وزیر خارجه روسیه به صورت غیرحضوری در نشست وزیران خارجه گروه بریکس حضور می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع استقلال با انتشار یک استوری در فضای مجازی خبرساز شد.
باشگاه استقلال با انتشار یک پوستر از مهدی قایدی بابت دوره حضور در تیم تشکر کرد.
وزیر آموزش و پرورش: حضور معلمان در فضای مجازی مدیریت خواهد شد / در این فضا شاهد یک ولنگاری هستیم؛ تاکنون پروتکلی برای حضور معلمان تدوین نشده بود، اما بزودی اقداماتی را انجام خواهیم داد
حضور زودهنگام، اجباری و فعالیت در فضای مجازی که همه‌ی امور در آن برای سال‌ها ثبت خواهد شد و باقی خواهد ماند، آسیب‌هایی را برای کودکان در پی خواهد داشت.
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و اعضای این شورا بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد.
حضور در شبکه‌های اجتماعی به دلیل گستردگی و ناشناخته بودن ابعادی از آن، می‌تواند حریم ما را به خطر بیندازند.
خنده حضار باعث شد لاوروف برای چند ثانیه متوقف و ساکت شود. در این جلسه شماری از خبرنگاران و فعالان مجازی حضور داشتند.
طی نشست مجازی میان دبیرکل کمیته ملی المپیک با مسئول ارتباطات و هماهنگ کننده حوزه آسیا در کمیته برگزاری  بازیهای المپیک پاریس، شرایط اولیه حضور در این بازی‌ها مطرح شد.
سیزدهمین دوره نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) در حالی میزبان بازدیدکنندگان است که «بله» به‌عنوان اولین پیام‌رسان بانکی ایران در این نمایشگاه حضور دارد.
ایرانسل با حضور در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX)، به‌روزترین خدمات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی از جمله سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا» و... را به بازدیدکنندگان معرفی می کند.
ایرانسل با حضور در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX)، به‌روزترین خدمات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی از جمله سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی با حضور رئیس جمهور لغو شد.
کارشناس تعلیم و تربیت گفت: حضور دانش آموزان در فضای مجازی یعنی سپردن ذهن و شناخت بچه‌ها به کسانی که این فضای مجازی را مدیریت می‌کنند.
کارشناس تعلیم و تربیت گفت: حضور دانش آموزان در فضای مجازی یعنی سپردن ذهن و شناخت بچه‌ها به کسانی که این فضای مجازی را مدیریت می‌کنند.
معاون گردشگری مهم‌ترین دستاوردهای حضور مجازی در چهارمین نشست وزرای گردشگری اکو را فراهم آوردن امکان مشارکت کشورهای عضو اکو در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری در بهمن ماه دانست.
خبرگزاری فارس تصاویری از حضور گروهی مسلح در ایذه در فضای مجازی منتشر کرد./ فارس
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی بر استفاده بیشتر از پلتفرم‌های داخلی و تقویت ثبات شبکه به خصوص سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کردند.
در شرایطی که در شبکه های مجازی اعلام می شود خیابان های شهر ناآرام است، خبرنگار مهر روایت میدانی از آرامش شهر را به تصویر کشیده است.
در شرایطی که در شبکه های مجازی اعلام می شود خیابان های شهر ناآرام است، خبرنگار مهر روایت میدانی از آرامش شهر را به تصویر کشیده است.
اعضای شورای‌ عالی فضای مجازی ضمن بررسی آخرین وضعیت فضای مجازی کشور و میزان پیشرفت شبکه ملی، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و سکوهای داخلی تاکید کردند.
وزیر میراث فرهنگی در صفحه مجازی خود درباره مراسم کشتی با چوخه نوشت که همیشه خانم ها در این مراسم حضور داشته اند و نه کسی اعتراضی کرده و نه مسئله امنیتی بوجود آمده است.
سرمربی مس کرمان می گوید حضور تماشاگران استقلال در استادیوم آزادی، برای تیم ما نیز یک انگیزه است.
اعضای هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی نشست مشترکی با حضور رئیس کمیسیون صنایع مجلس و معاون تجارت و خدمات وزارت صمت برگزار کردند.
فداحسین مالکی در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی درباره حضور سیف‌العدل در تهران گفت: این یک بحث انحرافی است که با توجه به دخالت آمریکایی‌ها در کشور‌های دیگر مطرح می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ