وزیر راه گفت:صنعت ریلی در صدر پیشران صنعتی کشور است که باید برای توسعه آن تلاش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت برق گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف برق در ادارات که از ابتدای خرداد امسال آغاز شد، تاکنون ۸۰۵ مگاوات از هزار مگاوات برنامه ریزی شده این طرح محقق شده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
اهواز - رئیس جمهور در مسیر ریلی اهواز به اندیمشک با کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بدون برنامه قبلی دیدار کرد.
اهواز - رئیس جمهور در مسیر ریلی اهواز به اندیمشک با کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بدون برنامه قبلی دیدار کرد.
اهواز - ییس جمهور در مسیر ریلی اهواز به اندیمشک با کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بدون برنامه قبلی دیدار کرد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۴۴۰ میلیون تردد بین استانی داشتیم و بیش از ۱ میلیون ۶۰۰ هزار نفر از صنعت ریلی کشور استفاده کردند.
عملکرد و هماهنگی جلا‌ل‌ علی‌محمدی، مسعود ریگی و محمد کریمی در پیروزی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان خیره‌کننده بود.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تسهیلات گردشگری دریایی به دلیل میان حوزه ای بودن داده نمی شود که نابودی این صنعت را به مرور همراه خواهد داشت.
"کوتارو توریمی" تحلیلگر صنعت هوانوردی می‌گوید فکر کردن درباره پیچیده بودن برنامه ریزی سفر به خارج از کشور پس از پاندمی کووید و افزایش خطر ابتلا به عفونت تشدید شده و خود مانعی برای ترغیب ژاپنی برای سفر به خارج از کشور بوده است.
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: امروز بانک شهر یکی از حامیان جدی صنعت پتروشیمی در پیشبرد طرح‌ها و افزایش تولیدات در این صنعت است.
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی  گفت: با توجه به افق ۱۴۱۴ تدوین دورنما در صنعت هوانوردی و صنعت ریلی و جاده‌ای در حال انجام است.
بررسی آمار منابع صنعتی و تحلیل رویترز نشان داد روسیه صادرات ریلی ال‌پی‌جی یا گاز نفتی مایع شده به چین را در سال ۲۰۲۲ در راستای تلاش برای متنوع کردن فروش صادرات انرژی خود بیش از دو برابر افزایش داد.
رشت- معاون وزیر صمت با اشاره به مانع تراشی هادر بخش صنعت، تولید و اقتصاد در سنوات گذشته گفت: با ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه ریلی و بندری گیلان می تواند به هاب تجاری اوراسیا تبدیل شود.
با الزام راه آهن ج. ا. ا برای تاسیس شرکت فنی و تعمیراتی در کنار شرکت‌های ریلی مسافری، فعالیت شرکت نوین صنعت رجا با توجه به توان نیروی انسانی متخصص و امکانات باید گسترش یابد.
شرکت‌های Candela و Navier هر دو در حال برنامه ریزی برای وسایل نقلیه برقی‌ای هستند که قادر خواهند بود با وسایل نقلیه گازسوز که اکنون مسافران را در مناطق پرجمعیت مانند مجمع الجزایر استکهلم یا در امتداد خلیج سانفرانسیسکو جابجا می‌کنند رقابت نمایند.
دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی راهکارهای پیشرفت و تحول صنعت مس در ایران، بر برنامه ریزی برای تحقق درآمد 10 میلیارد دلاری از صنعت مس با توجه به رتبه پنجم ایران از ذخایر مس دنیا تاکید کرد.
وزیر نیرو گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته بدهی‌های مختلف دولت از جمله بدهی‌های بانکی و مطالبات صاحبان صنعت برق را تسویه خواهیم کرد.
استقلال از امروز باید مهیای بازی با مس رفسنجان در هفته چهاردهم شود و بر اساس برنامه ریزی امروز تمرین ریکاروی بعد از بازی با صنعت نفت را پشت سر می گذارد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه با صنعت ساختمان، صنعت ریلی و صنایع دریایی، جاده‌ای و هوایی مواجه است.
محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در همایش سواد رسانه ای، جنگ شناختی و پدافند اقتصادی الزامات پدافند غیر عامل در صنعت بانکداری را تشریح کرد.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بر ضرورت تدوین استانداردهای بومی، خاص صنعت ریلی تاکید کرد و گفت: تأمین تجهیزات و قطعات مترو با توان تولیدکنندگان داخلی از اهداف اصلی این شرکت است.
یک فعال بخش معدن درباره چالش معدنکاران در بخش ماشین آلات اظهار کرد: در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که کل صنعت حمل و نقل در کشور اعم از ناوگان ریلی، خودرویی و هوایی فرسوده است.
تیم فوتبال سپاهان توانست با دو گل مسعود ریگی و محمد علی‌نژاد سه امتیاز حساس مصاف با نفت آبادان را بگیرد و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.
تیم فوتبال سپاهان توانست با دو گل مسعود ریگی و محمد علی‌نژاد سه امتیاز حساس مصاف با نفت آبادان را بگیرد و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ