پاریس، روز جهانی کارگر را به گونه ای گذراند، که نیروهای پلیس فرانسه با باتوم و اشک‌آور از تظاهرکنندگان استقبال کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر لهستان با انتشار ویدئویی از آشوب‌ها و اعترضات مردم فرانسه، پیشنهاد اصلاحات مهاجرتی اتحادیه اروپا را به باد انتقاد گرفت.
اعتراضات سراسری مردم فرانسه در واکنش به  کشتن بی‌‏رحمانه یک نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس همچنان ادامه دارد و مقامات فرانسوی هم می‌گویند با قدرت با این اعترضات مقابله خواهند کرد.
خشونت در پاریس در بحبوحه اعتراضات مجدد علیه اصلاحات قانون بازنشستگی با استفاده پلیس از ماشین های آب پاش و گاز اشک آور علیه معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی در لیون فرانسه را مشاهده می‌کنید.
در دور جدیدی از اعتراضات مردمی علیه قانون اصلاح بازنشستگی در فرانسه، پلیس در شهر پاریس در برابر معترضان صف‌آرایی کرد.
تعداد زیادی از مردم در پاریس در اعتراض به لایحه جدیدی که مهاجرت به فرانسه را دشوار و اخراج مهاجران غیرقانونی را آسان تر می کند، تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
اعتراضات مردم فرانسه به اصلاحات قانون جدید بازنشستگی، بار دیگر مردم فرانسه را به خیابان کشاند.
تصاویر تکان دهنده از اعتراضات فرانسه را مشاهده نمائید. چند روزی است که پایتخت فرانسه به دلیل اعتراض به قانون بازنشستگی با تظاهرات مردم این کشور روبرو شده است.
تعداد زیادی از مردم در پاریس در اعتراض به لایحه جدیدی که مهاجرت به فرانسه را دشوار و اخراج مهاجران غیرقانونی را آسان تر می کند، تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
تصاویر مخابره شده از سوی رسانه ها نشان دهنده حضور تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه برای سرکوب اعتراضات مردم پاریس است که برای چهارمین بار به طرح جدید «ماکرون» اعتراض کرده اند.
معلمان و رانندگان اتوبوس و مترو و پرسنل امنیتی امروز در لندن سرکار نرفته و دست به اعتصاب گسترده زده اند.
تظاهرات اعتراضی مردم فرانسه به اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور به درگیری خشونت آمیز به پلیس منتهی شد.
شبکه الجزیره ظهر امروز شنبه از آغاز اعتراضات ضد دولتی مردم تونس در خیابان حبیب بورقیبه در پایتخت این کشور خبر داد.
مردم فرانسه در اعتراض به عضویت این کشور در ناتو و سیاست‌های ضدروسی دولت کنونی در خیابان‌های پاریس تجمع کردند.
تصاویری از اعتراضات مردمی فرانسوی‌ها به بهانه شکست تیم ملی فوتبال کشورشان در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گروهی از مردم در پاریس در اعتراض به پیش‌نویس قانون جدید مهاجرت در فرانسه تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
وزیر خارجه آمریکا با حمایت از اعتراضات در ایران مدعی شد که این اعتراضات مربوط به ایرانیان است و نه هیچ کشور دیگری.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم تاکنون اولویت خود را در درجه اول به مسائل اقتصادی داده است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا می‌گوید نباید اجازه داد عده‌ای از مطالبه و اعتراض مردم سودجویی کنند، حرف مردم را به حاشیه ببرند و ناامنی و هرج و مرج ایجاد کنند. مسئولان باید از اعتراضات مردم صیانت کنند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هر کشوری اقشار مختلف مردم تجمع می‌کنند و حرف‌هایشان را می‌زنند، اما در ایران هر قشری که می‌آید مطالبه کند، به نوعی زمینه ساز ضربه به نظام می‌شود. چرا باید اینگونه باشد؟ البته ماجرای اخیر نشان داد که استحکام نظام بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمنان فکر می‌کنند.
عده‌ای خاص، سال‌ها و بلکه دهه‌هاست که هر وقت اراده کنند، در هر مکانی که بخواهند و هرگونه که مایل باشند، راه‌پیمائی می‌کنند، تجمع می‌کنند، شعار می‌دهند و هر کاری که مایل باشند انجام می‌دهند بدون آنکه مجوزی داشته باشند.
اسرائیل بیانیه ای نوشته است که در کنار مردم ایران ایستاده! و از جامعه جهانی می‌خواهد سرکوب وحشیانه رژیم علیه ایرانیان بی‌گناه را محکوم کند.
از ابتدای امسال تا کنون در مجموع ۱۳۱۱۴ میلیارد تومان از طریق انتشار اوراق نقدی، حدود ۴۱ درصد از طریق بازار پول و ۵۹ درصد از طریق بازار سرمایه تامین مالی شده است.
بخشایش اردستانی گفت: «مسئولان نباید هر اعتراض صنفی را سیاسی برداشت کنند. باید بدانند که اعتراض صنفی حق مردم است و حتی می‌توانند مجوز برگزاری تجمعات را بدهند تا مردم با امنیت تجمع کنند و حتی خبر تجمع هر صنف در اخبار صداوسیما نشان داده شود تا حساسیت موجود بر اعتراضات از بین برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ