وزیران خارجه کشورهای سازمان همکاری اسلامی امروز (دوشنبه) «نشست آنلاین» پیرامون هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک برگزار می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حامد بیدی می‌گوید شواهد اینطور نشان می‌دهد که وضعیت اینترنت و فیلترینگ در ایران قرار نیست با تغییر یک‌نهاد تصمیم‌گیر بهبود پیدا کند:قطعاً وضعیت بهتر نخواهد شد، چون نهاد جدید، خودش را ملزم به پاسخگویی نمی‌داند، زیرا اصلا سازوکاری وجود ندارد که آن‌ها نیاز داشته باشند به نهادی خاص یا مردم پاسخ دهند. این‌نهاد (مرکز ملی فضای مجازی) بازوی اجرایی شورایعالی فضای مجازی است. اینطور می‌توان گفت که عملا اختیاراتی که به مرکز ملی فضای مجازی داده شده، اختیاراتی است که در اختیار حوزه‌ی هر سه قواست.
نشست فوق‌العاده و مجازی سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو جهت بررسی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد و دانمارک آغاز شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از برگزاری نشست اضطراری مجازی وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در روز دوشنبه نهم مرداد خبر داد.
وزیر خارجه روسیه به صورت غیرحضوری در نشست وزیران خارجه گروه بریکس حضور می‌یابد.
سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری به تشریح مهم ترین برنامه ها و اقدامات حوزه قضائی کشور پرداخت.
سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری به تشریح مهم ترین برنامه ها و اقدامات حوزه قضائی کشور پرداخت.
سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری به تشریح مهم ترین برنامه ها و اقدامات حوزه قضائی کشور پرداخت.
سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری به تشریح مهم ترین برنامه ها و اقدامات حوزه قضائی کشور پرداخت.
وزیر دفاع آمریکا در حاشیه نشست مجازی «گروه تماس دفاعی اوکراین» (UDCG) اعلام کرد که دو کشور اروپایی دانمارک و هولند مسئول آموزش خلبانان اوکراینی با جنگنده‌های نسل چهارم اف-۱۶ خواهند بود.
پنجاه‌وچهارمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
ویدیویی از نشست "جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان" با رییسی که باعث حیرت و واکنش کاربران فضای مجازی شد.
ویدیویی از نشست "جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان" با رییسی که باعث حیرت و واکنش کاربران فضای مجازی شد.
مدیران کل استان ها، روسای ادارات و مدیران مدارس با حضور در نشست مجازی که امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه برگزار می شود، می توانند از جزییات نحوه رسیدگی به اعتراض معلمان مطلع شوند.
طی نشست مجازی میان دبیرکل کمیته ملی المپیک با مسئول ارتباطات و هماهنگ کننده حوزه آسیا در کمیته برگزاری  بازیهای المپیک پاریس، شرایط اولیه حضور در این بازی‌ها مطرح شد.
نشست هم اندیشی بهره‌برداری از ظرفیت‌های فضای مجازی برای بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و با حضور ستاد رسانه کشور برگزار شد.
چهل‌ و هشتمین نشست مجازی بروکرهای فن‌بازار ملی ایران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۲۹ دی‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.
الیور زیپسه، مدیر ب ام و، در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه گفت که نمایشگر‌های روی داشبورد حواس راننده را پرت می‌کند و از دلایل اصلی تصادف است. او پیش‌بینی کرد که عمر این نمایشگر‌ها کوتاه است و تا ۱۰سال دیگر در هیچ خودرویی استفاده نخواهد شد.
معاون گردشگری مهم‌ترین دستاوردهای حضور مجازی در چهارمین نشست وزرای گردشگری اکو را فراهم آوردن امکان مشارکت کشورهای عضو اکو در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری در بهمن ماه دانست.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
نشست مجازی بروکرهای شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری با هدف اتصال بازار عرضه و تقاضا به نیازهای فناورانه برگزار می شود.
اعضای هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی نشست مشترکی با حضور رئیس کمیسیون صنایع مجلس و معاون تجارت و خدمات وزارت صمت برگزار کردند.
در نشست مجازی گروه دوستی پارلمانی ایران و نیوزیلند تاکید شد که ایران با وجود تحریم‌ها توانسته است در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های مؤثری در زمینه تکنولوژی، صنعتی و پزشکی داشته باشد.
امشب شبی تاریخی در فوتبال انگلیس بود، چرا که برای اولین مرتبه در تاریخ دختران شیرها با شکست آلمان قهرمان یورو شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ