدی که برایش در تمرینات به وجود آمده بود، نیازی نبود که وزنه‌های بیشتری در جام جهانی 2022 بزند.
سردار حاج قاسم سلیمانی در دلنوشته خود ذکر کرد: اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنم. هرگز نمیخواستم نظامی شوم. این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم. من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفتم برای ایستادن در مقابل آدم‌کشان است نه برای آدم کشتن...
عثمان بوکاری، ستاره تیم ملی غنا، تاکید دارد که هدفش از تقلید خوشحالی کریستیانو رونالدو مسخره کردن او نبوده است.
متهم گفت: باور می‌کنید من نمی‌خواستم قتل انجام دهم. فقط در دفاع از خودم بود. وقتی او به سمتم ضربات قمه را پرت کرد، برای ترساندن او چند بار چاقو را به بازویش نزدیک کردم. فکر نمی‌کردم ضرباتم به او اصابت کند و جانش را از دست بدهد. پیام دوستم بود نمی‌خواستم رفیق‌کشی کنم.
این پسر جوان که دانشجوی دکترای دانشگاه شریف بود از خرداد سال ۹۹ به اتهام قتل دوستش بازداشت شد. در ادامه مشخص شد مقتول به نام پرهام نیز از نخبه‌های دانشگاهی و دارنده مدال المپیاد شیمی در دوره دبیرستان و بورسیه یکی از دانشگاه‌های امریکا بوده است.
مهدی ترابی می‌گوید او پنالتی‌زن اول تیم بود اما زمانی که لوکادیا توپ را برداشت تا پنالتی بزند، نخواست که روی اعصابش برود و تمرکزش را به‌هم بزند.
کیه‌ران تریپیه، ستاره نیوکسل که گلی تماشایی در مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند از عملکرد تیمش بسیار راضی است.
سرمربی صنعت نفت می گوید با رسیدن بازیکنان جدید در فاز تهاجمی، تیم او از نظر فنی وضعیت بهتری خواهد داشت.
رضا عنایتی از مذاکراتش با استقلال برای سرمربیگری این تیم و رد پیشنهاد دستیاری آبی‌ها صحبت کرد‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ