حامد بیدی می‌گوید شواهد اینطور نشان می‌دهد که وضعیت اینترنت و فیلترینگ در ایران قرار نیست با تغییر یک‌نهاد تصمیم‌گیر بهبود پیدا کند:قطعاً وضعیت بهتر نخواهد شد، چون نهاد جدید، خودش را ملزم به پاسخگویی نمی‌داند، زیرا اصلا سازوکاری وجود ندارد که آن‌ها نیاز داشته باشند به نهادی خاص یا مردم پاسخ دهند. این‌نهاد (مرکز ملی فضای مجازی) بازوی اجرایی شورایعالی فضای مجازی است. اینطور می‌توان گفت که عملا اختیاراتی که به مرکز ملی فضای مجازی داده شده، اختیاراتی است که در اختیار حوزه‌ی هر سه قواست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه در ایران هنوز متولی گردشگری سلامت و پزشکی نداریم، گفت: افرادی که برای درمان به ایران می آیند بیمار بین المللی‌اند و گردشگر سلامت نیستند.
وزارت جهاد کشاورزی توزیع و بهره‌برداری از آب برای تولید محصولات کشاورزی را بر عهده دارد و وزارت نیرو متولی تأمین و تحویل آب به صورت حجمی برای بخش کشاورزی کشور است.
خسروپناه بیان کرد: برای نخستین مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی در شورای عالی انقلاب فرهنگی راه‌اندازی شده است، همچنین برای نخستین بار ستاد رصدخانه در کشور راه‌اندازی شده است و ۴۵ رصد خانه علمی، فرهنگی و اجتماعی در کشور وجود دارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ‌ساختار فعلی وزارت صنعت، معدن و تجارت توان کنترل بازار را ندارد و قیمت‌گذاری کالا در کشورمان هم متولی مشخصی ندارد.
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان‌های استان تهران مأموریت داد تا مطابق مصوبه اخیر شورای قضائی استان بر عملکرد مدیران و مسئولان متولی امر معیشت مردم، نظارت بیشتری داشته باشند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:سازمان بازرسی و شورای دستگاه‌های نظارتی به دنبال این است تا متولی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مشخص و کارها با انسجام بیشتری دنبال شود.
حسینی همدانی امام جمعه کرج امروز اعلام کرد: متاسفانه دستگاه‌های متولی حجاب در استان ترک فعل کرده اند و نسبت به وظایف خود کوتاهی می‌کنند در این زمینه استاندار محترم البرز باید برای رفع مشکلات وارد گود شود.
کشمکش بر سر تعیین درصد افزایش قیمت کارخانه ای خودرو و متولی اعلام قیمت های جدید میان شورای رقابت و وزارت صمت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با ورود معاون اول رئیس جمهور به این سازوکار پرحاشیه، پرده ای جدید پیش روی این دو شکل گرفته است تا بتوانند دور یک میز جمع شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت:شرکت کنترل ترافیک که وظیفه نگهداری زیرساخت های مهم شهر را برعهده دارد هنوز رئیس و متولی ندارد.
رفع این مانع تازه تولید شده باید اقدام ابتدایی وزارت اقتصاد باشد. هم مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار که متولی درگاه ملی مجوزهای کشور است و هم سازمان امور مالیاتی که متولی صدور گواهی ماده ۱۸۶ قانون مالیاتی که زیرمجموعه وزارت اقتصاد می‌باشند.
حمیدیان با بیان اینکه شرکت های معدنی باید متولی اکتشاف باشند گفت: تبدیل مدیریت دولتی به خصوصی برخی شرکت های معدنی و فولادی به صورت ناقص انجام شده است.
بررسی ها نشان می دهد اصرار شورای رقابت بر لغو عرضه خودرو در بورس با چراغ سبز وزارت صمت انجام شده است و اگر این دعوا ادامه دار باشد کار به دیوان عدالت اداری خواهد رسید.
قرار بود وزارت اقتصاد لیست کسب و کارهای ثبت محور که اصلاً نیازی به مجوز ندارند را مشخص کند که هنوز این کار را انجام نداده است. این وزارتخانه به عنوان متولی اقتصاد کشور، باید بستری را فراهم کند که صدور مجوزها به راحتی انجام شود، نه اینکه متقاضیان در استفاده از این درگاه با معضلات بزرگ‌تری روبه رو شوند.
قرار بود وزارت اقتصاد لیست کسب و کارهای ثبت محور که اصلاً نیازی به مجوز ندارند را مشخص کند که هنوز این کار را انجام نداده است. این وزارتخانه به عنوان متولی اقتصاد کشور باید بستری را فراهم کند که صدور مجوزها به راحتی انجام شود نه اینکه متقاضیان در استفاده از این درگاه با معضلات بزرگتری مواجه شوند.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس با انتقاد از وضعیت کُند روند اجرای نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: شورای مسکن به ویژه مسئولان متولی باید توجه جدی‌تری به این امر داشته باشند.
عده‌ای خود را متولی حکومت بر مردم می‌دانند و لباسی دوخته‌اند که مردم باید خود را با آن اندازه کنند
به رغم گذشت یک سال از آغاز دوره جدید مدیریت شهری، شهرداری تهران به‌عنوان متولی مدیریت ام‌القرای جهان اسلام در حوزه وظایف ۱۰ گانه خود در قانون در حوزه عفاف و حجاب توفیق چندانی نداشته است.
ایران دی ماه در نمایشگاه FITUR شرکت می‌کند زیرا باید بتواند دوران پساکرونایی گردشگری در ایران را به نمایش بگذارد اما متولی آن کدام شرکت زیرمجموعه میراث است، شرکت مادرتخصصی یا کانون؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از تورم، کمبود اقلام، چند نرخی بودن کالاها و کنترل بازار گله‌مند هستند و بر این اساس، باید وزارت بازرگانی تشکیل شود.
چالش‌های تغییر متولی مهدکودک‌ها از سازمان بهزیستی به آموزش و پرورش
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به پیگیری مشکلات کشتارگاه سنتی اهواز و تشکیل پرونده برای متخلفان گفت: حکم حبس برای متولی کشتارگاه صادر شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به معاونان مربوطه و بازرسان کل استان‌هایی که درگیر سیلاب شدند، دستور داد با قید فوریت تکالیف دستگاه‌ها را با توجه به هشدارها و پیش‌بینی‌های دستگاه‌ها بررسی کنند.
امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ به درخواست کاربران سایت نبض بورس چهار نماد کالا، فرابورس، کچاد و کگل به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار گرفتند تا روند احتمالی آن‌ها در روز‌های آینده بورس مورد پیش بینی قرار گیرند. این چهار نماد چه خواهند شد؟
فضای مجازی نه تنها انتخاب‌های تازه‌ای فراتر از شبکه‌های ماهواره‌ای به مخاطبان داده، بلکه بسترهای تازه‌ای برای تبلیغ محصول به وجود آورده که بسیاری از مشتریان ثابت صداوسیما را از تبلیغ در این قاب منصرف کرد و به سمت تبلیغات ارزان‌تر در این بستر تازه سوق داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ