نشست هم اندیشی بهره‌برداری از ظرفیت‌های فضای مجازی برای بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و با حضور ستاد رسانه کشور برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری هجدهمین جشنواره شهید رجایی
جلسه هماهنگی اجرای قانون شناسایی مالکان املاک گران‌قیمت با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به میزبانی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.
نشست سران سه قوه به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد و مهم‌ترین مسائل کشور مورد بحث و بررسی سران قوای سه‌گانه قرار گرفت.
نسخه اول «سامانه ذینفع واحد» مربوط به اطلاعات سببی و نسبی و اطلاعات روابط هیات مدیره تا سه سطح، بر روی بستر شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی آماده بهره‌برداری از سوی شبکه بانکی است.
وزیر راه و شهرسازی در نشست هماهنگی بهره‌برداری از باند اول منطقه دو آزادراه تهران-شمال از بهره‌برداری فاز نخست این قطعه آزادراهی به طول ۲۲ کیلومتر در هفته‌های آتی خبر داد.
مدیرعامل متروی تهران گفت: برای اولین بار بودجه مترو ۶ برابر شده است و بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه خط ۶ در نیمه نخست امسال صورت گرفت.
فاز نخست سامانه و شبکه بی‌سیم اختصاصی(POC) اورژانس اجتماعی با حضور جمعی از مدیران بهزیستی و قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، به صورت آنلاین، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
در آستانه نشست اتحادیه اروپا و فشار اپوزیسیون و لابی‌های ضدایرانی برای قطع ارتباط ایران-اروپا و اصرار برای ورود سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا، اقداماتی همچون فحاشی روی دیوار سفارت بریتانیا و تهدید جانی اعضای تحریریه هتاک شارلی ابدو و .. مصداق فراهم‌سازی اسناد کافی برای پیش‌برد اهداف جریان‌های ضد ایرانی است. بریتانیا چندین بار از همین دیوار نوشته‌هایش بهترین بهره‌برداری را به نفع خود انجام داد. پس چرا این روند ادامه دارد؟ سوال مهمی است.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: طرح آبرسانی سنندج به بهره‌برداری رسید. در فصل پاییز شاهد افتتاح طرح آبرسانی ۱۵۰۰ روستا بودیم.
ماموریت هیات حقیقت‌یاب در مورد ایران یک‌ساله است که این مدت قابلیت تمدید دارد و فعالیت آن متمرکز بر جمع آوری مدارک و مستندات نقض حقوق بشر در ایران در بازه زمانی یاد شده و ارائه یک گزارش شفاهی ابعاد جنسیتی نقض حقوق بشر به پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر و یک گزارش جامع از یافته‌ها در پنجاه و پنحمین جلسه شورا از جمله مواد دیگر این قطعنامه است. این قطعنامه همچنین خواستار همکاری دولت جمهوری اسلامی برای همکاری کامل با هیات حقیقت یاب شده است.
شهروند می‌‌‌داند که سیاست در قبال ورزش و فوتبال بی‌‌‌طرف نیست و قبلا در کنار همه بی‌‌‌طرفی‌‌‌هایی که نقض کرده، بی‌‌‌طرفی در ورزش را هم نقض کرده است؛ بنابراین باید تلاش کند مانع ورود سیاستمدار به ورزش و استفاده ابزاری از آن شود. شهروند ایرانی همان کسی است که سال‌ها با پیروزی تیم‌‌‌های ملی شادمان شده است؛ اما می‌‌‌خواهد مانع بهره‌‌‌برداری سیاست از آن شود. این زنگ خطری برای سیاست است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از صرفه‌جویی ۲۴ هزار میلیاردی مترو تهران در مصرف سوخت در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
عباس عبدی نوشت: وظیفه حکومت این نیست که بگوید اعتراضات مورد بهره‌برداری دشمن قرار می‌گیرد. وظیفه حکومت این است که با روشن‌بینی سیاسی اجاره ندهد چنین حوادثی شکل گیرد. حوادثی که کاملاً قابل پیش‌بینی بوده و علت اصلی آن نیز بی‌درایتی در سیاست رسمی است.
شهردار منطقه ۲۰ از آخرین مراحل بازآفرینی و بهره‌برداری از فاز نخست کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ، مجموعاً در سه هکتار عرصه به سازمان نوسازی شهر تهران واگذار شد.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از بهره‌برداری فاز نخست طرح ساماندهی روددره فرحزاد تا بهار آینده خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه از پل آبشار تا پل خوشمرام تکمیل خواهد شد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تحقق شعار امسال و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه دانش بنیان، اقدام به برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع «بهره برداری از قابلیت‌های مراکز نوآوری و شرکت‌های دانش‌بنیان کرد.
مشاور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز نخست پروژه بزرگراهی شهید بروجردی با پیشرفتی بالغ بر ۸۰ درصد تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.
مشاور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز نخست پروژه بزرگراهی شهید بروجردی با پیشرفتی بالغ بر ۸۰ درصد تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب گفت: پروژه جدید تامین آب همدان تا دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد و شایعات آلوده بودن آن صحت ندارد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همزمان با هفته دولت اعلام کرد که در سال نخست فعالیت دولت سیزدهم، شاهد افزایش ۶۴ درصدی درآمد صادرات گاز و بهره‌برداری از ۵۰۳ کیلومتر خطوط انتقال گاز جدید بودیم.
مهدی آیتی ضمن برشمردن آثار مثبت احیای برجام تاکید کرد که امضای توافق روی کاغذ کافی نبوده و باید به بهره‌بردای موثر و استفاده از همه ظرفیت‌های آن بود.
رعایت الزامات و استاندارد های فنی و البته کاربرد ادامه دار خودپردازها در بانک ایران زمین باعث شده تا شاهد رشد ۲۷۳ درصدی مبلغ تراکنش‌‌های سالانه خودپرداز‌های بانک ایران زمین طی ۵ سال اخیر باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ