رضا دیهیمی، بنیان‌گذار و رییس هیات مدیره پارس نوین مدیا درباره شکل‌گیری همکاری بین این شرکت و برند تکنو (Tecno) و بازگشت این برند به ایران گفت: در کنگره جهانی موبایل بارسلون در سال ۲۰۲۳، مذاکراتی را با «تکنو» انجام دادیم که در نهایت به توافق انجامید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تینو لیورامنتو، مدافع ساوتهمپتون، با قراردادی تا سال 2028 راهی نیوکسل شد.
بسته ارزش"کارنو" بانک تجارت لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را در هفتمین دوره جشنواره ملی نوآوری ایرانی کحه به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف (تکنو شریف) برگزار شد.
بسته ارزش"کارنو" بانک تجارت لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را در هفتمین دوره جشنواره ملی نوآوری ایرانی که به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف (تکنو شریف) برگزار شد در سال 1401 به خود اختصاص داد.
تکنو موبایل (Tecno Mobile) یک شرکت چینی مستقر در شهر شنژن است که به تازگی با معرفی محصولی خاص، دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است.
دومین روز از هفته دوم جام جهانی با رقابت تکنس و استرالیا از گروه D آغاز می‌شود.
دکتر محمد ابراهیم تکلو، روانشناس گفت: بهتر است پس از جدایی حداقل برای مدتی اشیاء و وسایل و حتی تصاویر و موزیک‌هایی که ما را به یاد آن فرد می‌اندازد از چشم و گوش خود دور نگه داریم تا روند جدایی طی شود و اینگونه در پروسه جدایی افراد کمتر اذیت شوند.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان پروژه‌های ساختمانی، قاچاقچیان مانیتور و موبایل‌قاپ تکرو و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعداد ۲۷ عدد فشنگ جنگی در شمال شهر تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ